پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

دانلود قسمت 20 سریال آقازاده

دانلود سریال جدید «آقازاده قسمت 20 بیستم» به کارگردانی بهرنگ توفیقی زاده با کیفیت بالا عالی و لینک مستقیم دانلود قسمت 20 سریال آقازاده

+نسخه بدون رمز قسمت 20 سریال آقازاده

خلاصه داستان: این سریال قصه‌ای پرالتهاب و جذاب را روایت می‌کند که نام شخصیت اصلی آن حامد است. سریال «آقازاده» در ژانر درام عاشقانه اجتماعی است که شباهت های زیادی به کارهای قبلی حامد عنقا مانند سریال قلب یخی دارد. این سریال درام ماجراهای چالش برانگیزی اتفاق خواهد افتاد و در کنار روایتی عاشقانه به موضوعات مختلف اجتماعی و اقتصادی خواهد پرداخت. شعار این سریال:"این قصه با خون تموم میشه..." می باشد.

قسمت 20 آقازاده

دانلود قسمت 20 سریال آقازاده

دانلود سریال آقازاده قسمت بیستم 16 آبان 99 با ترافیک نیم بها کیفیت عالی

دانلود سریال ایرانی جدید نمایش خانگی «آقازاده قسمت 20» به کارگردانی بهرنگ توفیقی

Legall, full & direct download Aghazade Episode E20 new iranian Series by Behrang Toofighi

 

سریال آقازاده – Aghazade Serial

سال ساخت: 98 | پخش: 99 | پخش کننده: کول دانلود

نویسنده و تهیه کننده: حامد عنقا | کارگردان:

 

اسامی بازیگران

, , , سینا مهراد , , , , , , امین تارخ, سامیه لک, ثریا قاسمی

خلاصه داستان

این سریال قصه‌ای پرالتهاب و جذاب را روایت می‌کند که نام شخصیت اصلی آن حامد است. سریال «آقازاده» در ژانر درام عاشقانه اجتماعی است که شباهت های زیادی به کارهای قبلی حامد عنقا مانند سریال قلب یخی دارد. این سریال درام ماجراهای چالش برانگیزی اتفاق خواهد افتاد و در کنار روایتی عاشقانه به موضوعات مختلف اجتماعی و اقتصادی خواهد پرداخت. شعار این سریال: “این قصه با خون تموم میشه…” می باشد.

زمان پخش قسمت 20 آقازاده

16 آبان 99


لینک های دانلود قسمت 20 آقازاده با ترافیک نیم بها

.

همه کیفیت ها -بها: 10,000 تومان

کیفیت بلوری BLURAY -بها: 7,000 تومان

کیفیت 1080pHQ -بها: 6,000 تومان

کیفیت 1080p -بها: 5,500 تومان

کیفیت 720p -بها: 5,200 تومان

کیفیت 480p -بها: 5,100 تومان

.

+ دانلود قسمت 21 آقازاده


>نکته 1: رمز فایل “ygsntfdyypasaopx” می باشد. این رمز تنها برای کسانی است که نسخه پیش خرید را دانلود کرده بودند. از این پس نیازی به رمز نیست.

> نکته 2: چنانچه درباره خرید یا دانلود این محصول نیاز به راهنمایی دارید، تیم پشتیبانی در خدمت شماست. راه های پشتیبانی: 1- ایمیل support@salamcinama.ir و 2- واتس اپ و تلگرام: 09357896697 و 3- شماره تلفن: 02166066143 (در ساعات اداری)

دانلود قسمت 20 سریال آقازاده
خلاصه قسمت های اخیر: در قسمت های پیشین آقازاده دیدیم که حاج رضا سرانجام به وزارتخانه و نزد امیر بحری می رود تا با او درباره ماجرا و در واقع هتک حرمتی که پسر وی یعنی نیما بحری به عروسش کرده است، صحبت کند و در واقع به او هشدار بدهد و وی را از عواقب راهی که پسرش قدم در آن گذاشته است مطلع کند.
در قسمت نوزدهم آقازاده نیز شاهد اتفاقات بسیاری بودیم. در این اپیزود راضیه به سبب گرفتاری ها و مسایلی که برای حامد به وجود آورده است و به دلیل مقصر دانستن خود در این ماجراها، از وی می خواهد که از هم جدا بشوند ولی حامد زیر بار نمی رود و می گوید که همچنان پای عشقش مانده است. در همین بین او از راضیه می خواهد که کمک کند تا پیشروی بیشتری در پرونده نیما داشته باشند. راضیه نیز جزییات جریانات نیما با وزیر معزول و پیشین را بازگو می کند و این که خودش نیز چه نقشی در این قضایا داشته بوده است. در سمت دیگر داستان نیما بحری به منزل حاج رضا می رود و با او صحبت می کند. در این جا راز های زیادی بر ملا می شود از جمله این که نیما پسر امیر نیست و در واقع پسر یکی دیگر از هم جبهه ای های نیما بوده است و اصلا وی نیما نبوده است بلکه نام وی ابوذر بوده است که در هنگام شهادت پدرش بر طبق وصیت پدر، به نزد امیر بحری برده می شود و در زیر دست او بزرگ می شود. در ادامه بهرامی به زندان می رود تا با راضیه مذاکره کند که اگر از ادامه همکاری درباره پرونده وزیر گذشته دست بکشد، نیما نیز رضایت می دهد و پرونده وی مختومه شده و از زندان آزاد می شود که البته راضیه نیز نمی پذیرد. تقابل هم رزم های جبهه ای گذشته (حاج رضا، حاج مرتضی و امیر بحری) که هر کدام سال ها پس از جبهه و جنگ، یکی شهید شده، یکی به وزارت رسیده و دیگری نیز در کنج عزلت و بدون اعتنا به دستگاه قدرت و پست و مقام، روزگار می گذارند، بسیار جالب می باشد.
حال باید دید که در قسمت 20 سریال آقازاده چه اتفاقاتی می افتد. هم اکنون در انتهای این پست لینک های دانلود قسمت بیستم از سریال آقازاده با 5 کیفیت گوناگون درج شده است. شما کاربران عزیز را به تماشای جدیدترین قسمت آقازاده در وبسایت کول دانلود دعوت می نماییم. لازم به ذکر است که ترافیک و حجم دانلودی شما برای این سریال و سایر آثار سایت ما نیم بها است.
.

دانلود همه قسمت ها: دانلود سریال آقازاده

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5468 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟