پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

دانلود آهنگ تیتراژ سریال های ایرانی

3/5

تیتراژ سریال های ایرانی یکی از درخواست‌های مهم کاربران از سایت موزیکدل بوده است که با توجه به این موضوع، قسمتی برای دانلود آهنگ‌ تیتراژ سریال‌ها و فیلم‌های ایرانی درنظر گرفته شده است. شما کاربران می‌توانید در این مقاله با چند نمونه از آهنگ تیتراژ‌ها سریال‌های معروف ایرانی آشنا شده و از سایت موزیکدل آن را دانلود کنید. آهنگ تیتراژ سریال های ایرانی

دانلود آهنگ تیتراژ سریال های ایرانی یکی از درخواست‌های مهم کاربران از سایت موزیکدل بوده است که با توجه به این موضوع، قسمتی برای دانلود آهنگ‌ تیتراژ سریال‌ها و فیلم‌های ایرانی درنظر گرفته شده است. شما کاربران می‌توانید در این مقاله با چند نمونه از آهنگ تیتراژ‌ها سریال‌های معروف ایرانی آشنا شده و از سایت موزیکدل آن را دانلود کنید.

آهنگ تیتراژ سریال های ایرانی

دانلود آهنگ تیتراژ سریال های ایرانی

در مورد دانلود آهنگ تیتراژ سریال های ایرانی می‌توان گفت بسیاری از سریال‌های ایرانی که معمولا غالب مخاطبان جامعه تلویزیون ایران را تشکیل می‌دهند، در کنار ارائه محتواهای مختلف و بعضا خوبی که دارند، توانسته‌اند موسیقی و آهنگ‌های خوبی را در تیتراژ خود بکار ببرند. با اینکه در گذشته تیتراژ به عنوان یک بخش از هر فیلم و سریال که صرفا عنوان‌بندی ساده از فیلم و عوامل کار را نشان‌ می‌داد شناخته می‌شد، اما امروزه این موضوع فرق کرده است. دانلود آهنگ تیتراژ سریال های ایرانی یکی از پرطرفدارترین موضوعات و عبارت‌های سرچ شده در اینترنت توسط کاربران ایرانی است که رفته رفته با به کار بردن آهنگ‌ها و استفاده از خوانندگان معروف، به علت زیبایی آهنگ، متن و ترانه شایسته، خاطره‌سازی دوران قدیمی و محتوای باکیفیت آن محبوبیت آن افزایش یافته است.

از این رو سعی کرده‌ایم در وب‌ سایت (موزیکدل) به عنوان یکی از بزرگترین وب‌ سایت‌های اینترنتی دانلود آهنگ با آرشیوی بالغ بر هزاران موزیک و آهنگ ایرانی و خارجی، بخشی را به دانلود آهنگ تیتراژ سریال های ایرانی اختصاص دهیم تا کاربران بتواند آهنگ‌ های خاطره‌ انگیز و زیبای این برنامه‌های تلویزیونی را دانلود کرده و از آن لذت ببرند. در ادامه با ما باشید تا به برخی از تیترا‌ژ‌های معروف سریال ایرانی بپردازیم.

آهنگ تیتراژ سریال های ایرانی

تیتراژ سریال های ایرانی

در مورد دانلود بهترین آهنگ تیتراژ های سریال ایرانی می‌توان به سریال‌های زیر اشاره نمود که عبارتند از:

  • آقازاده: یکی از سریال‌های نمایش خانگی پربیننده در ایران است که به عنوان یک سریال در ژانر درام، اجتماعی و سیاسی بیان شده است. این سریال دارای 5 تیتراژ به صورت تیتراژهای میانی و پایانی است که توسط آهنگساز ایرانی به نام علی زند وکیلی نواخته شده است. شما می‌توانید برای دانلود آهنگ تیتراژ سریال‌ های ایرانی از سایت موزیکدل اقدام کنید.
  • قورباغه: سریال قورباغه از دیگر سریال‌های پرطرفدار ایرانی است که شما می‌توانید برای دانلود آهنگ تیتراژ سریال قورباغه از سایت اقدام کنید. این سریال به عنوان یکی از سریال‌ها در ژانر جنایی و معمایی ضبط شده است که شامل 15 قسمت می‌باشد. آهنگ تیتراتژ سریال قورباغه توسط بامداد افشار و عرفان نیکنام نواخته شده است.
  • نون خ 3: از جمله آهنگ‌های متفاوت در بین تیتراژ سریال‌های ایرانی می‌توان به آهنگ سریال نون خ اشاره کرد که به جهت استفاده از آلات مختلف توسط مجموعه‌ای از هنرمندان از جمله حسین صفامنش، صادق آزمند، محراب آراد، حبیب مفتاح، مجتبی پناهی، مسعود عادل، مرتضی فطرری، امیرمهدی مقدم، میلاد داول، افشین خلج و حسین احمدی، محمد ابراهیمی، مهران سپید دست، رضا دارابی، حامد پیرا، بهروز کلک زن، سید جلال یاری و امیر وکیلی ساخته شده است. آهنگ تیتراژ سریال نون خ 3 شامل یک آهنگ می‌باشد.

آهنگ تیتراژ سریال های ایرانی

معرفی و دانلود تمامی تیتراژ سریال های ایرانی

در ادامه لیست بالا که در مورد دانلود آهنگ تیتراژ سریال های ایرانی بیان شد همچنین می‌توان گفت:

  • هشت و نیم دقیقه: آهنگ تیتراژ سریال هشت و نیم توسط احسان خواجه امیری به عنوان خواننده و مجموعه‌‌ای از عوامل از جمله بهرنگ نامداری، همایون نصیری، ایمان حجت، علی جعفری، میلاد عالمی، حسین غیاثی و آهنگسازی مهرداد نصرتی نواخته شده است. سبک آهنگ غمگین بوده و شامل یک آهنگ می‌باشد.
  • گاندو 2: سریال گاندو یکی از سریال‌های پرحاشیه در ایران است که در 2 سری از رسانه ملی ایران پخش شده است. برای دانلود آهنگ تیتراژ سریال گاندو می‌توانید از وب‌سایت موزیکدل اقدام کنید. این آهنگ با خوانندگی محمد علیزاده، ترانه‌سرایی مهرداد امیرخانی و آهنگسازی معین طبیبی، فرشید ادهمی، حسن بابا، هادی جداری ساخته شده است.
  • دودکش 2: دودکش نام یکی از سریال‌های دیدنی ایرانی است که برای نوروز سال 1393 ضبط و پخش شد. آهنگ تیتراژ سریال دودکش 2 با خوانندگی هنرمند مطرح ایرانی به نام رضا صادقی و آهنگسازی آریا عظیم نژاد، محمد جعفری، مقداد شاه حسینی، رضا شاهین، علی جعفری پویان، همایون نصیری و پویا نیکپور ساخته شده است.
  • بچه مهندس 4: بچه مهندس یک سریال پرمخاطب در ایران است که در 4 فصل، اولین بار در سال 1397 پخش شد. خوانندگان مطرحی از جمله رضا صادقی برای فصل اول و دوم، احسان خواجه امیری برای فصل سوم و حمید حامی برای فصل چهارم، تیتراژ سریال بچه مهندس را سراییده‌اند. آهنگساز و تنظیم کننده تیتراژ فصل چهارم، سعید رضایی می‌باشد. شما می‌توانید برای دانلود آهنگ تیتراژ سریال های ایرانی از وب‌سایت موزیکدل اقدام کنید.

بهترین آهنگ تیتراژ سریال ‌های ایرانی

آهنگ تیتراژ سریال های ایرانی

در ادامه برخی از آهنگ‌های تیتراژ سریال‌های ایرانی باقی مانده در لیست را برای شما معرفی خواهیم کرد که لینک دانلود آنها در سایت قرار گرفته است. این موارد عبارتند از:

  • هم‌بازی: یکی از ترانه‌های شنیدنی، آهنگ تیتراژ سریال هم‌بازی است که با خوانندگی فریدون آسرایی و آهنگ‌سازی مهرداد نصرتی منتشر شده است.
  • ملکه گدایان: یکی از سریال‌های خانوادگی محصول سال 1399 در ایران است که در ژانر اجتماعی تولید شده است. آهنگسازی آهنگ تیتراژ این سریال توسط امین قباد و خوانندگی آن توسط روزبه بمانی انجام شده است.
  • نابرده رنج: نابرده رنج، از سریال‌های قدیمی در سال 1390 است که یکی از بهترین تیتراژ‌های سریال‌های ایرانی را دارد. برای دانلود آهنگ تیتراژ سریال های ایرانی شما می‌توانید از سایت ما اقدام کرده و این آهنگ را با خوانندگی احسان خواجه امیری و آهنگسازی علیرضا افکاری دانلود کنید.
  • سریال بوم و بانو: یک سریال عاشقانه و تاریخی محصول ایران است که در شهریور ماه سال 1399 در شبکه 2 سیما پخش شد. آهنگسازی تیتراژ این سریال توسط شهاب مظفری و پیمان یزدانیان انجام شده است. شما می‌توانید برای دانلود آهنگ تیتراژ سریال های ایرانی از سایت موزیکدل اقدام کنید.
  • دلنوازان و فاصله‌ها: از سریال‌های قدیمی و خاطره‌انگیز می‌توان به سریال دلنوازان و فاصله‌ها اشاره کرد که به ترتیب در سال‌های 88 و 89 پخش شدند. آهنگ تیتراژ این سریال‌ها توسط خواننده معروف علیرضا لهراسبی نواخته شده است.

دانلود آهنگ جدید از موزیکدل

برای دانلود تمامی آهنگ های تیتراژ  نام برده شده و دانلود آهنگ های جدید ایرانی میتوانید به صورت رایگان مجموعه آهنگ های مختلف از خوانندگان ایرانی و محلی را از سایت موزیکدل دانلود کنید یا به صفحه دانلود آهنگ جدید موزیکدل بروید.

سایت دانلود آهنگ موزیکدل، با آرشیوی بیش از 20 هزار آهنگ، قطعا یکی از برترین سایت ها برای دانلود آهنگ های پرطرفدار شاد و غمگین در سال 1400 و سبک های مختلف غمگین، شاد و عاشقانه است. برای دانلود آهنگ های بیشتر حتما به سایت Musicdel.ir مراجعه کنید.

3/5

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 43 مطلب )

ادمین (شهرام)

شهرام هستم. حدود سه ساله که با کول دانلود همکاری دارم. من مسوول تبلیغات و ادمین این بخش هستم.

برچسب ها :

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟