پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

مهم ترین سریال های خارجی 2024 که همه در انتظارشان هستند

بهترین سریال های خارجی 2024

به گزارش کول دانلود با پایان سال میلادی جاری و آغاز کریسمس و به طبع آن ورود به سال 2024 ، کمپانی های سریال سازی بزرگ دست به کار شدند و لیست پخش خود را اعلام کرده اند. در این میان سریال های بسیاری در نوبت و صف پخش قرار گرفته اند. محصولات متنوع و گوناگونی با سلایق مختف در ژانر های متفاوت که در این نوشتار به بررسی این عناوین و آثار پرداخته ایم.

بهترین سریال های خارجی 2024

بهترین سریال های خارجی 2024

به گزارش کول دانلود با پایان سال میلادی جاری و آغاز کریسمس و به طبع آن ورود به سال 2024 ، کمپانی های سریال سازی بزرگ جهان دست به کار شدند و لیست پخش خود را اعلام کرده اند. در این میان سریال های بسیاری در نوبت و صف پخش قرار گرفته اند. محصولات متنوع و گوناگونی با سلایق مختلف در ژانر های متفاوت که در این نوشتار به بررسی این عناوین و آثار پرداخته ایم.

 

سریال های خارجی بسیار زیادی در نوبت پخش امسال قرار گرفته اند که در این بین به عنوان مهم ترین سریال های 2024 می توان به این آثار اشاره کرد:

 

فصل دوم ونزدی 2024

Wednesday season 2

داستان «خانواده آدامز» در سال 1938 توسط چارلز آدامز آمریکایی خلق شد و تاکنون چند اقتباس سینمایی از آن ساخته شده است.

تیم برتون که متخصص ساخت چنین اثاری است و فیلم هایی چون الیس در سرزمین عجایب و چارلی و کارخانه شکلات سازی را در کارنامه خود دارد کارگردان این سریال است.

این سریالِ کمدی-ترسناک ماوراء طبیعی با تمرکز بر روی ونزدی آدامز، بر سال‌های تحصیل او در دبیرستان در آکادمی نورمور تمرکز می‌کند، جایی که او تلاش می‌کند تا بر قدرت روانی خود مسلط شده و کشتار وحشتناک شهروندان شهر را متوقف کند و در همین حال یک معمای فراطبیعی را حل کند که ۲۵ سال پیش خانواده او را تحت تأثیر قرار داده بود.

ونزدی از بهار 1403 جلوی دوربین می رود و بعید به نظر می رسد که زودتر از زمستان این سال به پخش برسد.

 

فصل دوم بازی مرکب 2024

Squid Game season 2

انگار این عادته نتفلیکسه که هر چند وقت یک بار یک سریالی را بی سر و صدا به یکی از مورد بحث ترین سریالای روز دنیا تبدل کنه. از سریال هایی چون دارک و گامبی وزیر گرفته تا مستندهایی چون ساختن یک قاتل و ببر شاه. این بار این سریال کره ای بود که تبدیل به دومین سریال پر بیننده تاریخ نتفلیکس شده و حسابی سر و صدا کرده.

این مجموعه نخستین سریال کره‌ای بود که در صدر جدول 10 مجموعه تلویزیونی پربیننده هفتگی نتفلیکس در سطح جهانی قرار گرفت.

هوانگ دونگ هیوک کل این مجموعه را به تنهایی نوشت و نوشتار دو قسمت اول آن حدود شش ماه به طول انجامید. او سپس برای پیشبرد داستان از دوستانش نظر خواست.

هوانگ اعلام کرد در حال‌ حاضر برنامه کوتاه‌ مدتی برای نوشتن دنباله بازی مرکب ندارد؛ او گفت طرح توسعه‌ یافته‌ ای برای ادامه داستان در ذهن ندارد و اگر بنا بر نوشتن آن باشد، ترجیح می‌ دهد گروهی از نویسندگان و کارگردانان را برای کمک به‌ همراه داشته باشد.

بازیگران جدیدی از جمله ایم شی وان، کانگ هانئول، پارک سونگ هون، یانگ دونگ گون و… به کادر بازیگران پیوستند. همچنین مشخص شد این سریال در اکتبر 2024 در 6 قسمت پخش خواهد شد

 

دردویل: تولد دوباره 2024

Daredevil: Born Again

یک مجموعه تلویزیونی آمریکایی است که برای سرویس استریم دیزنی + بر اساس شخصیت دردویل Daredevil مارول ساخته شده است.

این سریال قرار است بخشی از دنیای سینمایی مارول (MCU) باشد که توسط استودیو مارول تولید می‌ شود و تداوم فیلم‌ های این فرنچایز را به اشتراک می‌ گذارد و دومین سری با محوریت شخصیت پس از Daredevil (2015-2018) توسط تلویزیون مارول و نتفلیکس خواهد بود.

این سریال همچنین برای فصل دوم نیز تمدید شده است.

 

پرسی جکسون و المپ نشینان 2024

(Percy Jackson and the Olympians)

پرسی جکسون در تلاشی خطرناک است. او که از هیولاها پیشی می گیرد و خدایان را فریب می دهد، باید در سراسر آمریکا سفر کند تا پیچ استاد زئوس را بازگرداند و یک جنگ همه جانبه را متوقف کند. سفر پرسی با کمک آنابث و گروور، او را به پاسخ‌ هایی که به دنبالش است نزدیکتر میکند: چگونه در دنیایی جا بیفتد که در آن احساس می‌ کند جایش نیست، و بفهمد که قرار است چه کسی باشد… شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

 

آواتار آخرین باد افزار 2024

Avatar: The Last Airbender

داستان در زمان های گذشته رخ میدهد جایی که قبایل بر یکی از چهار عنصر اصلی جهان یعنی آب، خاک، آتش و باد تسلط دارند و این قبیله ها با صلح و صفا در کنار یکدیگر زندگی می کنند.

کسانی که می توانستند بر یکی از این عناصر تسلط داشته باشند، مورد احترام مردم بودند.

فردی به نام آواتار تنها کسی است که می تواند بر این چهار عناصر تسلط داشته باشد و همچنین با دنیای ارواح ارتباط داشته باشد ولی این فرد صد سال پیش به طور ناگهانی ناپدید شد.

تاملین تومیتا، دنیل ده کیم، کن لیونگ، پل سون هیونگ لی، گوردون کورمیر، ایان اوسلی در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند!

 

پنگوئن 2024

(The Penguin)

ازوالد کابلپات ملقب به پنگوئن یک شخصیت خیالی شرور بزرگ در کتاب‌ های کامیک آمریکایی منتشر شده توسط دی‌ سی کامیکس است که عموما به عنوان دشمن شخصیت ابرقهرمان بتمن محسوب م ی‌شود. او از نخستین دشمنان بتمن است که توسط نویسنده بیل فینگر و طراح باب کین خلق شده‌ است و در شماره 58 کتاب‌ های مصور کمیک‌ های کارآگاهی، در اولین حضورش به تصویر کشیده شد. او اغلب قاچاقچی چاق زشت بازار سیاه است و کلوپ‌ های شبانه محفلی برای فعالیت‌ های غیرقانونی اوست.

مردگان متحرک: آن هایی که زنده می مانند 2024

The Walking Dead: The Ones Who Live

پس از جدایی اندرو لینکلن در نقش ریک گرایمز از فصل نهم واکینگ دد، قرار بر این بود که یک فیلم سه گانه برای کشف وقایع مربوط به شخصیت ریک در آینده ساخته شود که لینکلن در آن نقش آفرینی می کند و انتظار میرفت که در سال 2019 اولین فیلم شروع شود. علاوه بر لینکلن، دانای گوریرا (بازیگر نقش میشون) و پولیانا مک اینتاش (بازیگر نقش آنه) نیز قرار بود در این فیلم ها بازی کنند. در سال 2022 در سن دیگو، اعلام شد که فیلم‌ ها در حال تبدیل شدن به یک مینی سریال شش قسمتی با بازی لینکلن و گوریرا هستند.

 

فصل دوم خانه اژدها 2024

(House of the Dragon season 2)

 

فصل چهارم کاراگاه واقعی 2024

(True Detective season 4)

این فصل اولین فصل کارآگاه واقعی بدون مشارکت نیک پیزولاتو خالق سریال و نویسنده سه فصل اول است که برای خاتمه دادن به این همکاری در اوایل سال 2020 با شبکه توافق کرده بود.

ایسا لوپز برای نویسندگی فصل چهارم برگزیده شده که بیشتر با فیلم ببرها نمی‌ ترسند شناخته می‌ شود. لوپز شورانر سریال و کارگردان قسمت اول از فصل چهارم خواهد بود.

فاستر سابقه کارگردانی سریال‌ های خانه پوشالی، نارنجی مد جدید است  و آینه سیاه را برای نتفلیکس دارد.

شش مرد در ایستگاه تحقیقاتی قطبی سلال بدون اینکه ردی از آنها باقی مانده باشد ناپدید می‌ شوند. کارآگاه لیز دنورز و اوانجلین ناوارو مامور رسیدگی به این پرونده‌ اند و باید حقایقی را کشف کنند که در زیر یخ نهفته است و …

در این سریال محبوب جودی فاستر نقش کلیدی را بازی می کند!

 

فصل پنجم چیزهای عجیب 2024

Stranger Things season 5

سریال چیزهای عجیب یا اتفاقات عجیب، یک سریال اینترنتی آمریکایی، در سبک علمی تخیلی ترسناک است که توسط برادران دافر ساخته شده‌ است. چیزهای عجیب از برنامه‌ های اصلی نتفلیکس است و خود برادران دافر به همراه شاون لوی و دن کوهن تهیه‌ کننده اجرایی آن هستند.تاکنون چهار فصل از سریال ساخته و پخش شده‌ است و سریال برای فصل پنجم و پایانی تمدید شده‌ است.چیزهای عجیب با واکنش بسیار مثبتی از سوی منتقدان و خصوصا تماشاگران همراه بود و در زمینه‌ های شخصیت‌ پردازی، اجرای تیم بازیگران؛ فضاسازی، موسیقی، نویسندگی و کارگردانی و ارجاعات هوشمندانه به عناصر دهه هشتاد مورد ستایش قرار گرفت. سریال موفق به کسب نامزدی و کسب جوایز زیادی از جشنواره‌ ها و مراسم‌ های مختلف سینمایی تلویزیونی شد.

 

به دری خوش آمدید 2024پیش ‌درآمد فیلم‌ های IT

(Welcome To Derry)

در 21 مارچ 2022، ورایتی گزارش داد که Muschiettis و Jason Fuchs در حال توسعه و تولید اجرایی یک سریال پیش درآمد برای HBO Max با عنوان Welcome to Derry هستند که در دهه 1960 قبل از رویدادهای It: Chapter One رخ خواهد داد.

داستان اصلی پنی وایز دلقک. اندی موشیتی قسمت اول را کارگردانی خواهد کرد در حالی که فوکس تمام قسمت‌ های سریال را می‌ نویسد. استیون کینگ اظهار داشت که در توسعه سریال نقشی نخواهد داشت، اما مشتاقانه منتظر دیدن آن است.

این سریال داستان اصلی پنی وایز دلقک که در دهه 1960 قبل از رویدادهای It: Chapter One رخ داد را به تصویر می کشد!

 

 

 

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5473 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟