پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

دانلود فصل ششم فرار از زندان

دانلود سریال فرار از زندان فصل ششم

دانلود فرار از زندان فصل ششم زیرنویس چسبیده

دانلود سریال خارجی Prison Break Season 6 2024

 

فرار از زندان Prison Break

کانال پخش کننده: فاکس

زمان میانگین: 45 دقیقه | ژانر:هیجانی, درام

زبان : انگلیسی | کیفیت: WEB-DL |پخش کننده : کول دانلود

 

بازیگران فصل 6 فرار از زندان

ونت‌ ورث میلر (در نقش مایکل اسکافیلد)، دامینیک پرسل (در نقش لینکن باروس)، رابرت نپر (در نقش تی-بگ)، راکموند دانبار (در نقش بنجامین مایلز “سی-نوت” فرنکلین)، آموری نولاسکو (در نقش فرناندو سوکره) و سارا وین کالیس (در نقش دکتر سارا تانکریدی) .

خلاصه داستان فصل 6 فرار از زندان

هنوز خلاصه داستانی از این سریال در دست نیست. به محض اعلام از سوی سازندگان، قطعا در پست درج می شود!

خبرهای تازه فصل ششم فرار از زندان

تابستان 96: به گزارش مهر به نقل از دیجیتال اسپای، در حالی که نمایش فصل پنجم سریال مشهور شبکه فاکس با ابراز علاقه بسیار طرفدارانش به پایان رسید، اکنون این سوال دوباره مطرح شده که آیا واقعا در پایان این فصل «فرار از زندان» باید با مایکل اسکوفیلد و برادرش خداحافظی کرد؟ این در حالی است که این طرفداران معتقدند ظرفیت‌های زیادی وجود دارد که بتوانند امیدوار باشند، فصل ششمی نیز از راه برسد. در حالی که درباره ساخته شدن فصل پنجم این سریال صحبت‌هایی مطرح بود سارا وین کالیز بازیگر نقش سارا ابراز خوشحالی کرده بود که فصل جدید در ۹ اپیزود به پایان می‌رسد اما ونتورث میلر بازیگر نقش مایکل گفته بود این سریال همیشه از این ظرفیت برخوردار است که بخواهد بار دیگر روی آنتن برود

22 آذر 96 : “دومنیک پورسل” بازیگر سریال فرار از زندان در صفحه اینستاگرام خود خبر از ساخت فصل ششم سریال محبوب فرار از زندان داد.

16 دی 96: شبکه فاکس رسما ساخت فصل ششم «فرار از زندان» را تایید کرد. (به زودی تاریخ پخش به آگاهی شما خواهد رسید.)

20 امرداد 97: احتمال ساخت فصل ششم «فرار از زندان» / دومینیک پورسل بازیگر سریال «فرار از زندان» با انتشار تصویری از تولید فصل جدید سریال فرار از زندان خبر داد. او در صفحه‌ی شخصی اش تصویری از پروژه ای جدید را با هواداران سریال به اشتراک گذاشت و از هشتگ فرار از زندان 6 استفاده کرد . بنابراین باید دید اخبار تازه ای مبنی بر ساخت فصل جدید سریال «فرار از زندان۶» منتشر خواهد شد یا خیر.

10 دی 97: نت ‌فلیکس به دنبال خریداری حق پخش فصل تازه فرار از زندان از شبکه اصلی این مجموعه یعنی فاکس می‌باشد تا این فصل را به زودی روی آنتن ببرد.

19 دی 98: «مایکل تورن» مدیر شبکه‌ فاکس سه‌شنبه در کنفرانس «انجمن منتقدین تلویزیونی» در مورد احتمال تولید فصل جدید «فرار از زندان» و سریال جدیدی براساس «۲۴» گفت: «ما به مذاکره در مورد اسپین‌آف‌های احتمالی «۲۴» و «فرار از زندان» ادامه خواهیم داد. هنوز هیچ پروژه‌ای به آن مرحله نرسیده که تولیدش را اعلام کنیم اما اگر راهی برای ساخته شدن ادامه‌ی «۲۴» وجود داشته باشد، از انجام بسیار خوشحال خواهیم شد. با این حال، [ایده‌ی ابتدایی] باید ویژه و ارزش ساخته شدن را داشته باشد. دوست داریم به یک رویداد تلویزیونی شبیه شود.»

25 خرداد 99: سرانجام شبکه فاکس، ساخت و تولید فصل ششم فرار از زندان را به طور قطع و حتمی اعلام کرد! مایک تورن رییس بخش سرگرمی شبکه تلویزیونی فاکس از ساخت فصل 6 سریال محبوب «فرار از زندان» خبر داد. او گفت که فصل جدید سریال نوعی بازگویی است و از اولین قسمت‌ها از فصل اول داستان آن شروع می‌شود و نگارش فیلمنامه پایان یافته است. فصل پنجم «فرار از زندان» که به نام «رستاخیز» نیز شناخته می‌شود با زنده شدن مایکل اسکافیلد و ساختگی بودن مرگ او و از زندان اوگاجیا در صنعا پایتخت یمن در میان جنگ داخلی یمن شروع می‌شود. هنوز جزییات بیشتری از فصل جدید «فرار از زندان» منتشر نشده است.

25 آبان 99: «ونتوورث میلر» می‌گوید به Prison Break بازنمی‌گردد: «نمی‌خواهم نقش شخصیت‌های دگرجنس‌گرا را بازی کنم» او اضافه می‌کند: «نه [به علت] وضعیت شبکه‌های اجتماعی (هرچند این مسئله محوری است). [بلکه] من فقط نمی‌خواهم در نقش شخصیت‌های دگرجنس‌گرا بازی کنم. داستان این‌گونه شخصیت‌ها بازگو شده است (و بازگو شده است).»

13 آبان 1402: سرانجام تایید شد / فرار از زندان 6 در حال ساخت است | سری جدید «فرار از زندان» بدون اسکالفید و باروز!
به گزارش وریتی، سری جدیدی از سریال محبوب «فرار از زندان» توسط «هولو» در حال ساخت است. نویسندگی سری جدید سریال «فرار از زندان» برعهده الگین جیمز یکی از سازندگان سریال «مایانز ام.سی» است. الگن جیمز در کنار داون اولمستد، پل شیورینگ خالق «فرار از زندان»، به همراه مارتی ادلشتاین و نیل موریتز، تهیه کنندگی سری جدید «فرار از زندان» را برعهده دارند. اما در  کنار این خبر خوب برای طرفداران «فرار از زندان» این خبر بد را هم داریم که انتظار نمی‌رود در این سری جدید، دوباره مایکل اسکافیلد (با بازی ونتورث میلر) و لینکن باروز (دومینیک پرسل) شخصیت‌های اصلی باشند. «فرار از زندان» در طول پنج فصل از شبکه فاکس پخش شد. به دنبال آن یک فیلم تلویزیونی به نام «فرار نهایی» و یک اسپین‌آف کم‌هزینه به نام «فرار از زندان: اثبات بی‌گناهی» هم داشت که به طور انحصاری برای تلفن‌های همراه در دسترس بود. این مجموعه همچنین الهام‌بخش یک بازی ویدیویی، وب‌سایدهای آنلاین، یک مجله و یک رمان بود. سریال اصلی «فرار از زندان» داستان لینکلن باروز است که به دلیل جنایتی که مرتکب نشده به اعدام محکوم شده است و برادرش مایکل اسکافیلد که نقشه ای برای کمک به لینکلن برای فرار از زندان طراحی می کند. این نمایش در رتبه بندی غول پیکر بود و جایزه گلدن گلوب را برای بهترین سریال تلویزیونی درام برای فصل افتتاحیه خود دریافت کرد. در این سریال رابین تونی، پیتر استورمار، آموری نولاسکو، مارشال آلمن، وید ویلیامز و پل آدلستاین نیز ایفای نقش کردند. ادلشتاین، موریتز، مت اولمستد، کوین هوکس، داون پاروس و برت رتنر تهیه‌کننده اجرایی آن بودند.

زمان پخش فصل ششم فرار از زندان

2024

گالری عکس های فصل 6 سریال فرار از زندان

فصل ششم فرار از زندان

دانلود فصل ششم سریال فرار از زندان 2022

دانلود فصل ششم Prison Break Season 6

فصل ششم Prison Break Season 6

دانلود فصل ششم Prison Break

 


 

لینک های دانلود فصل ششم فرار از زندان

با زیرنویس چسبیده

Farar Az ZendanS06E01.1080p.WEB-DL.mkv – 1.2 GB

Farar Az ZendanS06E01.720p.WEB-DL.mkv – 650 MB

Farar Az ZendanS06E01.480p.WEB-DL.mkv – 308 MB

 

لینک های دانلود به محض انتشار ، درج خواهند شد

جهت آگاهی از آپلود به تلگرام یا اینستاگرام ما بپیوندید

.

دانلود فصل پنجم فرار از زندان 2017

4.5/5

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 3866 مطلب )

فیلم خوره

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 126 )

  1. بهار
    بهار

    از قبل عز اینکه کرونا بیاد گفتن دارن میسازن یا میخدان بسازن چیشد پس الکی بود همش ؟؟

  2. الهه
    الهه

    ای کاش زودتر پخش می شد

  3. آرش
    آرش

    دست مریزاد کلا مردمو سر کار گذاشتین😂😂😂

    • شادمهر
      شادمهر

      احتمالا اگه بیاد پاییز ۲۰۲۴ میاد یعنی پاییز ۱۴۰۳ .

  4. تام
    تام

    بی نظیر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟