پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

تاپ 10 بهترین انیمه و انیمیشن هایی که 2024 پخش می شوند

2.5/5

تاپ 10 بهترین انیمه و انیمیشن هایی که 2024 پخش می شوند در بین آثار سینمایی همواره ژانر انیمه و انیمیشن هواداران خاص خود را داشته است. مخاطبین کودک، نوجوان و حتی بزرگسال بی صبرانه منتظر پخش آثار جدیدی هستند که قرار است در سال 2024 پخش شوند. در این جا به مرور و معرفی مشهورترین و بهترین انیمه و انیمیشن های سال 2024 میلادی خواهیم پرداخت!

بهترین انیمه و انیمیشن های 2024

تاپ 10 بهترین انیمه و انیمیشن هایی که 2024 پخش می شوند

به گزارش کول دانلود ، در بین آثار سینمایی همواره ژانر انیمه و انیمیشن هواداران خاص خود را داشته است. مخاطبین کودک، نوجوان و حتی بزرگسال بی صبرانه منتظر پخش آثار جدیدی هستند که قرار است در سال 2024 پخش شوند.

در این جا به مرور و معرفی مشهورترین و بهترین انیمه و انیمیشن های سال 2024 میلادی خواهیم پرداخت!

 

 

 

 

بهترین انیمه ها:

 

فصل دوم برج خدا 2024

فصل اول برج خدا توانست بینندگان زیادی را سمت خود بکشاند. نکنه مهم در مورد این انیمه این است که یک انیمه ژاپنی نیست. خالق این مانهوا شخصی کره‌ای به‌ نام لی جونگ های است. داستان حول پسری به نام بم بیست و پنجم جریان دارد که بیشتر زندگیش را در حالی که زیر یک برج بزرگ و مرموز زندانی بوده، به همراه دوست نزدیکش ، راحل ، گذرانده. وقتی راحل وارد برج می‌شود ، بم هم موفق به باز کردن در می‌ شود و حین این که می خواهد دوستش رو پیدا کند ، روی هر طبقه از برج با چالشهای جدید و سختی رو به رو می‌ شود و…

 

فصل سوم جانوران 2024

بیستارز یک مجموعه مانگا ژاپنی است که توسط پارو ایتاگاکی نوشته و مصورسازی شده‌ است و تا کنون برنده چندین جایزه شامل جایزه سالانه مانگا تاییشو شده‌ است.کارگردانی انیمه Beastars بر عهده هنرمند کهنه کار شینیچی ماتسومی است.

بلیچ پارت 3 2024

بلیچ: جنگ خونین هزار ساله یک انیمه ژاپنی در ژانر اکشن، ماجراجویی و فانتزی به کارگردانی توموهیسا تاگوچی میباشد. فصل دوم این انیمه 8 جولای 2023 منتشر شد. سومین بخش از انیمه بلیچ: جنگ خونین هزار ساله ، The Conflict نام دارد و قرار است در سال 2024 پخش شود.

 

فصل دوم ماشلی 2024

انیمه ماشلی یک انیمه ژاپنی در ژانر اکشن، ماجراجویی، درام، فانتزی و کمدی محصول 2023 و به کارگردانی تومویا تاناکا میباشد. فصل اول این انیمه از 7 آپریل 2023 پخش شد. در دنیایی جادویی که در آن موقعیت یک فرد در جامعه با قدرت و مهارت آنها در جادو مشخص می شود، مش برندد مردی جوان است که حتی ذره ای جادو در خونش ندارد. مش برای اینکه بتواند با پدر خوانده‌اش، رگرو، زندگی آرامی داشته باشد، باید به یک بیننده الهی تبدیل شود (神覚者، شینکاکوشا)، عنوانی که فقط به دانش‌ آموزان استثنایی آکادمی جادوی ایستون داده می‌ شود. مش علیرغم اینکه هیچ جادویی ندارد، به مدرسه جادو می رود و مصمم است زنده بماند و به دنیا نشان دهد که ماهیچه ها می توانند جادو را شکست دهند. فصل دوم این انیمه از ژانویه 2024 پخش حود را آغاز حواهد نمود.

 

جنگیر ابی 2024

فصل سوم این مجموعه اقتباسی از حماسه ایلومیناتی خواهد بود، جایی که قرار است قهرمانان داستان با سازمان قدرتمند ایلومیناتی مواجه شده و برای شکست نقشه‌ ها‌ی این سازمان شیطانی وارد عمل شوند. هدف نهایی سازمان ایلومیناتی ادغام دنیای انسان‌ ها و شیاطین است و همین مسئله، مقابله با این سازمان را مبدل به چالشی بزرگ برای قهرمانان داستان می‌ کند.

Solo Leveling 2024

شبکه‌ استریمینگ کرانچی‌رول در یک رویداد مجازی اعلام کرد با همکاری شبکه‌ ادالت سوییم و استودیو انیمیشن‌ سازی تله‌کام انیمه تک رو را به تولید می‌ رساند.تله‌کام سابقه‌ تولید انیمه برج خد را در سال 2020 داشته است.فصل اول انیمه در قالب 13 قسمت ساخته خواهد شد.

 

 

بهترین انیمیشن ها:

 

Kung Fu Panda 4 2024

 

 

Despicable Me 4 2024

من نفرت انگیز 4 (Despicable Me 4) یک انیمیشن آمریکایی در ژانر ماجراجویی، کمدی و خانوادگی محصول 2024 و به کارگردانی کریس رنو و پاتریک دلاژ می باشد.

از جمله صداپیشگان شخصیت های آن میتوان به استیو کارل، کریستن ویگ، میراندا کازگروو، استیو کوگان و … اشاره نمود.

مدیر عامل شرکت ایلومینیشن کریس ملداندری در مصاحبه ای در سپتامبر 2017 فاش کرد که چهارمین فیلم Despicable Me در حال ساخت است. در 18 فوریه 2022، یونیورسال فیلم را برای اکران در 3 ژوئیه 2024 برنامه ریزی کرد

 

Inside Out 2 2024

امی پولر در نقش جوی بازگشته است، در حالی که مگ لوفاو، نویسنده فیلم اصلی با پیت داکتر و جاش کولی، برای نوشتن فیلمنامه بازگشته است.

مارک نیلسن تهیه کننده اینفیلم است که در مراحل اولیه تولید است و در تابستان 2024 منتشر می شود.
نسخه اصلی «Inside Out» که در سال 2015 منتشر شد، دنیایی را تصور می کرد که در آن مردم پنج احساس اصلی شخصیت – شادی، غم، ترس، خشم و انزجار – دارند که افکار و اعمال آنها را در زندگی روزمره هدایت می کند.

در این فیلم احساسات رایلی، دانش‌ آموز راهنمایی که تلاش می‌ کند خود را با مهاجرت خانواده‌ اش از مینه‌ سوتا به سانفرانسیسکو وفق دهد را نشان می‌ دهد.

 

Spellbound 2024

طلسم شده یک انیمیشن سینمایی در ژانر ماجراجویی، کمدی، خانوادگی، موزیکال و فانتزی می باشد که در سال 2023 پخش خواهد شد. ویکی جنسون کارگردانی این انیمیشن را برعهده دارد و صداپیشگان شخصیت های آن ریچل زگلر، نیکول کیدمن، خاویر باردم، جان لیسگو، ناتان لین، جنیفر لوئیس و … می باشند.

 

 

The Ark and the Aardvark 2024

کشتی و آردوارک (The Ark and the Aardvark) یک انیمیشن آمریکایی در ژانر ماجراجویی محصول 2024 و به کارگردانی جان استیونسون میباشد . از جمله صداپیشگان شخصیت های آن میتوان به اوبری پلازا، مایلز تلر، جنی اسلیت، استفان مرچنت، کریگ رابینسون، راب ریگل و … اشاره نمود.

 

Wish 2024

کشتی و آردوارک (The Ark and the Aardvark) یک انیمیشن آمریکایی در ژانر ماجراجویی محصول 2024 و به کارگردانی جان استیونسون میباشد . از جمله صداپیشگان شخصیت های آن میتوان به اوبری پلازا، مایلز تلر، جنی اسلیت، استفان مرچنت، کریگ رابینسون، راب ریگل و … اشاره نمود.

The Garfield Movie 2024

گارفیلد (Garfield) یک انیمیشن خانوادگی، کمدی، فانتزی و ماجراجویی محصول 2024 و به کارگردانی مارک دینال می باشد . از جمله صداپیشگان شخصیت های آن می توان به نیکلاس هولت، کریس پرت، هانا وادینگهام، برت گلدشتاین، ساموئل ال جکسون، سیسیلی استرانگ، وینگ ریمز، بوون یانگ، لوک سینک وایت و … اشاره نمود.

2.5/5

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5474 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟