پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

بهترین صرافی ایرانی برای خرید ارز دیجیتال + جایزه 250 تتری!

3.2/5
بهترین صرافی ایرانی برای خرید ارز دیجیتال + جایزه 250 تتری!

بهترین و امن ترین صرافی ایرانی برای خرید و معامله کریپتو کارنسی (رمز ارز) کدام است؟ + جایزه 250 تتری در قبال ثبت نام دریافت کنید! آموزش مقدماتی و جامع کامل همراه با عکس و ویدیو از ثبت نام تا معامله / همه و همه در این پست

پیش از توضیحات بیشتر و برای افراد حرفه ای تر در همین آغاز نوشتار ترجیح می دهیم که لینک ثبت نام و رجیستر در این صرافی را تقدیم شما کنیم. بدین منظور بر روی این لینک کلیک کنید!

 

ارز دیجیتال چیست؟

ارز های دییجتال نوعی پول هوشمند و غیر اسکناسی (غیر فیزیکی) هستند که در این بین رمز ارز ها به صورت رمز گذاری شده و در قالب شبکه بلاک چین معامله، داد و ستد و استفاده می شوند! به دلیل سهولت و مزایای زیاد و به طبع آن استفاده فزاینده از این نوع ارز، ارزش و قیمت آن ها در سالیان گذشته با رشد قابل توجهی روبرو شده است. در این بازار انواع مختلفی ارز وجود دارد مانند بیت کوین، تتر، اتریوم، سولانا، کاردانو، متیک، آولانچ، شیبا اینو، یونی سواپ و…

 

تفاوت رمز ارز با ارز دیجیتال چیست؟

به نظر شما چه تفاوتی بین رمز ارز و ارز دیجیتال است؟ به عبارتی آیا هر ارز دیجیتالی، رمز ارز است؟ آیا این دو دقیقا یکی هستند؟ پاسخ خیر است. همان گونه که پیش تر نیز گفته شده ارز های مجازی و غیر فیزیکی ارز دیجیتال هستند. ولی هر ارز دیجیتالی رمز ارز نیست! باید به صورت رمزگذاری شده و در قالب شبکه بلاک چین باشد. مثال: وبمانی یا پرفکت مانی یک ارز دیجیتال است. ولی آیا رمز ارز هم است؟ خیر. این نوع پول مجازی فقط ارز دیجیتال (غیر فیزیکی) است ولی در شبکه بلک چین نیست. آیا ارز کاسموس یک رمز ارز است؟ بله. پس هر رمز ارزی ارز دیجیتال است ولی هر ارز دیجیتالی الزاما رمز ارز نیست! و به عنوان آخرین نکته ما در این جا صحبتمان بر روی رمز ارز است. در کل بازار رمزارز یا همان Cryptocurrency بسیار گسترده تر و پرسود تر و داغ تر است!

 

صرافی رمز ارز چیست؟

همان جور که از نام آن پیداست شما می توانید در یک صرافی به معامله و خرید و فروش یک یا چند ارز دیجیتال بپردازید.

 

چرا صرافی ایرانی؟

مهم ترین عامل این است که در آغاز برای تبدیل ریال (پولی که در حساب بانکی خود داریم) به ارز دیجیتال راهی جز این نداریم. بدیهی است که با صرافی های خارجی نمی توان با ریال معامله کرد! پس برای آغاز و ورود به بازار کریپتو و خرید اولیه نیاز است که ریال خود را تبدیل به یک ارز دیجیتال کنیم و این مورد با صرافی های ایرانی ممکن است. از دیگر مزیت های آن این است که خطر تحریم و بلاک شدن اکانت ما وجود ندارد و…

 

چرا صرافی والکس؟

صرافی والکس Wallex به دلیل حجم معاملاتی بالا ، میزان رمز ارزهای متنوع و گسترده و همچنین دریافت مجوزهای قابل قبول، بستر امن و راحتی را برای کاربران مهیا کرده اند تا بتوانند از این طریق به اهداف خود برسند!

 

 

 

 

ارز دیجیتال

نحوه و آموزش گام به گام و ساده ثبت نام در صرافی والکس!

در آغاز بر روی این لینک کلیک کنید و سپس طبق آموزش های تصویری که در زیر می آید عمل کنید.

پس از باز کردن لینک با چنین صفحه ای روبرو می شویم و با وارد کردن شماره موبایل و یک رمز انتخابی و زدن تیک پذیرش قوانین، ثبت نام اولیه خود را تکمیل می کنیم!

 

خرید ارز دیجیتال

در مرحله بعد برای این که بتوانیم معامله داشته باشیم نیاز به احراز هویت است. دقت کنید که با انجام احراز هویت شما می توانید در هر روز از طریق درگاه پرداخت آنلاین تا سقف 25 میلیون تومان و از طریق حواله پایا، ساتنا و… تا 100 میلیون و از طریق پرداخت حضوری در بانک تا 200 میلیون تومان حساب خود را شارژ کرده و به خرید رمز ارز بپردازید.

نیاز به توضیح است که بهتر است حواله پایا نزد چرا که بسته به سکیل پایا، چندین ساعت زمان می برد ولی از طریق حواله ساده (بانک مبدا و مقصد یکسان باشد) واریز آنی انجام می شود. افزون بر این واریزی می توان واریز با درگاه 25 میلیونی را هم انجام داد و به این ترتیب بدون مراجعه به بانک و غیر حضوری می توانیم هر روز 125 میلیون خرید داشته باشیم. و حتی اگر در چند بانک، حساب داشته باشیم بدیهیه که این رقم بیشتر هم می شود!

درباره برداشت از حساب هم دقیقا به همین شکل است. البته در آن جا مسلما دیگر پرداخت با درگاه بی معنی ست!

 

صرافی رمز ارز دیجیتال

 

وارد کردن اطلاعات شخصی و در صفحه بعد اطلاعات بانکی

شما می توانید یک یا چند حساب بانکی متعلق به خودتان را ثبت کنید

 

 

با انجام این دو مرحله (وارد کردن اطلاعات شخصی و بانکی) ، احراز هویت پایه انجام می شود ولی برای استفاده بدون محدودیت یک قدم دیگر باقی می ماند و آن احراز هویت پیشرفته است که طی آن شما باید یک عکس یا ویدیو سلفی از خود بگیرید!

 

 

اگر این توضیحات برای شما کافی نبود حتما ویدیو زیر را تماشا کنید. در این ویدیو نحوه معامله کردن و اوردر گذاشتن و جزییات بیشتری نیز آمده است. در صورت داشتن هر گونه پرسش یا ابهام به ما در تلگرام پیام دهید!

 

لینک دانلود ویدیو

 

 

چرا مراحل احراز هویت طولانی است؟

درست است، احراز هویت در صرافی والکس نیازمند طی کردن مراحل طولانی و بسیاری می باشد و این مورد می تواند برای کاربران آزاردهنده باشد. البته این گزینه به خاطر امنیت خود شما و بیشتر به دلیل مبارزه با پولشویی و تعهدات و سخت گیری های پلیس فتا صورت می گیرد. در هر حال نیاز است که حتما احراز هویت انجام شود!

 

مشکل در سامانه ثبت احوال

یکی دیگر از معایب این سیستم ارور دادن های بعضا آزاردنده در هنگام وارد کردن مشخصات فردی (نام، شماره ملی و…) می باشد و چون که سیستم والکس این مورد را از سامانه ثبت احوال برای تطابق شماره ملی و نام و هویت فرد استعلا می گیرد و سامانه مذکور در برخی مواقع مشکل دارد، باعث بروز مشکلاتی برای کاربران می باشد. در هر حال اگر چند دقیقه یا در برخی موارد حادتر چند ساعت بعد، مجدد تست کنید مشکل برطرف خواهد شد. به عنوان راهکار دیگر می توانید در مواقع مشکل، به پشتیبانی آنلاین و مستقیم سایت والکس پیام بدهید!

 

 

حال که توانستید در این صرافی رجیستر کنید بهتر است تا به جایزه 250 تتری که این صرافی برای شما در نظر گرفته است بپردازیم.

250 تتر جایزه

 

 

چگونه 250 تتر جایزه به دست آوریم؟

یکی از بخش های جذاب این صرافی بخش سیاره گنج است که شما با وارد شدن به آن می توانید جوایز ارزنده ای را به دست آورید که بالاترین آن 250 تتر (برابر با نزدیک به 14 میلیون تومان الان).

بدین منظور باید حداقل امتیاز شما 2000 باشد. با یک رجیستر ساده 200 امتیاز و سپس با احراز هویت پایه 1200 امتیاز و در نهایت با احراز هویت پیشرفته صاحب 800 امتیاز دیگر می شوید. همه این کار ها در کمتر از یک ساعت قابل انجام است. بدین ترتیب شما الان دارای 2200 امتیاز هستید که با آن می توانید در گردونه شرکت کنید. (توجه داشته باشید که این امتیازها را پس از به دست آوردن باید در کمتر از 2 هفته به سیاره گنج خود بیافزایید وگرنه سوخته می شوند). همچنین شما می تواند با انجام معامله و واریز ریالی و روش های دیگر باز هم به امتیازهای خود بیافزایید.

وقتی که شما گردونه را بچرخانید، شانس خود را برای دریافت جایزه آزمایش می کنید. جوایز متعددی همچو 250 تتر، 100 تتر، 20.000 شیبا و… در پایان امیدواریم شما فرد خوش شانسی باشید و جایزه 250 تتری را مال خود کنید 😍😍

 

چگونه 250 تتر جایزه به دست آوریم؟

 

 

 

 

چکیده این مقاله

ما در این نوشتار با یکی از بهترین صرافی های داخلی آشنا شدیم. مراحل مقدماتی که برای انجام معامله نیاز بود (احراز هویت، ثبت شماره حساب بانکی و… برای تراکنش های برداشت و واریز) که همه این ها با راهنمایی کامل تصویری و ساده شیوه ثبت نام، خرید و معامله رمز ارز ها و… بود. در پایان می توانید جوایزی رو به دست بیاورید. این جایزه آنی و تنها با ثبت نام شما بهتون تعلق می گیرد (پس از آن با گرفتن امتیازهای جدید نیز میسر است) و نیاز به پیش نیاز دیگری مثلا پرداخت وجه و خرید ارز ندارد! جوایز از 20 هزار شیبا تا 250 تتر می باشند!

بازارهای ارز دیجیتال یکی از محبوب ترین بازارهای مالی زمان حال و کنونی است که اگر با آگاهی و دانش به سمت آن برویم می توانیم سود های بالایی به دست آوریم. برای ورود به این بازار، نخستین گام ثبت نام در یک صرافی و تبدیل ریال به تتر است و سپسس تبدیل به ارز های هدف. همه این ها زمانی باعث سود و پیشرفت ما می شود که با دانش و اطلاع از قواعد این بازار ورود کنیم!

 

 

در صورت داشتن هر گونه سوال یا ابهام به ما در تلگرام پیام دهید!

 

 

 

پیشنهاد می کنیم که حتما بخوانید:

هاوینگ چیست و چگونه باعث تورم افسار گسیخته بیت کوین می شود

√√ سال 2024 نقطه کلیدی و انفجاری ارزهای دیجیتال

√√√ بهترین صرافی خارجی ارز دیجیتال

3.2/5

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5466 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

دیدگاه ها

( 1 )

  1. محمد امین
    محمد امین

    09173x

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟