پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

سه میلیارد آدم به مرگ به ظاهر طبیعی از بین خواهند رفت

این نامی ست که بر روی این مستند گذارده اند. تیتری که بسیار تکان دهنده است! ویدیو با سخنرانی از خانم دکتر ریما لیبو (Rima Laibow) در کنفرانس متخصصان تغذیه با این سخن ها آغاز می شود:

«اجازه بدهید که به شما حقایقی را بگویم. این سخنان من به هیچ روی اغراق آمیز یا تفسیر شخصی یا توهم نیست، هر چه می گویم بر پایه سند و مدرک است. هر کسی خوراک مردم را کنترل می کند، جهان را کنترل می کند. آن ها در سال 1962 گفته اند ما بایدتا دسامبر 2009 برنامه کدس المنتریس را در سراسر جهان به اجرا گذاریم. اجرای این برنامه بر گردن 2 سازمان است: سازمان بهداشت جهانی و سازمان کشاورزی و خواربار در سازمان ملل متحد. تا 1994 کسی نام این برنامه پنهانی را نشنیده بود. خلاصه این برنامه این است که مواد خوراکی می بایست کم و همواره سمی باشند. بر پایه برنامه کدکس، همه دامداری ها و گاوداری های روی کره زمین می بایست هورمون سمی رشد به کار گیرند. و …»

در آغاز شاید شما این سخنان را با قصد و غرض بشنوید و بگویید که این باور کردنی نیست، راستش من هم برای بار نخست دیدن آن، همین حس شک و تردید را داشتم ولی در ادامه همان جوری که دکتر لیبو گفته بود پی به مستند بودن آن بردم. ایشان در ادامهاز پیش بینی سازمان ملل برای آینده نزدیک می گوید که کشته شدن دست کم 3 میلیارد از جمعیت (اضافی) جهان را در پی دارد.

بد نیست که بدانید در پنجاه سال گذشته جمعیت زمین دو برابر شده است و تا چند سال دیگر مواد خوراکی و مهم تر از آن، آّب به اندازه نیاز در دسترس نخواهد بود. این ها را که بگذارید در کنار سودهای فراوان و بی پایان کارخانه ها از تولید این خوراکی های آلوده، سخنانی از این دست را باور کردنی تر می بینید.دو مورد از پایه ای ترین نکته های گفته شده در این مستند به کارگیری MSG و GMO در خوراکی ها است که در ادامه به بررسی کوتاه این دو خواهیم پرداخت.

MSG چیست؟

MSG یا Monosodium glutamate(مونوسدیم گلوتامات) که به «کشنده خاموش» شهره شده،پودر بلورین سپید رنگی مانند شکر است که بیشتر در خوراک های آماده مانند پیتزا، همبرگر، سوسیس، سوپ، کنسرو، طعم دهنده ها، سس و… برای خوشمزه کردن آن به کار گرفته می شود. ولی خوشمزه شدن آن همانا و چاق شدن و بیمار های ناشی از آن همانا. هر چه خوشمزه تر باشد، بیشتر می خری، بیشتر پول می دهی، و بیشتر می خوری، بنابراین بیشتر دردمند می شوی. داستان به همین سادگی ست. به گفته بسیاری از کارشناسان، کشندگی آن بدتر از الکل، نیکوتین و مواد مخدر است !!

GMO چیست؟

GMO کوتاه شدهGenetically Modified Organism یا شیوه های جهش های ژنتیکی در مواد خوراکی است. برای پر بازده کردن و خوش رنگ کردن میوه ها، غلات، دام ها و… به کار برده می شود ولی بسیار برای بدن ما زیان بار است. همین جوری که می بینید، پیشرفت دانش همیشه هم سودمند نیست. آدمی می تواند با به کاگیری دانش ژنتیک، میوه ها رادستکاری کند یا در نمونه ای دیگر بمب هسته ای بسازد که هر دو، کشتار گسترده آدم ها را در پی دارد.

این ها در حالی بوده که کارخانه ها و تولید کننده های این فرآورده ها، خود از زیان بار بودن این مواد آگاهی داشته اند ولی برای فروش و سود بیشتر به کار خود ادامه دادند! همه این ها افزون بر آلودگی آب و هوا و… باعث می شوند که سال ها از عمر زندگی هر یک از ما آدم ها کم شود.

در پایان به شما پیشنهاد می کنم که حتما به دیدن این مستند بنشینید.

در این فیلم با بسیاری از دکترها و مسوولین تولید مواد خوراکی گفتگو شده است.

ویدیو دارای زیرنویس است، زمان آن 43 دقیقه و 142 مگابایت حجم دارد.


√راهنمای دانلود: پس از ورود به لینک دانلود، دکمه Free Download (یا دانلود کم سرعت) وسپس

Download file) Create Download Link یا) را بزنید تا لینک مستقیم برای شما آماده گردد.

دیدگاه ها و پیشنهاد های خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 3856 مطلب )

فیلم خوره

دیدگاه ها

( 9 )

  1. human1380
    human1380
    با سلام و تشکر از لطف شما.

    ببخشید،من امروز آنلاین شدم و فرصت یادآوری نبود . اما دیدم که زحمت کشیدید و لینکش رو گذاشتید.

  2. human1380
    human1380
    سلام

    لینک دانلود مستند کجاست؟؟

  3. human1380
    human1380
    پس چطور میشه مستند رو دانلود کرد؟؟ جای دیگه ای سراغ دارید که لینک دانلود سالم باشه؟

    • راستش تو هاردم دارمش (خیلی سرچ کردم تا پیداش کردم) ولی حجمش زیاده. فردا یاداوری کنید که اپلودش کنم براتون.

  4. سلام

    کسب درآمد چی بود

    مطلبت در حد المپیک بود آقا سعید

  5. سلام داداش خوبی؟؟ممنون که سر زدی حالا این راهی که گفتی چی هست؟؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟