پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

دانلود قسمت نهم و دهم سریال آقازاده

دانلود سریال جدید «آقازاده قسمت نهم 9» به کارگردانی بهرنگ توفیقی زاده با لینک مستقیم قسمت نهم سریال آقازاده

+لینک های قسمت 9 و 10 سریال آقازاده افزوده شد

خلاصه داستان: این سریال قصه‌ای پرالتهاب و جذاب را روایت می‌کند که نام شخصیت اصلی آن حامد است. سریال «آقازاده» در ژانر درام عاشقانه اجتماعی است که شباهت های زیادی به کارهای قبلی حامد عنقا مانند سریال قلب یخی دارد. این سریال درام ماجراهای چالش برانگیزی اتفاق خواهد افتاد و در کنار روایتی عاشقانه به موضوعات مختلف اجتماعی و اقتصادی خواهد پرداخت. شعار این سریال:"این قصه با خون تموم میشه..." می باشد.

دانلود کامل سریال آقازاده

قسمت نهم سریال آقازاده

دانلود سریال آقازاده قسمت نهم و دهم 31 امرداد 99 با ترافیک نیم بها کیفیت عالی

دانلود سریال ایرانی جدید نمایش خانگی «آقازاده قسمت 9» به کارگردانی بهرنگ توفیقی

Legall, full & direct download Aghazade Episode E09 new iranian Series by Behrang Toofighi

 

سریال آقازاده – Aghazade Serial

سال ساخت: 98 | پخش: 99 | پخش کننده: کول دانلود

نویسنده و تهیه کننده: حامد عنقا | کارگردان:

 

اسامی بازیگران

, , , سینا مهراد , , , , , , امین تارخ, سامیه لک, ثریا قاسمی

خلاصه داستان

این سریال قصه‌ای پرالتهاب و جذاب را روایت می‌کند که نام شخصیت اصلی آن حامد است. سریال «آقازاده» در ژانر درام عاشقانه اجتماعی است که شباهت های زیادی به کارهای قبلی حامد عنقا مانند سریال قلب یخی دارد. این سریال درام ماجراهای چالش برانگیزی اتفاق خواهد افتاد و در کنار روایتی عاشقانه به موضوعات مختلف اجتماعی و اقتصادی خواهد پرداخت. شعار این سریال: “این قصه با خون تموم میشه…” می باشد.

زمان پخش قسمت 9 و 10 آقازاده

31 امرداد 99

 


لینک های دانلود قسمت 9 و 10  آقازاده با ترافیک نیم بها

.

همه کیفیت ها -بها: 10,000 تومان

کیفیت بلوری BLURAY -بها: 7,000 تومان

کیفیت 1080pHQ -بها: 6,000 تومان

کیفیت 1080p -بها: 5,500 تومان

کیفیت 720p -بها: 5,200 تومان

کیفیت 480p -بها: 5,100 تومان

.

*** توجه: این قسمت در واقع قسمت 9 و 10 آقازاده می باشد که در قالب یک فایل پخش می شود

دانلود قسمت 11 سریال آقازاده


> نکته: چنانچه درباره خرید یا دانلود این محصول نیاز به راهنمایی دارید، تیم پشتیبانی در خدمت شماست. راه های پشتیبانی: 1- ایمیل support@salamcinama.ir و 2- واتس اپ و تلگرام: 09357896697 و 3- شماره تلفن: 02166066143 (در ساعات اداری)

قسمت نهم سریال آقازاده
خلاصه قسمت های اخیر: در قسمت های پیشین آقازاده دیدیم که شاهد حامد و راضیه به مشهدسفر می کنند که برای ماه عسل به آن جا رفته بودند و در این مدت صحبت های مختلفی بین ای ندو رد و بدل می شود. راضیه می گوید که از یک جایی به بعد عمیقا حامد را دوست داشت هاست وگرنه اگر این طور نبود چرا باید نقشه های نیما را لو می داد و با این کار جان خودش را هم به خطر می انداخت. ولی حامد به هیچ وجه باور نمی کند این سخنان را و به تندی موضع گیری می کند. به هر حال، حامد به دلیل رودستی که در این جریان خورده بوده بسیار دست به عصا و بدبین شده است.

در قسمت هشتم آقازاده نیز شاهد اتفاقات بسیاری بودیم. این اپیزود با صحنه قهر حامد و راضیه در هتل آغاز می شود. جایی که راضیه به دلیل بی محلی های حامد خسته شده است و اصرار به بازگشت از مشهد به تهران می کند. حامد که کمی نرم شده است سعی به آرام کردن او می کند. ولی قبل از بازگشت از او می خواهد که یک بار دیگر همه چیزی که در گذشته رخ داده است را تعریف کند. همین می شود که دوباره فلش بک های داستان را شاهد هستیم. این که چگونه راضیه یا مانلی سابقه با جلب توجه یک وزیر به حریم خصوصی او راه پیدا می کند و از این طریق به تهیه و تدارک یک سری مدارک (اعم از عکس، فیلم و…) می پردازد تا با این کار نیما بتواند از این وزیر یا باج بگیرد یا این که به وسیله پدر نیما، موجبات برکناری وی را از وزارت مهیا کنند و خود بحری بزرگ به این سمت بنشیند. این کش و قوس ها و دام ها و تله ها ادامه پیدا می کند تا جایی که نقشه مانلی در یک هتل و اتاق خواب آن جا عملی می شود. سپس در هنگام گذر از خیابان، یک سارق موتور سوار کیف آن ها را دزیده و به مدارک لورفته دسترسی پیدا می کند. این ها چیزهایی بود که شنیدنش برا فردی مانند حامد بسیار سخت و دردناک بود. چرا که باید باور می کرد که همسرش روزی دست به چنین کارهایی می زده است و چنین پیشینه ای داشته است.
حال باید دید که در قسمت 9 سریال آقازاده چه اتفاقاتی می افتد. هم اکنون در انتهای این پست لینک های دانلود قسمت نهم از سریال آقازاده با 5 کیفیت گوناگون درج شده است. شما کاربران عزیز را به تماشای این قسمت آقازاده در وبسایت کول دانلود دعوت می نماییم. لازم به ذکر است که ترافیک و حجم دانلودی شما برای این سریال و سایر آثار سایت ما نیم بها است.
.

دانلود همه قسمت ها: دانلود سریال آقازاده

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5468 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟