پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

پاسخ تند حسن فتحی به حاشیه های سریال شهرزاد

پاسخ تند حسن فتحی به محمد هادی رضوی

تعریف و تمجیدهای اخیر سید محمد هادی رضوی از مدیر مسوول کیهان باعث شد تا حسن فتحی این اظهارات را تکذیب کند.

پاسخ تند حسن فتحی به محمد هادی رضوی

نامه حسن فتحی درباره برخی حاشیه های تازه سریال شهرزاد

تعریف و تمجیدهای اخیر سید محمد هادی رضوی ( فردی که به عنوان اسپانسر سریال شهرزاد از او یاد می شد) از مدیر مسوول کیهان باعث شد تا حسن فتحی کارگردان سرشناس این سریال در نامه ای این اظهارات را تکذیب و از گفته های وی تبری جوید.

«ایران آنلاین» خبرداد نامه شدید اللحن فتحی پس از آن نوشته شد که رضوی در توضیح عکسی که مدیر کیهان را در این سریال کنار زندانیان توده نشان می داد، به عذرخواهی از حسین شریعتمداری پرداخت و حتی از وی با القابی مثل سردار قلم یاد کرد.

فتحی در نامه خویش که خطاب به سید محمد امامی تهیه کننده و سرمایه گذار سریال نوشته شده است عملا ادعاها درباره اسپانسر بودن رضوی را مردود می شمارد و می گوید عوامل این سریال در صورت تکرار دخالت های بیرونی، کار ساخت آن را متوقف خواهند ساخت.

متن این نامه کارگردان سریال محبوب شهرزاد به شرح زیر است:

«جناب آقای سید محمد امامی تهیه کننده محترم سریال شهرزاد متاسفانه اخیرا، انتشار مواضع رسانه ای افراد غیرمسوول درباره این جانب و سریال شهرزاد موجب بروز مسایلی گشته است که در ارتباط با آنها تذکر چند نکته ضروری است:

1- بنابر روال و قاعده مرسوم، در صورت بروز هر موضوع شبهه برانگیز حسب مورد تنها تهیه کننده و کارگردان یک سریال، موظف به ادای توضیحات لازم و رفع ابهام در آن زمینه هستند.

2- هرگونه اظهارنظر شخصی افراد مرتبط با سریال و نقل قول های کذب و بدون اطلاع از طرف این جانب، مغایر با اخلاق و رفتار حرفه ای است.

3- طرح اظهارنظرهای حاشیه ساز در رسانه ها و مآلا طرح موضوعات سیاسی که مفهوما هیچ ارتباطی با داستان ساده و عاشقانه این سریال ندارد، خلاف انصاف بوده و تنها موجب تشویش اذهان عمومی خواهد شد.

4- به سبب این که در بدو توافق برای ساخت این سریال، تصور نمودم تنها با جنابعالی به عنوان تهیه کننده و سرمایه گذار، همکاری خواهم داشت از این رو در کمال احترام اگر قرار باشد هر فردی به جز شما در مقام تهیه کننده در هر مورد دست به تفسیر ناصحیح از گفته و ناگفته های من بزند با کمال احترام ناگزیرم از همکاری برای ساخت قسمت های بعدی سریال، انصراف بدهم تا به مصداق «گنه کرد در بلخ آهنگری، به شوشتر زدند گردن مسگری» قربانی موضع گیری های پرحاشیه این قبیل افراد نشوم.

حسن فتحی – کارگردان سریال شهرزاد»

ولی ماجرای این عکس و سخنان هادی رضویچه بود؟

عکس حسین شریعتمداری (مدیر روزنامه کیهان) با زندانیان توده در سریال شهرزاد

عکس حسین شریعتمداری (مدیر روزنامه کیهان) با زندانیان توده در سریال شهرزاد

این عکس در بخش 17 شهرزاد و در جایی که یک فرد امنیتی رژیم پهلوی

از فرهاد (مصطفا زمانی) درباره ارتباطش با این چهره ها پرسش می کند، پخش شد.

توضیح تهیه‌ کننده سریال شهرزاد درباره استفاده سهوی از عکس شریعتمداری

در صحنه‌ای از قسمت هفدهم سریال شهرزاد، از عکس دوران بازداشت حسین شریعتمداری در زندان ساواک در کنار تصاویری از چند هنرپیشه که نقش اعضای زندانی حزب توده را به عهده داشتند استفاده شده بود.

سیدمحمدهادی رضوی، تهیه‌کننده سریال با ارسال نامه‌ای به حسین شریعتمداری، درباره این خطا توضیح داده است.

متن این نامه به شرح زیر است:

«جناب آقای حسین شریعتمداری سلام علیکم نگارنده حقیر این نامه به واسطه خطای سهوی در طراحی صحنه قسمت هفدهم سریال شهرزاد که بعد از پخش متوجه شدم که تصویری از سالهای اسارت شما مبارز و استوره انقلابی در کنار عده‌ای از مبارزان دوره پهلوی که شاید شایبه شیطنت رسانه‌ای در کنار قرار گرفتن مبارزان توده‌ای را داشته باشد بر خود بسیار متاثر گردیدم.

استاد بزرگوار، من در مکتبی در مدارس مذهبی درس خوانده‌ام به نام شهدای موتلفه اسلامی و موظف به ادامه راه مبارز نستوه و جهادی آقای حبیب‌اله عسگراولادی هستم که شما را سردار قلم خطاب نمودند.

جالب است عوامل سریال و به خصوص آقای حسن فتحی کارگردان مجموعه تلویزیونی شب دهم که خود را مشمول لطف شما بزرگوار در آن مجموعه می‌داند از پاسی از شب گذشته با متوجه شدن این خطا بارها به این حقیر فرمودند که طی جلسه‌ای حضورا توضیح عرض عذرخواهی داشته باشند.

ولی اکنون مجالی شد تا کمی با آن استاد عزیز از دل سخن بگشایم، از روز ابتدای حضور در این پروژه عظیم فکر مقابله با شبکه‌های صهیونیستی امثال GEM و… بودیم که مردم عزیز به جای دیدن سریال‌های مبتذل صهیونیستی ترکیه‌ای از تولیدات فاخر ایرانی استفاده کنند و اکنون به لطف و برکت ائمه هدی سلام‌الله‌علیهم سریال شهرزاد دارای مخاطبی میلیونی در داخل و خارج از کشور گردیده است که به جرات اولین‌بار است در تولید تاریخ سریال‌سازی در جمهوری اسلامی ایران ما با قدرت پخش بالا مخاطبین زیادی در سرتاسر جهان از ایرانیان عزیز جذب نموده است.

(البته قابل یادآوری است که بسیاری از نقاط ضعف هم وجود دارد که در پروژه‌های بعدی حتما باید مرتفع گردد.) سریالی که هر روز دشمنان، یک‌بار به بهانه شبیه‌سازی با فتنه صهیونیستی 88، یک‌بار با بهانه حکومتی بودن این اثر، یک‌بار به بهانه مقابله با صدا و سیما یک روز تشویق و یک روز دشمنی می‌کردند که در هر صورت به دنبال تضعیف آثار فرهنگی الف ویژه کشورمان هستند ولی سرور عزیزم می‌گویند عدو شود سبب خیر … که من حقیر جمله‌ای را که سالها منتظر گفتنش در عرصه‌های عمومی بودم خطاب به شما سرور نازنینم بگویم…

با جرات می‌گویم ای کاش خدا به من هم روزی توفیق دهد در عرصه حمایت از انقلاب، حسین شریعتمداری دیگری و خار چشم دشمنان نظام مقدس باشم. چه کسی خوشش بیاید، چه کسی خوشش نیاید. کیهان: حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان درباره نامه فوق ضمن تشکر از توضیح آقای رضوی گفت؛ بدیهی است که خود را شایسته تمجیدهای مندرج در نامه ایشان نمی‌دانم و این ابیات را زمزمه کرد: شنیدم که وقتی سحرگاه عید ز گرمابه آمد برون بایزید یکی طشت خاکسترش بی‌خبر فرو ریختش از سرایی به سر همی گفت ژولیده‌ دستار و موی سردست شکرانه مالان به روی که ای نفس! من درخور آتشم به خاکستری روی درهم کشم؟!»

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 3849 مطلب )

فیلم خوره

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 4 )

  1. نوا بانو
    نوا بانو
    آقای رضوی عزیز!!!! چرا شما دوستدارید همه رو دشمن خودتون ببینید چرا؟!!! شما هم مثل یسری اعتقاد دارید همه بغیر از ایرانی ها کافر و صهیونیسم و…. خدا نشناس هستن فقط محظ اطلاع شما و امثال شما: ترکیه ای ها هم مسلمون هستن
  2. نوا
    نوا
    از آقای رضوی عزیز سوالی داشتم: شما استاد هنرمند محترم چرا نمیرید تو ساخت کیمیا 2(فصل2 ) کمک کنید استاد محترم ؟!
  3. نوا بانو
    نوا بانو
    آقای رضوی عزیز! با عرض معذرت شما میرفتین تو ساخت پروژه کیمیا کمک میکردین فکرکنم خییلی بهتر و جالب تر میشد هنوزم دیر نشده شاید کیمیا هم مثل شهرزاد فصل های 2 و 3 داشته باشه تازه اینجوری به ارزش های مذهبی و دینی ما بیشتر توجه میشه آخر شما اصلا با شهرزاد جور در نمیایید که….
  4. شهرزاد
    شهرزاد

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟