پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

دانلود فصل دوم قورباغه

3.7/5

دانلود کامل فصل دوم سریال ایرانی قورباغه هومن سیدی با لینک مستقیم کم حجم کیفیت بالا عالی بلوری 4کا دانلود فصل دوم سریال قورباغه

+پیش تولید سریال «قورباغه 2» آغاز شد

دانلود فصل دوم قورباغه

دانلود فصل دوم سریال قورباغه

دانلود سریال قورباغه فصل دوم با کیفیت بلوری 4k

دانلود سریال ایرانی جدید «قورباغه 2» هومن سیدی

Legall download Frog season 2 by Hooman Seyedi

 

سریال قورباغه 2 – 2 Serial Ghoorbaghe

سال ساخت: ? |پخش: ? | پخش کننده: کول دانلود

تهیه کننده: علی اسدزاده|نویسنده و کارگردان:

* توجه:تماشای قورباغه برای افراد زیر 18سال ممنوع میباشد

 

آیا فصل دوم قورباغه ساخته می شود؟

با توجه به پخش شدن آنچه خواهید دید (قابل مشاهده در ویدیویی که در همین پست آمده است) در انتهای قسمت 15 سریال قورباغه (همانند بخش مرسوم همه قسمت های دیگر) عده ای این تصور را دارند که قورباغه هنوز به پایان نرسیده و باید شاهد قسمت های ادامه آن در قسمت 16 و یا در قالب فصل دوم باشیم. در ظاهر شاید این نکته حایز اهمیت باشد ولی بیشتر این نظریه محتمل است که سازندگان خواستند به سبک و سیاق قسمت های قبلی، صرفا سرنوشت و ادامه وضعیت آباد و شمس به عنوان دو کارکتر مهم دیگر سریال را به نمایش بکشند و نه تیزر قسمتی بعدی! البته هر نظریه دیگری را می توان متصور شد! امیرعلی شمس آبادی با به دست آوردن محموله یک تنی از مواد، توانست رضایت اولیای دم را گرفته و از اعدام یا دست کم حبس ابد، رهایی پیدا کند و همچنین آباد نیز با زرنگی که به خرج داد، توانست یک نهال کوچک از نفس شیطان را که قبلا از ویلای نوری دزدیده بود با تصاحب بذر مربوطه، آن را پرورش داده و بزرگ کند تا در آینده به کمکش بیاید.

از سویی دیگر با توجه به استقبال بسیار بالای مخاطبین، ساخت فصل دوم را نمی توان بعید دانست. گرچه هنوز هیچ گونه خبری مبنی بر ساخت یا حتی تصمیم و اراده ای مبنی بر تولید فصل دوم قورباغه اعلام نشده است ولی چنانچه این اتفاق بیفتد، همانند همیشه بدیهی است کول دانلود طبق رسالت و وظیفه همیشگی خود در اطلاع رسانی، در همین پست، این خبر را به آگاهی کاربران گرامی خواهد رسانید.

شب دوشنبه با پخش اپیزود پانزدهم، پخش سریال «قورباغه» هومن سیدی به پایان رسید. قسمت چهاردهم «قورباغه» با امتیاز ۹،۲ محبوب‌ترین اپیزود «قورباغه» در سایت imdb و قسمت آخر این سریال با امتیاز ۷،۶ ضعیف‌ترین اپیزود از نگاه کاربران این سایت است. هرچند تا این جا این مجموعه با میانگین امتیاز ۸،۲ موقعیت خوبی از نظر رای‌دهندگان این سایت دارد.

در این شرایط هنوز رسما اعلام نشده سریال هومن سیدی فصل دوم یا حتی اسپین‌ آف خواهد داشت یا همین جا به پایان می‌رسد. گروهی با توجه تجربه ‌های ناموفق فصل دوم سریال‌ها در ایران به خصوص سریال شهرزاد ادامه این سریال را اشتباه می‌ دانند و در مقابل گروهی معتقدند داستان «قورباغه» پتانسیل گسترش به چند فصل دیگر را دارد

«قورباغه» به غیر از یک هفته، در تمام هفته‌ های پخشش در صدر پربازدیدترین محصولات در حال پخش بود. همچنین طبق آمار و ارقام سایت کول دانلود، بیشترین نرخ دانلود در بین سریال های سال 99 را داشت، سریال آقازاده نیز در رده دوم قرار گرفت. با اعلام آمار بازدید و موفقیت تجاری این سریال، بعید است تهیه ‌کنندگان و عوامل «قورباغه» برای ساخت فصل دوم وسوسه نشده باشند/. با این حال همه چیز به تصمیم هومن سیدی بستگی دارد. باید منتظر بشینیم که موضع سیدی در کسوت کارگردان در این باره چیست. به محض انتشار کمترین خبری در این زمینه، در این پست اطلاع رسانی خواهد شد.

آپدیت 6 تیر 1400 / مهران غفوریان:
زمان فیلمبرداری، هومن سیدی می‌گفت اگر فصل دوم «قورباغه» ساخته بشود، کیان نقش مهمی خواهد شد. صحبتی که چند وقت پیش با هومن سیدی کردم گفت خیلی خسته‌ ام. می‌ دانم می‌خواهد یک فیلم سینمایی بسازد ولی احتمال ساخت فصل دوم «قورباغه» هم هست.

آپدیت: 15 فروردین 1402

پیش تولید سریال «قورباغه 2» آغاز شده است. نوید محمدزاده، صابر ابر، امین شعرباف، سحر دولتشاهی و فرشته حسینی بازیگران محبوب فصل اول این سریال بودند و بازیگران فصل دوم به زودی منتشر خواهد شد.

 


 

لینک های قانونی دانلود سریال قورباغه

دانلود قسمت اول فصل دوم قورباغه

دانلود قسمت اول فصل دوم قورباغه

 

لینک ها پس از پخش خانگی، آپلود خواهند شد

جهت آگاهی از آپلود به تلگرام یا اینستاگرام ما بپیوندید

 

دانلود فصل اول سریال قورباغه

3.7/5

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5472 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 4 )

  1. Khar
    Khar

    فصل دوم سیاوش و زخم کاری هم همینطور

  2. فصل دوم سیاوش و زخم کاری هم همینطور

  3. لطفا بسازین فصل دوم رو

  4. Alia
    Alia

    لطفا بسازین فصل دوم رو

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟