پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

اعتراض و سانسور لباس زنان در سریال دراکولا

کارگروه مد و لباس وزارت ارشاد خواستار ممیزی «دراکولا» شد: پوشش‌ ها مغایر با فرهنگ ایرانی است!

سریال دراکولا

+پاسخ ساترا: امکان سانسور نیست!

مرضیه شفاپور دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس ارشاد در نامه‌ای به سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر نسبت به سریال «دراکولا» اعتراض کرده و خواهان حذف سکانس‌ هایی شده است.

کارگروه مد و لباس وزارت ارشاد خواستار ممیزی دراکولا شد

سریال دراکولا

کارگروه مد و لباس وزارت ارشاد خواستار ممیزی «دراکولا» شد: پوشش‌ ها مغایر با فرهنگ ایرانی است!

مرضیه شفاپور دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس ارشاد در نامه‌ای به سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر نسبت به سریال «دراکولا» اعتراض کرده و خواهان حذف سکانس‌ هایی شده است.

در این نامه آمده است:«با استناد به ماده 1 قانون ساماندهی مد و لباس مصوب مجلس محترم شورای اسلامی و تاکید بر حفظ و تقویت فرهنگ و هویت اصیل ایرانی اسلامی و ترغیب عموم مردم به پرهیز از انتخاب و مصرف الگوهای بیگانه و غیرمانوس با فرهنگ و هویت ایرانی اسلامی، همچنین طبق مصوبه کارگروه ساماندهی مدولباس، هرگونه نمایش زنده لباس یا هرگونه استفاده از مدل زنده ممنوع می‌باشد.

 

نمایش زنده لباس مصداق صریح استفاده از جذابیت‌های جنسی زن و در نتیجه مغایر با شئونات اسلامی و کرامت زن می‌ باشد؛ از طرف دیگر بر اساس آئین نامه تعیین مصادیق و آرایش‌های غیرمجاز مصوب وزارت کشور، سبک پوشش توربان که نوعی کلاه محسوب می‌شود جزو مصادیق لباس غیرمجاز می‌ باشد.

حال با توجه به انتشار سریال جدید «دراکولا» در شبکه نمایش خانگی و عدم رعایت ضوابط، قوانین و مقررات مصوب جمهوری اسلامی ایران، نمایش زنده لباس و مدلینگ، نمایش پوشش‌ های نامناسب بازیگران ترویج و اشاعه الگوهای غربی و مغایر با قانون و فرهنگ ایرانی اسلامی توسط سازندگان آن سریال زمینه‌ ساز آسیبهای جدی و هنجارشکنی در سطح جامعه می‌ باشد. مقتضی است با توجه به اهمیت و تاثیرگذاری برنامه‌های سمعی و بصری بر مخاطبان و آحاد جامعه، خواهشمند است دستور فرمائید سکانس‌ های مربوط به نمایش زنده و استفاده از مدل زنده از قسمت‌ های منتشر شده و نیز قسمت‌ های آتی حذف گردد. ثانیاً درخصوص قسمت‌ های درحال ساخته سبک پوشش توربان حذف گردد»

 

پاسخ ساترا به دبیر کار گروه سازمان دهی مد و لباس ارشاد پیرامون سریال دراکولا :
امکان تغییرات اساسی وجود ندارد

علی سعد، معاون کاربران و تنظیم گری اجتماعی ساترا، پیرامون خبر امروز (نامه کار گروه مد و لباس ارشاد درباره سریال «دراکولا» و استفاده بازیگران خانم از توربان) نوشت:


خانم دکتر شفاپور دبیرکارگروه مد و لباس و ارشاد دو هفته پیش نامه ای با موضوع انتقاد از لباس های بازیگران سریال دراکولا خطاب به ریاست ساترا ارسال کردند محتوای نامه اگر چه خطاب به ساترا تنظیم شده ولی مضمون آن انتقاد از شورای پروانه ساخت و ارشاد بود.

زیرا سریال دراکولا بر اساس پروانه ساخت و ارشاد تولید شده و در حال حاضر امکان تغییرات اساسی در آن وجود ندارد. با این وجود در مرحله بازبینی کارگزاری محتوایی تا حد ممکن اصلاحات قابل اعمال را لحاظ کرده و پس از آن اجازه انتشار می دهد.


برای همین انتظار از وزارت محترم ارشاد این بود که ملاحظات دبیرکارگروه مد و لباس این وزارتخانه را در مرحله پروانه ساخت در نظر می‌گرفتند.


صبح امروز نامه ای از طرف کارگروه سازمان دهی مد و لباس ارشاد منتشر شد که در قسمتی از آن چنین عنوان شده است:

«با توجه به انتشار سریال جدید «دراکولا» در شبکه نمایش خانگی و عدم رعایت ضوابط، قوانین و مقررات مصوب جمهوری اسلامی ایران، نمایش زنده لباس و مدلینگ، نمایش پوشش‌های نامناسب بازیگران ترویج و اشاعه الگوهای غربی و مغایر با قانون و فرهنگ ایرانی اسلامی توسط سازندگان آن سریال زمینه‌ساز آسیب‌های جدی و هنجارشکنی در سطح جامعه می‌باشد. مقتضی است با توجه به اهمیت و تاثیرگذاری برنامه‌ های سمعی و بصری بر مخاطبان و آحاد جامعه، خواهشمند است دستور فرمایید سکانس‌های مربوط به نمایش زنده و استفاده از مدل زنده از قسمت‌های منتشر شده و نیز قسمت‌های آتی حذف گردد. ثانیا درخصوص قسمت‌های درحال ساخته سبک پوشش توربان حذف گردد.»
.

 

 

 

دانلود سریال دراکولا

دانلود سریال دراکولا

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5470 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 2 )

  1. بهزاد
    بهزاد

    با سعید موافقم.واقعا متاسفم اگه شما با این صحنه ها تحریک میشی پس بهتره تو خونت بمونی و بیرون نیای چون ممکنه با نگاهت باعث هنجارشکنی بشی.

  2. saeede mvhd
    saeede mvhd

    کرامت انسانی رو شمایی خدشه دار می کنید که با دیدن زنان در یک آن لذت جنسیتون برافروخته میشه، فیلم به سانسور نیاز نداره شما به درمان نیاز دارید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟