پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

خلاصه داستان قسمت 11 قورباغه

آنچه در قسمت 11 از سریال قورباغه هومن سیدی گذشت, خلاصه داستان قسمت یازدهم قورباغه + لینک دانلود همه قسمت های قورباغه موضوع و خلاصه داستان قسمت 11 قورباغه

در این پست قصد داریم که مرور به خلاصه داستان قورباغه قسمت 11 به همراه اسکرین شات و تصاویر و عکس ها و ویدیوهای مهم آن بپردازیم.

موضوع و خلاصه داستان قسمت 11 قورباغه

 

قسمت 11 از سریال قورباغه از ساعت 20:00 روز 11 اسپند ماه پخش شد. این سریال که در ژانر درام, معمایی, جنایی تولید شده است و با محدودیت و رده بندی سنی +18 دوشنبه هر هفته از سایت کول دانلود پخش می شود.

در این پست قصد داریم که به مرور خلاصه داستان قسمت 11 قورباغه به همراه اسکرین شات، تصاویر، عکس ها و ویدیوهای مهم آن بپردازیم. با ما در ادامه این نوشتار همراه شوید!

 

قسمت 11 قورباغه در جایی آغاز می شود که در پی ادامه ماجراهایی که منتهی به کشف کردن مواد مخدر با قدرت جادویی به وسیله نوری می شود، وی محل و انبار مواد ها را پس از تقسیم سهم هر فرد، ترک می کند و به دنبال این ماجرا، مکان را با مواد منفجره، آتش می زنند. دلیل این کار دقیقا مشخص نیست ولی این گونه می توان نتیجه گیری کرد که این اقدام در جهت ابهام زدایی درباره مکان ذخیره مواد بوده است تا پاکسازی شود و کسی شک نکند. پس از اتفاقات شرح داده شده نوری که گویی از انفجار قریب الوقوع با خبر بوده است شروع به دویدن و فرار از مکان می کند.

در همین حال پلیس ها از راه می رسند. سروش که بسیار به قضیه مشکوک بوده و حدس زده است که نوری قصد دور زدن او را دارد و در واقع چیزی را از او پنهان می کند. نوری برای فرار از توضیح دادن به او، قضیه آزار و اذیت لیلا خواهرش را به وسیله نگهبان پارک بیان می کند. سروش هم که عصبی شده بود با او درگیر می شود و به همین خاطر با شکایت فرد مضروب به بازداشتگاه می رود و به این ترتیب نقشه های بعدی نوری نیز عملی می شود. چرا که وی به دور بودن چند روزه سروش نیاز داشته است تا بتواند مواد به دست آورده را در سکوت خبری به جای امن برده و از آن ها استفاده کند.

بعد از این هاست که نوری درگیر مشکل دیگری می شود. وی به هر حال به سروش نیاز دارد و به همین خاطر باید از فرد شاکی، رضایت بگیرد. او که به هیچ وجه زیر بار رضایت دادن نمی رود و به این ترتیب، نوری نخستین استفاده خود را از مواد به تازگی به دست آورده می کند و با آن ها بر روی شاکی تاثیر گذاشته و رضایتش را جلب می کند. آباد که بسیار از این تغییر نظر شاکی متعجب شده است به کنایه به نوری می گوید که آیا تو هیپنوتیزم بلدی؟ نوری نیز به حالت بی اعتنایی می گوید که بله. و به همین سبب است که این اسم هیپنوتیزم کردن بر روی او می ماند. در حالی که اصلا قضیه، هیپنوتیزم نبوده است و اکنون می دانیم که داستان چیز دیگری است.

نوری دومین استفاده خود را نیز در فروش از یک طلافروشی عملی می کند. در یکی از روزها وی به کمک آباد و سروش یک طلافروشی که برای کارشان مناسب باشد را زیر نظر کرده. بر روی کارت بانکی، مقداری از ماود مخصوص ریخته و به آن جا می رود. نوری چند شمش طلا به ارزش یک و نیم میلیارد تومان را از او خریداری کرده (بدون این که پولی پرداخت کند) و به او می گوید که محتوای ضبط شده دوربین ها را هم خالی کند!

و این نخستین باری است که او با استفاده از مواد به دست آورده، توانسته که به پولی برسد. به این ترتیب این آغاز ثروت عظیمی است که بعده ها به چنگ می آورد. باقی داستان نیز قابل حدس است، نوری که به گفته رامین، زمانی حتی بند کفشش را هم نمی توانست ببندد همینک مشخص است که چگونه به این ثروت بادآورده و ویلای چند هزار متری و ماشین آخرین مدل و… رسیده است. همه به جشن و سرور می پردازند، در حالی که سروش و آباد هیچ چیز از واقعیت پشت پرده نمی دانند و گمان می کنند که نوری توانایی هیپنوتیزم دارد!

در سکانس های بعدی به زمان حال باز می گردیم. رامین در یک قدمی عملی کردن نقشه اش است. سروش را که مسلح شده است با یک هفت تیر حاوی فشنگ های مشقی فریب داده و این تفنگ را به دستش می دهد. هر دو به ویلای نوری می روند. رامین محل به اتاق نوری می رود، سروش و نوری نیز سرگرم صحبت می شوند. سروش به شدت وی را به زیر آماج حملات خود قرار می دهد که چرا این همه سال آن ها را بازی داده است. وی همچنین ابراز می کند که اینک خواستار سهم خود از آن مواد است وگرنه او را خواهد کشت. به سمت وی شلیک کرده ولی از آن جایی که فشنگ ها مشقی بوده اند، اتفاق خاصی نمی افتد. آن گاه نوری با چندین ضربه سهمناک کارد به شکم او و سپس آتش زدن او، سروش را به مرگی فجیع می رساند. رامین نیز جنازه او را با ماشین به محلی دور افتاده برده و بار آتش می زند! جنایتی بس هولناک و سهمگین.

در سکانس آخر این قسمت شاهد آزاد شدن دوباره شمس آبادی هستیم! آن هم به وسیله لیلا! و به این ترتیب این فرضیه شدت می گیرد که لیلا باعث لو داده اطلاعات به شمس آبادی بوده است؟! برای ادامه داستان پیشنهاد می کنیم که به تماشای قسمت 12 قورباغه بنشینید. لطفا نظرات و دیدگاه های خود را در این باره با ما از طریق بخش کامنت در میان بگذارید.

 

 

جهت دانلود سریال قورباغه روی بنر زیر کلیک کنید:

دانلود سریال قورباغه

> دانلود سریال قورباغه

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5472 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟