پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

خلاصه قسمت 29 سریال آقازاده

آنچه در قسمت 29 از سریال آقازاده گذشت , خلاصه داستان، تصاویر، عکس ها و ویدیوهای قسمت آخر آقازاده + لینک دانلود همه قسمت های آقازاده خلاصه قسمت 29 سریال آقازاده

قسمت 29 و پایانی از سریال محبوب و بسیار جذاب آقازاده سرانجام پس از گذشت بیش از 6 ماه و در روز 12 دی ماه پخش شد. در این اپیزود از آقازاده اتفاقات بسیاری رخ داد که قصد داریم در این نوشتار به بررسی این رویدادها به همراه عکس ها و تصاویر و اسکرین شات و ویدیوهایی از آن بپردازیم.

خلاصه قسمت 29 آقازاده

خلاصه قسمت 29 سریال آقازاده

قسمت 29 و پایانی از سریال محبوب و بسیار جذاب آقازاده سرانجام پس از گذشت بیش از 6 ماه و در روز 12 دی ماه پخش شد. در این اپیزود از آقازاده اتفاقات بسیاری رخ داد که قصد داریم در این نوشتار به بررسی این رویدادها به همراه عکس ها و تصاویر و اسکرین شات و ویدیوهایی از آن بپردازیم.

در این پست از سایت کول دانلود همراه ما باشید تا خلاصه داستان قسمت آخر آقازاده را با هم مرور کنیم.

.

قسمت 29 سریال آقازاده

دانلود قسمت 29 سریال آقازاده

در این اپیزود از آقازاده مشخص می شود که شخصی که در قسمت پیشین به سمت نیما شلیک کرده بود، شهنام بوده و آن هم با دستور قبلی حاج حسن. شهنام با یک اسحله از بالای پشت بام آرامگاه، در حالی که نیما بر مزار پدرش بود، او را مورد هدف قرار می دهد. شهنام، حاج حسن و بهروز بهرامی در اتحادی علیه نیما این اقدامات را انجام داده اند.

عکس های قسمت 29 سریال آقازاده

تصاویر قسمت 29 سریال آقازاده

در ادامه، امیر بحری به مزار فرزند خوانده اش (بیما) می رود و در آن جا با حاج رضا رودرو می شود. حاج رضا به مرور خاطراتشان در زمان جبهه می پردازد و گوشزد کردن این نکته که امانتی همرزم سابقشان یعنی حاج مرتضا را به این شکل و وضع درآوردند. دکتر بحری با درست کردن زندگی غرق در فساد و ثروت بی حد و ابتذال، نیما را به این سمت کشانید. و اکنون از دید حاج رضا، امیر بحری مسبب همه این گناهان و اقدامات خلاف قانون و ظلم ها و ستم ها به دیگر آدم هاست. اقداماتی که در گذشته نیما انجام داده است.

ویدیوهای قسمت 29 سریال آقازاده

خلاصه داستان قسمت 29 سریال آقازاده

در حالی که بهرامی و تینا تصمیم به ترک کشور گرفته اند، بهرامی هنوز به دنبال کارهای حاج حسن است و این طور عنوان می کند که حاج حسن به مبالغی کلان نیاز دارد که باید هرچه سریع تر آن ها را مهیا کند. تینا ولی از اتفاقات اخیر بسیار هراسان شده است و بدون اطلاع قبلی و هماهنگی با بهروز، سعی دارد که از کشور خارج شود. چیزی که در زمانی که تینا در حال سوار شدن به هواپیما و ترک کشور است، آن را با بهروز عنوان می کند. تینا این گونه می گوید که به دلیل اقدامات اخیر بهروز، نمی تواند وی را ببخشد و ترجیح می دهد که تنهایی ایران را ترک کند. تینا به هر ترتیبی که است از مهلکه می گریزد و با ترک ایران، ظاهرا تنها فردی است که از آینده ناگواری که در انتظارش بود، نجات پیدا می کند.

خلاصه داستان قسمت آخر سریال آقازاده

خلاصه داستان قسمت آخر آقازاده

تلاش های حامد و اعضای دیگر هم تیمی هایش در رصد کردن اتفاقات اخیر و ربط و بندهای مابین افراد اخیر، در طی یک جلسه اضطراری متوجه می شوند که پشت همه این اتفاقات، حاج حسن می باشد. تلاش های آن ها برای دستگیری افراد و آدم های تیم حاج حسن آغاز می شود و به عنوان نخستین مهره، بهروز بهرامی دستگیر می شود.

خلاصه قسمت آخر سریال آقازاده

عکس های قسمت آخر سریال آقازاده

در سکانس های دیگر، حاج رضا نیز وارد پرونده می شود و در این بین حکم جلب حاج حسن صادر می شود. همه مقامات مجاب می شوند که شهصی که پشت همه این داستان ها و فساد ها هستند، حاج حسن می باشد. بنابر اظهارات افراد دخیل در پرونده در قبال پرونده های گسترده فساد درباره زمین خواری، رشوه و پرونده سازی و سایر اقدامات غیر قانونی این گروه، سرانجام قرار بازداشت وی صادر می شود. در این بین  بازپرس سابق پرونده، قاسمی نیز که از مهره های حاج حسن در قوه قضاییه بود نیز دستگیر و راهی بازداشتگاه می شود تا به پرونده وی و خط و ربط های وی با این افراد رسیدگی شود.

تصاویر قسمت آخر سریال آقازاده

دانلود قسمت آخر سریال آقازاده

در اقدام بعدی مامورین به ویلای شخصی حاج حسن می روند تا او را دستگیر کنند. کاری که به سادگی هر چه تمام تر انجام می شود. البته حاج حسن در حالی که دقایقی قبل از طریق قاسمی در جریان این اقدامات قرار گرفته بود، همه تلاشش را می کند که با کمک افراد خودش، فرار کند. افراد حرفه ای که در این ویلا حتی پهباد هم کار گذاشته بودند تا با عکسبرداری و فیلمبرداری از ارتفاع و مناطق دورتر، متوجه رفت و آمدها پیرامون محل زندگی حاج حسن باشند. حاج حسن در حال جمع آوری مبالغ بسیار زیاد دلار که در گاوصندوق خود است، می باشد که ناگهان حامد و هم تیمی هایش از راه می رسد و او را دستگیر می کنند.

دانلود رایگان قسمت آخر سریال آقازاده

دانلود رایگان قسمت 29 سریال آقازاده

سرانجام، حاج حسن به وسیله شخص حامد تهرانی دستگیر می شود و با زدن دستبند، به بازداشتگاه برده می شود. در این حین، شهنام نیز که در محل مخفی شده بود، تلاش های احتمالیش برای نجات حاج حسن به جایی نمی رسد.

قسمت آخر سریال آقازاده

قسمت آخر سریال آقازاده

پس از این ماجرا ها و در حالی که پرونده مذبور به نظر می رسید که به پایان رسیده باشد و حامد تهرانی در پی یک مرخصی بلند مدت قصد داشت در کنار خانواده به مسافرات برود، ولی در راه بازگشت به خانه مورد سوقصد قرار می گیرد. شهنام با اتوموبیل به ماشین او می زند ولی مشخص نیست که آیا حامد کشته می شود یا نه؟ به صرف برخورد دو ماشین فرد کشته نمی شود. اگر شهنام قصد کشتن او را داشته، مشخص نیست که چرا به ضربه به بدنه ماشین بسنده می کند؟ کسی که این کار را کرده آیا نمی توانست پس از زنده مان حامد به او شلیک کند؟ اگر حامد نمرده است پس چرا صحنه های خاطرات وی و راضیه در گذشته پخش می شود؟

.

.
.
.

 

جهت دانلود همه قسمت های این سریال روی بنر زیر کلیک کنید:

دانلود سریال آقازاده

> دانلود قسمت 29 سریال آقازاده

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5472 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

دیدگاه ها

( 1 )

  1. ناری
    ناری

    خیلی مضحرف و ابکی بود اخرش

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟