پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

بازی پارسا پیروزفر در سریال یاغی

بازی پارسا پیروزفر در سریال یاغی

خبر قطعی شدن حضور پارسا پیروزفر در سریال "یاغی" به کارگردانی محمد کارت، این ستاره‌ جذاب و کم کار سینما را به طور رسمی وارد شبکه نمایش خانگی کرد. نگاهی کوتاه به سریال‌های موفق پیروزفر و درخشش او خصوصا در سریال "در چشم باد" کافی‌ست تا باور کنیم اولین حضور پیروزفر در یک سریال نمایش خانگی می‌تواند جذاب‌ترین برگ برنده‌ کارگردان باشد.

بازی پارسا پیروزفر در سریال یاغی

نگاهی به سریال‌های پارسا پیروزفر
به بهانه اولین سریال او در شبکه نمایش خانگی

خبر قطعی شدن حضور پارسا پیروزفر در سریال “یاغی” به کارگردانی محمد کارت، این ستاره‌ جذاب و کم کار سینما را به طور رسمی وارد شبکه نمایش خانگی کرد. نگاهی کوتاه به سریال‌های موفق پیروزفر و درخشش او خصوصا در سریال “در چشم باد” کافی‌ست تا باور کنیم اولین حضور پیروزفر در یک سریال نمایش خانگی می‌تواند جذاب‌ترین برگ برنده‌ کارگردان باشد.

در چشم باد ۱۳۸۷_۱۳۸۲
«در چشم باد» قصه زندگی خانواده‌ای است که رویدادها و لحظات تلخ و شیرین زندگی‌شان از دوره قیام میرزا کوچک جنگلی تا آزادسازی خرمشهر در آن به تصویر کشیده می‌شود. پارسا پیروزفر در نقش اصلی این سریال یکی از به یادماندنی‌ترین شخصیت‌های تاریخ سریال سازی ایران را خلق می‌کند‌ که تماشاگر وقار، سرسختی و شخصیت او را ستایش می‌کند و با او در سه دوره تاریخی همرا می‌شود.

سفر سبز ۱۳۸۱
ویژگی‌های ظاهری پیروزفر و درک درست او از شخصیت در این سریال به کمک او آمد تا در نقش مرد جوانی که در کودکی توسط خانواده ای آلمانی به فرزندخواندگی پذیرفته شده حضور قابل توجهی داشته باشد. دنیل از آلمان به زادگاهش ایران بازمی‌گردد تا خانواده واقعی خود را پیدا کند.

در قلب من ۱۳۷۷
این مجموعه روایتگر زندگی دو خانواده از قشر فقیر و ثروتمند است که پاره‌ای از مسائل اجتماعی نیز به تصویر کشیده می‌شود. پیروزفر در این سریال نقش پسر خانواده را دارد که بین دوستان و اعضای خانواده محبوب است.

در پناه تو ۱۳۷۴
اولین سریالی که پارسا پیروزفر در آن حضور داشت، پارسا فرزین‌پور در سریال «در پناه تو» بود. این سریال یکی از سریال‌های محبوب میان مردم در زمان پخش بود، سریالی که در آن زمان شایعاتی مبنی بر ممیزی‌های فراوان آن به گوش می‌رسید. بخش مهمی از این حذفیات برمیگردد به نقشی که پیروزفر ایفا می‌کرد. با این وجود همین نقش کوتاه شده راه او را برای فیلم‌ها و سریال‌های بعدی هموار کرد.

 

 

 

> دانلود سریال یاغی

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5470 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟