پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

دانلود قسمت 27 سریال آقازاده

دانلود سریال جدید «آقازاده قسمت 27 بیست و هفتم» به کارگردانی بهرنگ توفیقی زاده با کیفیت بالا عالی و لینک مستقیم قسمت 27 سریال آقازاده

+نسخه بدون رمز قسمت 27 سریال آقازاده

خلاصه داستان: رابطه نیما و حامد در زندان کم کم شکل متفاوتی به خود می گیرد؛ نیما نمی خواهد قربانی بزرگ بازی حاج حسن باشد.

قسمت 27 سریال آقازاده

قسمت 27 سریال آقازاده

دانلود سریال آقازاده قسمت بیست و هفتم 5 دی 99 با ترافیک نیم بها کیفیت عالی

دانلود سریال ایرانی جدید نمایش خانگی «آقازاده قسمت 27» به کارگردانی بهرنگ توفیقی

Legall, full & direct download Aghazade Episode E27 new iranian Series by Behrang Toofighi

 

سریال آقازاده – Aghazade Serial

سال ساخت: 98 | پخش: 99 | پخش کننده: کول دانلود

نویسنده و تهیه کننده: حامد عنقا | کارگردان:

 

اسامی بازیگران

, , , , , سینا مهراد , , , , , , , ثریا قاسمی , مهدی کوشکی, کاوه خداشناس, سعید داخ, مسعود فروتن, سامیه لک, روزبه معینی, احسان امانی, اکبر رحمتی, مجید اسماعیلی

خلاصه داستان

رابطه نیما و حامد در زندان کم کم شکل متفاوتی به خود می گیرد؛ نیما نمی خواهد قربانی بزرگ بازی حاج حسن باشد.

زمان پخش قسمت 27 آقازاده

5 دی 99

 


لینک های دانلود قسمت 27 آقازاده با ترافیک نیم بها

.

همه کیفیت ها -بها: 15,000 تومان

کیفیت بلوری BLURAY -بها: 8,000 تومان

کیفیت 1080pHQ -بها: 7,000 تومان

کیفیت 1080p -بها: 6,500 تومان

کیفیت 720p -بها: 6,200 تومان

کیفیت 480p -بها: 6,000 تومان

قسمت 28 سریال آقازاده


> نکته 1: رمز فایل “hwwgqriazhejqcjr” می باشد. این رمز تنها برای کسانی است که نسخه پیش خرید را دانلود کرده بودند. از این پس نیازی به رمز نیست.

> نکته 2: چنانچه درباره خرید یا دانلود این محصول نیاز به راهنمایی دارید، تیم پشتیبانی در خدمت شماست. راه های پشتیبانی: 1- ایمیل support@salamcinama.ir و 2- واتس اپ و تلگرام: 09357896697 و 3- شماره تلفن: 02166066143 (در ساعات اداری)

قسمت 27 سریال آقازاده

خلاصه قسمت های اخیر: در قسمت های پیشین آقازاده دیدیم که چگونه تینا و بهروز با هم دست یه یکی کرده تا اموال نیما را مال خود کنند.‌ البته شاید تنها انگیزه بهروز را بتوان مالی دانست، ولی درباره تینا بدین شکل نیست.‌ وی به دنبال زمین زدن و نابود کردن نیما و به نحوی انتقام گرفتن خون خواهرش سارا است. به دلیل به زندان افتادن و پرونده قطور نیما، بهروز برای نجات دادن اموال نیما از مصادره و از دست دادنشان، به او پیشنهاد می کند تا اسناد را به نام خودش کند.

در قسمت بیست و ششم آقازاده نیز شاهد اتفاقات بسیاری بودیم. این اپیزود با مواجهه دوباره تینا و نیما آغاز می شود. نیما ابراز می کند که چرا این همه سال به او نگفته بود که خواهر دارد، منظورش سارا می باشد. تینا به شدت با او مجادله می کند و بسیار او را تحقیر می کند و سپس در سکانسی دیگر در گفتگو با بهروز، در حالی که به تینا پیشنهاد می کند که برای حفظ جانش، باید آن جا را ترک کند ولی تینا با قاطعیت اعلام می کند که چنین قصدی ندارد و تنها با ریختن خون نیما است که آرام می گیرد. در ادامه بهروز نیز به نیما پشت می کند و در اتحادی تازه با حاج حسن، زیر پای نیما را شل می کند و با همکاری بازپرس پرونده دوباره نیما به زندان می افتد. حامد در پی اسناد و سر نخ هایی که وسیله تینا به آن ها رسیده بود به جایی که الکس پنهان شده بود می رود ولی مشاهده می کند که پیش از آن، فردی وی را به قتل رسانده بوده است. در همین حال سر و کله پلیس ها نیز پیدا می شود. مشخص نیست پشت ماجرای این داستان چه کسی است. این که متوجه ردیابی الکس از سوی حامد بوده و اطلاع داشته که قرار است حامد به نزد الکس برود و درست در همان زمان نیز با صحنه سازی و خبر کردن پلیس ها سعی بر این داشته که قتل الکس را به گردن حامد بیندازد. به نظر می رسد که بهروز بهرامی فردی باشد که این پازل ها را در کنار هم جور کرده است یا شاید هم شهنام؟! در ادامه ماجرا حامد به زندان می افتد. رویارویی حامد و نیما این بار در زندان و درگیری این دو در قسمت بعدی یعنی قسمت بیست و هفتم رخ می دهد. به نظر می رسد آقازاده با رسیدن به قسمت یکی مانده به پایانی در حال سپری کردن حساس ترین بخش های خود می باشد.

حال باید دید که در قسمت 27 سریال آقازاده چه اتفاقاتی می افتد. هم اکنون در انتهای این پست لینک های دانلود قسمت بیست و هفتم از سریال آقازاده با 5 کیفیت گوناگون درج شده است. شما کاربران عزیز را به تماشای جدیدترین قسمت آقازاده در وبسایت کول دانلود دعوت می نماییم. لازم به ذکر است که ترافیک و حجم دانلودی شما برای این سریال و سایر آثار سایت ما نیم بها است.
.

لینک همه قسمت ها: دانلود سریال آقازاده

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5469 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

دیدگاه ها

( 3 )

  1. سلام
    هفته آینده قسمت 28، آخرین قسمت از سریال خواهد بود؟

  2. سحر
    سحر

    دانلودقسمت ۲۶ آقازاده

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟