پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

خلاصه داستان قسمت پنجم خوب بد جلف

آنچه در قسمت پنجم از سریال خوب بد جلف گذشت , خلاصه داستان قسمت پنجم خوب بد جلف + لینک دانلود همه قسمت های خوب بد جلف داستان و موضوع قسمت پنجم سریال خوب بد جلف

قسمت 5 سریال جدید خوب بد جلف پخش شد. در این پست قصد داریم که مرور به خلاصه داستان خوب بد جلف قسمت پنجم به همراه اسکرین شات و تصاویر و عکس ها و ویدیوهای مهم آن بپردازیم.

داستان و موضوع قسمت پنجم سریال خوب بد جلف

قسمت 5 از سریال کمدی و طنز خوب بد جلف به کارگردانی مشترک محسن چگینی و پیمان قاسم خانی از ساعت 12:00 روز 8 اسپندماه 99 پخش شد. این سریال که در ژانر کمدی تولید شده است آدینه هر هفته از سایت کول دانلود پخش می شود.

در این پست قصد داریم که به مرور خلاصه داستان قسمت پنجم خوب بد جلف به همراه اسکرین شات، تصاویر، عکس ها و ویدیوهای مهم آن بپردازیم. با ما در ادامه این نوشتار همراه شوید!

اپیزود 5 با ادامه روند گروگانگیری سام و پژمان آغاز می شود. این دو همچنان بر روی مبلغ اعلام شده برای آزادیشان اختلاف دارند و این گونه ابراز می کنند که باید به جای 200 میلیون، 2 میلیارد تقاضا کنند تا به وجهه کاریشان آسیبی نزد. حسام بولهوس پس از طی کردن این چک و  چونه ها با اسیرانش، سراغ موادی می رود که از داعشی ها به غنیمت گرفته بود. وی که فکر کرده است این ها، مواد مخدر هستند به یکی از زیردستانش می گوید تا کمی از آن ها را با اسباب لازمه برایش بیاورند تا مصرف کند. ولی اصلا متوجه مواد رادیواکتیو نمی شود.

در سکانس دوم و در پی مذاکرات انجام شده مبنی بر نوع و چگونگی قرار ملاقات و اسم رمز و مکان و سایر جزییات روند آزادسازی گروگان ها و دریافت پول، آنا و دوستانش عازم به مکان مورد نظر که یک قهوه خانه سنتی است، می شود. در بین راه ولی با اندازه گیری مواد رادیواکتیو جو، متوجه می شود که در آن نزدیکی ها مقادیری از کیک زرد وجود دارد. در پی کندوکاو بیشتر متوجه چند فرد پیر و فرتوت می شوند که در حال کشیدن مواد هستند، در حالی که این همان کیک زرد مورد نظر است. بنابراین متوجه می شوند که حسام خیلی سریع مواد را پخش و توزیع کرده است.

سرانجام به محل ملاقات که همان قهوه خانه مورد نظر بوده است، می رسند. در حالی که در انتظار حسام هستند، مالک آن جا عذر آن ها را می خواهد. به هر ترتیبی که است پس از دقایقی، حسام که اسم رمز را هم از یاد برده است از راه می رسد و پول ها را دریافت می کند. آنا بر روی یقه حسام مواد کیک زرد را می بینید و شکی که در دقایقی پیش داشت دیگر تبدیل به یقین می شود. حسام پول را گرفته ولی خبری از گروگان ها و آزادیشان نیست.

داستان ولی به همین جا ختم نمی شود. آنا و همدستانش به تعقیب حسام و زیردستانش می پردازد تا جایگاه و مخفیگاه آن ها را پیدا کنند و به این ترتیب به محل اختفای پژمان و سام پی ببرند. گرچه در ادامه مشخص می شود که آن ها بیشتر از این که نگران وضعیت سام و پژمان باشند، در پی یافتن کیک زرد هستند. به همین منظور نیس، فربد که خود را یه قاچاقچی مواد مخدر جا می زند به مکان مورد نظر می رود و با حسام از در معامله وارد می شود. این دو بر روی مبلغ 300 میلیون تومان برای خرید مواد های حسام (همان کیک زرد) به توافق می رسند و قرار در یک پارکینگ برای مبادله تنظیم می کنند.

سکانس های بعدی صرف مراسم آزادسازی و در واقع خداحافظی سام و پژمان می شود. این دو که انگار نگرانی و یا عجله ای بابت آزادی خود ندارند، سرگرم گرفتن عکس یادگاری با اهالی خانه متروکه و در واقع افراد تیم حسام می شوند. در همین حال که از یک طرف حسام درگیر مهیا کردن پارکینگ، پژمان در حال عکس یادگاری و تیم فربد نیز در پی تهیه کردن پول 300 میلیونی هستند، در مکان مورد نظر پلیس ها از راه می رسند و همه چیز به هم می خورد.

در پی ورود مامورین به خانه و مقاومت یکی از آدم های حسام، یکی از پلیس ها مجبور به هشدار ایست و همچنین شلیک تیر هوایی می شود که از قضا همین گلوله در هنگاه بازگشت به زمین به کتف پژمان برخورد کرده و وی را مصدوم می کند. پژمان که دو سال پیش نیز مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود، این بار نیز زخمی می شود. هنوز مشخص نیست که پلیس ها از روی رد افرادی که از حسام، مواد خریده بودند به مکان مورد نظر رسیده اند و یا این که به دلیل تماس با صداسیما و ابراز پول در ازای آزادسازی گروگان ها بوده است.

در همین حال که همه افراد حسام و حتی شام و پژمان را پلیس ها با خود می برند، فربد و آنا در حال ردیابی کیک زرد هستند و در نهایت متوجه می شوند که پلیس ها جای آن ها را پیدا نکرده و برای همین نیز نتوانسته اند آن ها را با خود ببرند. بنابراین محموله کیک زرد در خانه مورد نظر جا مانده اند. پس در قسمت 6 خوب بد جحلف باید شاهد نفوذ آن ها به خانه جهت به دست آوردن مواد رادیواکتیو باشیم. برای فهمیدن جزییبات بیشتر از سریال باید به تماشای قسمت ششم خوب بد جلف بنشینیم و ببینیم که چه رویدادهای دیگر در این میان رخ خواهد داد.

 

لطفا نظرات و دیدگاه های خود را درباره این سریال کامنت کنید!

خلاصه داستان سایر قسمت ها:

 

 

جهت دانلود این سریال روی بنر زیر کلیک کنید:
دانلود سریال خوب بد جلف

> دانلود سریال خوب بد جلف

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5472 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

دیدگاه ها

( 15 )

  1. علی محمدی
    علی محمدی

    خب از اهنگ بی کلام و چند عکس از این قسمت ها استفاده کنید
    از اهنگ بی کلام تیتراژ پایانی
    و چند عکس
    از این قسمت ها

  2. محمد علی کمیلی
    محمد علی کمیلی

    خب از اهنگ بی کلام و چند عکس از این قسمت ها استفاده کنید
    از اهنگ بی کلام تیتراژ پایانی
    و چند عکس
    از این قسمت ها

  3. محمد علی کمیلی
    محمد علی کمیلی

    خب از اهنگ بی کلام و چند عکس از این قسمت ها استفاده کنید
    از اهنگ بی کلام تیتراژ پایانی
    و چند عکس
    از این قسمت ها

  4. یوسف شهابی
    یوسف شهابی

    اهنگ سازی نکنید از اهنگ تیتراژ پایانی استفاده کنید

  5. محمد علی کمیلی
    محمد علی کمیلی

    اهنگ سازی نکنید از اهنگ تیتراژ پایانی استفاده کنید.

  6. محمد علی کمیلی
    محمد علی کمیلی

    سلام می شود در سایتی که کلیپ ها رو قرار می دهید یک کلیپی با اهنگ و دیالوگ هایی از قسمت اول تا پنجم سریال خوب بد جلف رادیو اکتیو قرار دهید
    ممنون
    منظورم از سایت سایتی هست که گفتید لینک دانلود در ان قرار می گیرد

  7. محمد علی کمیلی
    محمد علی کمیلی

    سلام می شود در سایتی که کلیپ ها رو قرار می دهید یک کلیپی با اهنگ و دیالوگ هایی از قسمت اول تا پنجم سریال خوب بد جلف رادیو اکتیو قرار دهید
    ممنوت

  8. محمد علی کمیلی
    محمد علی کمیلی

    دقیقه شازدهم بود
    این قسمت

  9. 45152
    45152

    سلام لطفا تیکه ای که حسام می گفت صورتتون رو بپوشونید کسی نشناسنتون بعد می رفتن همه می شناختنشون را قرار دهید

  10. سعید کریمی
    سعید کریمی

    سلام لطفا تیکه تیر خوردن پژمان همره با لینک دانلود را قرار دهید
    همراه با لینک دانلود
    ممنون

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟