پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

عکس ها و تصاویر سریال جزیره

4/5

تیزر سریال جزیره به کارگردانی سیروس مقدم , زمان و تاریخ پخش قسمت اول 1 سریال جزیره زمان پخش سریال جزیره+اخبار ، تصاویر ، زمان پخش و هر آنچه که درباره سریال جزیره باید بدونید

به گزارش کول دانلود، قسمت اول سریال جزیره قرار است که در اردیبهشت ماه 1400 پخش شود. در این پست به بررسی همه جوانب و وضعیت جزیره پرداخته ایم. ویدیو 0 تا 100 جزیره را حتما تماشا کنید!

عکس های سریال جزیره

زمان پخش سریال جزیره

سریال شبکه نمایش خانگی «جزیره» نخست در اسپندماه 99 بود که خبر پیش‌ تولید قرار و انتخاب بازیگران آن منتشر شد. سپس در اردیبهشت ماه بود که عنوان شد این سریال با وجود وضعیت قرمز کرونایی ولی به دلیل وضعیت امن کیش در این جزیزه در حال فیلمبرداری می باشد.

حال در شهریور ماه 100 خبر از پخش قسمت آن می باشد و با توجه به پایان یافتن سریال زخم کاری این گونه به نظر می رسد که بنا است که جزیره جایگزین این سریال شود. در هر حال شما می توانید از لینکی که در انتهای پست آمده، به صفحه اختصاصی دانلود سریال جزیره در سایت کول دانلود دسترسی داشته باشید.

در مجموعه جزیره که درباره یک خبرنگار متعهد و جسور می باشد که در زندگی با شکست در عشق مواجه شده و به دنبال آن اتفاق دیگری در زندگی شخصی و کاریش رخ می دهد، بازیگران سرشناسی از جمله محمدرضا فروتن ، میترا حجار , هنگامه قاضیانی ,  , علی سرابی , امیر مقاره (خواننده ماکان بند) به ایفای نقش پرداخته اند.

سیروس مقدم در غیاب همسرش (الهام غفوری که تهیه کنندگی همه آثار او را بر عهده داشت) این بار با منوچهر محمدی به عنوان تهیه کننده و همچنین با علی طالب آبادی به عنوان نویسنده همکاری داشته است.

بازیگران سریال جزیره

تصاویر سریال جزیره

سریال جزیره

عکس سریال جزیره

قسمت اول سریال جزیره

دانلود سریال جزیره

 

 

> دانلود سریال جزیره

4/5

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5472 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟