پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

مثل یک عاشق عباس کیارستمی سومین فیلم برتر قرن 21 شد

مجله آمریکایی «نیویورکر» در فهرستی جدید از «پنجاه فیلم برتر خارجی در قرن ۲۱ تاکنون»؛ نام آخرین ساخته بلند سینمایی عباس کیارستمی را در جایگاه سوم قرار داد.

به گزارش ایسنا، «ریچارد برادی» منتقد سینمایی مجله «نیویورکر» سه فیلم «در ستایش عشق» (۲۰۰۱) ساخته «ژان لوک گدار» کارگردان نامدار موج نوی سینمای فرانسه، «نه یک فیلم خانگی» (۲۰۱۵) ساخته «شانتال آکرمن» فیلمساز پیشگام بلژیکی و «مثل یک عاشق» (۲۰۱۲) از عباس کیارستمی را به عنوان سه فیلم اول در فهرست پنجاه فیلم برتر خارجی قرن ۲۱ معرفی کرد.

«مثل یک عاشق» فیلمی ژاپنی و فرانسوی محصول سال ۲۰۱۲ به کارگردانی عباس کیارستمی است که در جشنواره‌ فیلم کن در دوره‌ی شصت و پنجم به نمایش درآمد. رین تاکاناشی،تاداشی اوکونو و ریو کاسه بازیگران اصلی این فیلم هستند.

در فهرست مجله «نیویورکر» که تنها نام یک اثر از کارگردانان منتخب در آن وجود دارد، فیلم‌های «جهان» (۲۰۰۴) ساخته «ژیا ژانگ‌که» فیلمساز چینی، «تپه آزادی» (۲۰۱۴) ساخته «هانگ سون-سو» از کره جنوبی، «تخته سیاه» (۲۰۰۰) از سمیرا مخملباف، فیلم مستقل «نیمه دیگر» (۲۰۰۶) ساخته «یینگ لیانگ»، «درخواست» (۲۰۰۹) به کارگرانی «ژایو لیانگ» از چین، مستند «آخرین بی‌عدالت» (۲۰۱۳) از «کلود لنزمان» و فیلم «خداحافط، مسافرخانه دراگون» (۲۰۰۳) از «تسای مینگ لیانگ» کارگردان تایوانی در رتبه‌های چهارم تا دهم قرار دارند.

از دیگر فیلم‌های کارگردانان مطرح در این فهرست می‌توان به «سواحل آنیس» از «آنیس واردا» (رتبه ۱۳)، «شب‌های عربی» ساخته «میگوئل گومز» (۱۹)، «به خانه می‌روم» از «مانوئل دی‌اولیویرا» (۲۴)، «کافه لومیر» ساخته «هو شیائو-شین» (۲۵)، «ساراباند» به کارگردانی «اینگمار برگمن» (۲۷)، «تیمبوکتو» از «عبدالرحمن سیساکو» (۳۰)، «تاکسی» ساخته جعفر پناهی (۳۲)، «زندگی رایلی» به کارگردانی «آلن رنه» (۳۴) و «بچه» ساخته «برادران داردن» (۴۱) اشاره کرد.

دانلود فیلم «مثل یک عاشق» به کارگردانی عباس کیارستمی

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 3865 مطلب )

فیلم خوره

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟