پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

مهدی فخیم زاده کارگردان سریال نوروز و روی آنتن (کنونی) «فوق سری»از شبکه یک سیما ، در پی یادداشتی در فیسبوک ، به ممیزی سلیقه ای و بی منطق سریالش از سوی تلویزیون به شدت اعتراض کرد.

خبرنگار بانی فیلم در تماس با این کارگردان از صحت و سقم این مطلب جویا شد که وی ضمن تایید آن اعلام کرد به زودی و پس از پایان پخش سریالش، در گفت وگویی با تنها روزنامه سینمایی ایران به ابعاد این اقدام عجیب تلویزیون خواهد پرداخت.

سریال پلیسی «فوق سری» از آغاز نوروز روی آنتن شبکه یک سیما رفته است و در آدینه این هفته 14 فروردین، بخش پایانی آن پخش خواهد شد.

نوشتار فخیم زاده در فیسبوکش :

«دوستان عزیز ، سریالی که این روزها به نام فوق سری از شبکه یک سیما پخش می شود، سریال من نیست، بلکه لاشه ای لت و پار شده از سریالی است که من ساختم.

این سریال توسط نمایندگان معاونت اجتماعی نیروی انتظامی و پخش شبکه یک سیما به صورتی باورنکردنی، سلاخی و تکه پاره شده و هیچ قسمتی از تعرض و دستکاری و جا به جایی و تعویض مکالمات مصون نمانده است و البته این امر در شرایطی صورت پذیرفته که در تمام مراحل تولید، مدیران شبکه یک و مسئولین ناجی هنر که زیر مجموعه معاونت اجتماعی نیروی انتظامی است، در جریان چگونگی و اجزای فیلمنامه و تک تک صحنه ها قرار داشتند و کلیه قسمتها با حضور و تایید کارشناس نیروی انتظامی (سرهنگ عبدالله قاسمی) تصویربرداری شده است.چگونگی این فعل و انفعالات را بزودی طی یادداشتی از طریق رسانه ها به اطلاع علاقه مندان خواهم رساند».

یادآور می شود سریال فوق سری (با نام پیشین قورباغه و قناری) به منظور اگاهی سازی درباره نحوه پیشگیری و برخورد با عاملان فروش مواد مخدر و همچنین آگاهی بخشیدن به خانواده‌ها درخصوص چگونگی نفوذ تولید کنندگان و پخش کنندگان مواد مخدر در بین جوانان تولید شده است.

دانلود کامل سریال «فوق سری»

گفتگو با فخیم زاده درباره سانسورهای عجیب فوق سری

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 3865 مطلب )

فیلم خوره

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟