پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

خلاصه داستان قسمت سوم سریال هفت

3.7/5

خلاصه داستان قسمت سوم سریال هفت

خلاصه داستان و ماجراهای اتفاق افتاده در قسمت سوم سریال هفت: دادستان این نکته را بازگو می کند که در همه این مدت کمترین ادله و شواهدی مبنی بر کشته شدن اردلان وجود ندارد. بنابراین در همین لحظه است که آنی به دفن اردلان در حیاط خانه پدریشان اقرار می کند و با این کار پرونده خود و دوستانش را به فاز جدیدی برده که طبعات آن...

خلاصه قسمت سوم هفت

خلاصه داستان قسمت سوم سریال هفت

دانلود کامل هفت

 

خلاصه داستان و ماجراهای اتفاق افتاده در قسمت سوم سریال هفت: دادستان این نکته را بازگو می کند که در همه این مدت کمترین ادله و شواهدی مبنی بر کشته شدن اردلان وجود ندارد. بنابراین در همین لحظه است که آنی به دفن اردلان در حیاط خانه پدریشان اقرار می کند و با این کار پرونده خود و دوستانش را به فاز جدیدی برده که طبعات آن…

 

 

اینفو و بیوگرافی سریال هفت

 

📌 ژانر: جنایی / هیجان انگیز

کستینگ و بازیگران:

, , , , , , , , , , ,

کارگردان: کیارش اسدی زاده

 

 

هفت – Seven محصول سال 1399 که از 23 آبان ماه 1402 به وسیله وبسایت کول دانلود در شبکه نمایش خانگی پخش شد، به تهیه کنندگی، نویسندگی و کارگردانی: کیارش اسدی زاده تولید و ساخته شده است. شما می توانید به وسیله وبسایت کول دانلود جهت دانلود و یا تماشای این سریال اقدام کنید.

 

 

دانلود قسمت سوم هفت

 

📄 خلاصه داستان قسمت سوم 3 هفت:

 

در دو قسمت پیشین دریافتیم که سبک روایی سریال هفت گذشته در حال است و به این گونه روایت می شود که اتفاقات و رویدادهای مهم در گذشته رخ داده است ولی در حال بازگو می شود تا از جذابیت و هیجان اثر کاسته نشود.

این قسمت از هفت این بار مشخصا از جایی آغاز می شود که گویا پدر اردلان (رضا کیانیان) از زندان آزاد شده است و در غم از دست دادن پسرش به سر می برد. قسمت دوم هفت با فریم غم انگیز و سرد و سوزانی از قدم زدن این فرد در برف و بوران دنبال می شود که در خانه ای در منطقه ای کوهستانی اردلان را در حیاط دفن می کند. سایر دوستان اردلان نیز در این محل حضور دارند و به نظر می رسد ظن و گمان خصومت شخصی با این فرد که باعث کشته شدن اردلان شده است قوی تر شده است.

در این جا به زمان حال بازمی گردیم. جلسه دادگاه ادامه می یاد. دادستان این نکته را بازگو می کند که در همه این مدت کمترین ادله و شواهدی مبنی بر کشته شدن اردلان وجود ندارد. بنابراین در همین لحظه است که آنی به دفن اردلان در حیاط خانه پدریشان اقرار می کند و با این کار پرونده خود و دوستانش را به فاز جدیدی برده که طبعات آن سرنوشت پیچیده تری که در انتظارشان است می باشد. البته دادستان نیز مصرانه پیگیر این عمل خلاف قانون نیز می شود و در تلاش است که برای آن ها پرونده دیگری (دفن جسد در خانه) بازگشایی کند.

دوستان اردلان در همان محل مراسم سوگواری غریبانه ای برای او می گیرند. همه در بهت و حیرت هستند از اتفاقاتی که افتاده است. در همین حال پدر اردلان بدون هیچ کاور یا کفنی فرزندش را که بر روی دستانش حمل می کند به محل سوگواری می آورد و در گودالی که از پیش کنده اند پس از گذاشتن در تابوتی شیشه ای، دفن می کند.

پدر اردلان در پی اتفاقات رخ داده در این روز به خصوص دچار فروپاشی روحی شده و به همین سبب به خود آسیب هایی وارد می کند. وی که به مشکلات روحی و روانی بسیاری دچار شده است در حال خودزنی بوده و در همین حال دوستان اردلان وارد اتاق شده و او را نجات می دهند.

گردهمایی دوستان اردلان در خانه پدر او همچنان ادامه دارد که در همین حال پدر به فکر انتقام گیری و خونخواهی پسرش بر می آید. برخی از دوستان اردلان با این تصمیم موافق و در فکر کمک رسانی به پدر اردلان هستند و برخی نیز با این تصمیم کاملا مخالف هستند. سخن از نقل مکان کردن و رفتن به جایی دیگر است. هنوز مشخص نیست که طرح چیست و دقیقا چه فکری در سر افراد گروه است.

پدر اردلان از خون و خونریزی و خطرات و طبعات راهی که انتخاب کرده است می گوید. این که این راه، برگشتی ندارد و این جوی خون هیچگاه بند نمی آید. در این جا مشخص می شود که حدس و گمان ها درست بوده و نقشه ای در کار بوده است. ولی به یک باره پس از شنیدن نظر مثبت و همکاری اعضای گروه هفت، پدر اردلان ابراز می کند که در این بازی تنها باید آقایون حضور داشته باشند و نه خانم ها. چیزی که با مخالفت شدید دخترها روبرو می شود و همه در فکر برهم زدن نقشه برمی آیند.

ماجرا ولی به همین جا ختم نمی شود. بین اعضای گروه اختلافاتی رخ می دهد. آنی به شیوه که مختص خودش است رای عمو رضا (پدر اردلان) را می زند و او را متقاعد می کند حالا که به او اجازه ورود به این عملیات را نمی دهد پس از حضور رهام در گروه جدید جلوگیری کند. نقشه او گرفته و عمو رضا عذر رهام را می خواهد و او را از ادامه همهراهی این نقشه برکنار می کند.

در ادامه درسا که از اول مخالف حضور در این عملیات بود، حال با نظر منفی رهام و آنی روبرو می شود و این دو از او می خواهند که وی نیز کنار بکشد. ولی همه اعضا در کنار عمو رضا در ویلای شخصی اش تمرینات آمادگی جسمانی سفت و سختی را سپری می کنند تا بلکه بتوانند خود را برای عملی کردن نقشه ای که در سر می پرورانند آماده کنند.

قسمت سوم سریال هفت با همین سکانس پایان می پذیرد و ادامه ماجرا به قسمت بعدی موکول می شود. حال باید دید که در قسمت 4 سریال هفت چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. در این جا شما را دعوت به تماشای قسمت چهارم هفت می کنیم.

همچنین می توانید در پیج اینستاگرام کول دانلود سکانس هایی از این سریال را تماشا کنید!

 

 

دانلود سریال هفت

دانلود سریال هفت

3.7/5

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5473 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟