پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

دانلود سریال هری پاتر زیرنویس پارسی با لینک مستقیم کیفیت بالا عالی بلوری و کم حجم دانلود فصل سریال هری پاتر 2024+خبرهای جدید از هری پاتر 2025/ ردکلیف نیست!

خلاصه داستان: داستان درمورد پسر یتیم یازده ساله‌ ای به نام هری پاتر است که یک جادوگر می‌ باشد و در دنیای معمولی در کنار خاله، شوهرخاله و پسرخاله‌ اش در کنار غیر جادوگران زندگی می‌کند. توانایی او ذاتی است و کودکانی مانند او برای کسب آموزش لازم برای موفقیت در دنیای جادوگری به مدرسه‌ هاگوارتز دعوت می‌شوند. هری به عنوان دانش‌ آموز وارد مدرسه سحر و جادوگری هاگوارتز می‌ شود و اتفاقات داستان از آن‌جا شروع می‌شود... شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

دانلود سریال Harry Potter 2025

دانلود فصل سریال هری پاتر 2024

دانلود سریال خارجی هری پاتر زیرنویس چسبیده

دانلود سریال Harry Potter لینک رایگان کیفیت بلوری

 

Harry Potter 2025 | سازنده: جی‌ کی رولینک

ژانر:اکشن،فانتزی،تخیلی|زبان اصلی|پخش کننده:CoolDL

*بازبینی شده | مناسب جهت تماشا در جمع گرم خانواده

اسامی بازیگران هری پاتر

هنوز مشخص نشده است.

خلاصه داستان هری پاتر

داستان درمورد پسر یتیم یازده ساله‌ ای به نام هری پاتر است که یک جادوگر می‌ باشد و در دنیای معمولی در کنار خاله، شوهرخاله و پسرخاله‌ اش در کنار غیر جادوگران زندگی می‌کند. توانایی او ذاتی است و کودکانی مانند او برای کسب آموزش لازم برای موفقیت در دنیای جادوگری به مدرسه‌ هاگوارتز دعوت می‌شوند. هری به عنوان دانش‌ آموز وارد مدرسه سحر و جادوگری هاگوارتز می‌ شود و اتفاقات داستان از آن‌جا شروع می‌شود… شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

درباره این سریال

هری پاتر (به انگلیسی: Harry Potter) مجموعه‌ ای از هفت رمان فانتزی نوشتهٔ جی.کی. رولینک، نویسندهٔ بریتانیایی است. این رمان‌ ها شرح زندگی جادوگر جوانی به نام هری پاتر و دوستان و دشمنان مدرسه‌ اش به ترتیب هرماینی گرنجر و رونالد ویزلی و درِیکو مالفوی است که همگی دانش‌آموزان مدرسه سحر و جادوگری هاگوارتز هستند. بخش اصلی داستان پیرامون تلاش و مبارزه هری برای غلبه بر جادوگر سیاه، لرد ولدمورت است که هدفش سرکوب کردن افراد غیرجادوگر، تحت فرمان درآوردن دنیای جادوگران و نابود کردن همه کسانی است که در مقابل او ایستاده‌اند.

خبرهای جدید

سریالـی هفت فصلی براساس کتاب‌ های هری‌ پاتر در راه است! گفته شده است که هر کدام از فصل های این سریال بر اساس یکی از کتاب های هری پاتر ساخته خواهند شد. طبق اخباری که تاکنون اعلام شده ، کمپانی برادران وارنر در حال بستن قراردادی برای ساخت سریال تلویزیونی هری پاتر در شبکه اچ‌ بی‌ او مکس است. با این وجود این قرارداد تا این لحظه همچنان نهایی نشده است. همچنین گفته شده است که نویسنده این اپر یعنی جی کی رولینک در این پروژه حضور خواهد یافت و بعنوان تهیه کننده این سریال را با کمپانی وارنر برادرز تله‌ ویژن بسازد./ اردیبهشت 1402

سریال جدید هری پاتر برداشتی کاملا جدید از کتاب ها خواهد بود! چند وقت پیش ساخت سریالی با اقتباس کاملا وفادارانه از سری کتاب های هری پاتر برای سرویس MAX اچ بی او تایید شد، اما این به معنای حضور ستاره های سری فیلم های موفق هری پاتر نیست. به تازگی دنیل ردکلیف درباره باز‌آفرینی نقش هری پاتر، در مصاحبه با سایت کمیک بوک گفته که حس می کند HBO به دنبال کاری جدید و تازه هست و آن ها به هری پاتر قدیمی احتیاجی ندارند. با این صحبت ها، ما باید منتظر سریالی به شدت متفاوت از فیلم ها، اما کاملا وفادار به رمان ها باشیم. وارنر تصمیم داره تا سریال‌ هری پاتر را تا 10 سال ادامه بده و به جزییات کتاب ها و مواردی که فرصتی برای نمایش توی فیلم‌ها نداشتند، بپردازند. انتظار می رود فصل اول این سریال بین سال‌های 2025 تا 2026 آماده پخش شود. / 19 تیر 1402

زمان پخش

2026

دانلود سریال هری پاتر 2024 با زیرنویس چسبیده


 

لینک های رایگان ولی قانونی سریال هری پاتر

با زیرنویس چسبیده

به زودی و پس از پخش

 

لینک ها به زودی و پس از انتشار آماده خواهند شد

جهت آگاهی از آپلود به تلگرام یا اینستاگرام ما بپیوندید

 

  • طرح رایگان ولی قانونی چیست؟
  • در این طرح، سریال و سریال هایی با اجازه از صاحب و مالک اثر به گونه رایگان تقدیم شما کاربران عزیز می شود! تلاش می شود تا در آینده سریال های بیشتری به این ترتیب برای رفاه حال شما عرضه شود!

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 4785 مطلب )

ادمین (زهرا)

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟