پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

خلاصه داستان قسمت سوم سریال گیسو

آنچه در قسمت سوم از سریال گیسو گذشت , خلاصه داستان قسمت دوم فصل 2 عاشقانه + لینک دانلود همه قسمت های گیسوداستان و موضوع قسمت سوم سریال گیسو

در این پست قصد داریم که به مرور خلاصه داستان گیسو قسمت 3 به همراه اسکرین شات و تصاویر و عکس ها و ویدیوهای مهم آن بپردازیم.

داستان و موضوع قسمت سوم سریال گیسو

قسمت 3 سریال گیسو (فصل دوم عاشقانه) به کارگردانی منوچهر هادی از ساعت 20:00 روز 27 اسپندماه 99 در وبسایت کول دانلود پخش شد. شما می توانید چهارشنبه هر هفته به تماشای این سریال زیبا و جذاب که در ژانر عاشقانه، اجتماعی تولید شده است، بنشینید.

در این پست قصد داریم که به مرور خلاصه داستان قسمت سوم گیسو به همراه اسکرین شات، تصاویر، عکس ها و ویدیوهای مهم آن بپردازیم. با ما در ادامه این نوشتار همراه شوید!

اپیزود 3 گیسو در جای آغاز می شود که شخصی که به نظر می رسد از شرکا و همکاران قدیمی حاج یونس است به خانه او می آید تا او را ملاقات کند. وی ضمن تهدید حاج یونس، این گونه به وی تفهیم می کند که اگر پول ها و ثروتی را که در مدت زمان همکاری با آن ها داشته است را پس ندهد، باید منتظر هر گونه اتفاقات سو دیگر و احیانا از دست دادن افراد نزدیکش باشد. این در حالی است که همین چند روز پیش نیز پسر وی را بازداشت کردند.

در ادامه شاهد بازگشت پیمان و همسرش هستیم که در ابتدا به مزار ریحانه می روند و سپس سهیل قصد دارد تا آن ها را به هتل ببرد که با مخالفت پیمان روبرو می شود. پیمان که در این مدت از اتفاقات زندگی نابسامان سهیل بی خبر بوده حتی نمی داند که وی چه بلایی بر سر ماشینش آورده است. به هر ترتیبی که هست رضا، همگی را به منزل خود می برد تا در آن جا میزبان لوسی و پیمان باشد.

در سکانس های بعدی، پگاه که پس از فرودگاه به اتفاق پدر و مادر درسا می رود، به شدت مورد حملات پدر درسا قرار می گیرد. وی به دلیل واسط شدن پگاه در آشنایی با پیمان و دوستانش و حتی جریان طلاق خودش، مقصر شناخته می شود که با عصبانیت و رفتار تند پگاه روبرو می شود. وقتی که پگاه، خانه را ترک می کند در حالی که در تنهایی خود در حال فکر کردن درباره سهیل است. مشخص می شود که پگاه کماکان به سهیل علاقمند است ولی به دلیل غرور و تکبر ذاتی خود از ابراز آن امتناع می کند.

در همین حال است که جریانی که هنوز نمی دانیم به وسیله چه فرد یا افرادی هدایت می شود، حلقه محاصره را به دور حاج یونس تنگ تر کرده و به هر شکلی که هست قصد انتقام گرفتن از وی هستند. حاج یونس به عروس خود پیشنهاد می دهد که هر چه زودتر با فرزندانش به وسیله تدارکاتی که دیده است ایران را به مقصد ترکیه و سپس کانادا ترک کند تا سپس بتواند همسرش را نیز پس از آزادی به آن ها ملحق کند که به شدت با مخالفت وی مواجه می شود. همزمان با این اتفاقات مجددا رضا به وسیله پلیس آگاهی جهت ارایه برخی توضیحات احضار می شود.

در نیمه دوم این اپیزود، سهیل با پگاه سرانجام به توافق می رسد که وی را برای جلسه معارفه در بهزیستی همراهی کند تا پگاه بتواند سرپرستی دختر مورد علاقه و انتخابی خود را بر عهده بگیرد. وقتی که این دو به اداره بهزیستی می روند، کارمند و مسوول قسمتی که این وظیفه را بر عهده داشت به آن ها این گونه ابراز می کند که پیش از آن ها، زن و مرد دیگری که به این کودک علاقه داشتند، ابراز تمایل جهت به سرپرستی گرفتن وی کرده بودند و از آن جایی که معدل توانایی ها و صلاحیت های آن ها بیشتر از پگاه بوده است، بهزیستی با درخواست آن ها موافقت کرده است که به شدت با مخالفت پگاه روبرو می شوند و در نهایت با متوسل شدن به حراست، جو آرام می شود.

سکانس پایانی نیز با تماس یک خانم ناشناس (با بازی سانیا سالار نیا) به سهیل توام می شود. وی این گونه ابراز می کند که با دیدن کلیپی که سهیل و همکارانش با همکاری فرزاد فرزین برای عروسی یک زوج، قصد ارایه یک پیشنهاد کاری را به او دارد ولی به نظر نمی رسد که حقیقت ماجرا این باشد.

برای پی بردن به جزیبات بیشتر باید به تماشای قسمت چهارم گیسو بنشینیم. شما را دعوت به تماشای این قسمت از گیسو می کنیم.

خلاصه داستان سایر قسمت ها:

 

 

 

جهت دانلود این سریال روی بنر زیر کلیک کنید:
دانلود سریال گیسو

> دانلود سریال گیسو

> دانلود فصل دوم عاشقانه

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5472 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟