پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

دانلود قسمت هشتم فصل دوم سریال زخم کاری

3/5

دانلود فصل دوم قسمت هشتم سریال جدید زخم کاری به کارگردانی محمدحسین مهدویان با لینک مستقیم کیفیت بلوری دانلود قسمت هشتم فصل دوم زخم کاری+قسمت 8 فصل 2 سریال زخم کاری به همراه نسخه ناشنوایان

خلاصه داستان: میثم به دنبال کشف حقیقت به سرنخ های جدیدی علیه طلوعی می رسد. مناقصه نیز به نفع طلوعی پیش نمی رود. طلوعی که نمی خواهد بازنده مناقصه باشد دسیسه ای جدید می چیند.

دانلود قسمت هشتم فصل دوم زخم کاری

دانلود سریال ایرانی زخم کاری فصل دوم قسمت هشتم

دانلود قسمت 8 سریال زخم کاری 2 محمدحسین مهدویان

Legal download Mortal Wound Series Season02 Episode08

 

خلاصه داستان این قسمت

میثم به دنبال کشف حقیقت به سرنخ های جدیدی علیه طلوعی می رسد. مناقصه نیز به نفع طلوعی پیش نمی رود. طلوعی که نمی خواهد بازنده مناقصه باشد دسیسه ای جدید می چیند.

اسامی بازیگران زخم کاری 2

الناز ملک , الهه حصاری , جواد عزتی , جواد هاشمی , رعنا آزادی ور , سعید چنگیزیان , کامبیز دیرباز , مرتضا امینی تبار , مهران غفوریان , امیر دژاکام و مه لقا باقری

زمان پخش قسمت 8

5 آبان 1402

 


 

لینک های قانونی قسمت 8 زخم کاری 2

 

همه کیفیت ها -بها: 35,000 تومان

کیفیت بلوری BLURAY -بها: 20,000 تومان

کیفیت 1080pHQ -بها: 18,000 تومان

کیفیت 1080p -بها: 15,000 تومان

کیفیت 720p -بها: 13,000 تومان

کیفیت 480p -بها: 12,000 تومان


قسمت 8 زخم کاری 2 نسخه ناشنوایان


> نکته: چنانچه درباره خرید یا دانلود این محصول نیاز به راهنمایی دارید، تیم پشتیبانی در خدمت شماست. شماره پشتیبانی (ساعات اداری) : 02126290305 , ساعات غیر اداری ( 6 عصر تا 1 شب) : 09022018555 , پشتیبانی تلگرام: @Srmweb

دانلود قسمت جدید زخم کاری 2+ سایر قسمت ها:

دانلود فصل دوم سریال زخم کاری

دانلود فصل اول سریال زخم کاری

در قسمت 8 فصل 2 زخم کاری چه گذشت؟

قسمت هشتم فصل دوم زخم کاری با رویداد غیر منتظره ای آغاز شد. در گذشته ها و سالیان پیش، مادر کریم پس از مرگ پسرش به سبب ناتوان ماندن در پرداخت اجاره خانه، در حال بیرون شدن از خانه بود. صاحب خانه در صدد اخراج او و خارج کردن وسایل و اسباب های خانه اش بود که در همین حال مالک و چند نفر از آدم هایش به سراغ صاحبخانه رفته و به شدت او را مجروح می کنند. همچنین پس از ازدواج مجدد همسر سابق کریم، دخترشان به نزد مادر بزرگ آمده و با او زندگی می کند. مالک پس از گوشمالی دادن صاحبخانه و پرداخت تمام اجاره خانه های عقب افتاده از او می خواهد که این ملک را به نام دختر کریم بزند.

در این جا به زمان حال بازمی گردیم. میثم به نزد املشی می رود چون گمان می کند او پشت نقشه قتلش بوده است، بنابراین با او به سختی درگیر می شود ولی در همین حال سمیرا از راه می رسد و آن ها را از یکدیگر جدا می کند. در راه سمیرا حسابی به میثم می توپد و از اشتباهات او به خاطر سفر به ترکیه می گوید در چنین وضعیتی که میثم در ضعف قرار دارد به شرکت می روند و جلوی طلوعی قرار می گیرد. طلوعی نیز که فرصت را می شناسد همه جوره میثم را تحقیر را می کند. در همین حال است که سمیرا با طلوعی درگیر می شوند و به سبب عصبانیت بیش از حد و حمله و تشنج عصبی از هوش می رود. در بیمارستان بین میثم و طلوعی درگیری لفظی سختی در می گیرد و سرانجام میثم به او می گوید که از این موضوع مطلع است که همه چیز زیر سر او بوده و در واقع این مسعود طلوعی بوده است که نقشه قتل او را داشته است. همان گونه که منصوره را نیز کشته بود.

پس از این ها است که میثم و سمیرا به یاد قرارداد اوکراینی ها می افتد. قراردادی که هیچ رد و اثری ازش نیست و در پی آن باعث کشته شدن چند فرد از جمله اخوان و مظفری شد. میثم فکر می کند که با گرفتن رد این قرراداد و مشخص شدن زوایای پنهان آن به ماجرای قتل پدرش می برد. سمیرا به او می گوید که تنها کسی که از جزییات این قرارداد، کیمیا است. میثم برای پی بردن به این موضوع با کیمیا قرار می گذارد و در این جلسه است که حقایق زیادی مشخص می شود از جمله این که قرارداد اوکراینی ها فقط یک نقشه صوری بوده است برای از میان برداشتن رقبا تا هولدینگ به دست افراد جوان تر و کم تجربه تر برسد. میثم از کیمیا می خواهد تا به او کمک کند در جهت پایین کشیدن طلوعی. وی از او می خواهد که به مدارک محرمانه ای که تنها در کارگاه طلوعی وجود دارد می شود به وی ضربه زد.

در ادامه شرایط به شکل دیگری رقم می خورد. همه چیز بر علیه طلوعی می شود. میثم به فرنحاد نزدیک تر می شود. طلوعی که بازی را در حال متمایل شده به باخت می بیند به شفاعت می گوید تا از طریق دخترش بتواند سر از کار میثم در بیاورد. به همین منظور با دختر و همسرش قرار ملاقاتی را در رستورانی ترتیب می دهد و در خلال آن وعده شام به آن ها می گوید که باید برایش اطلاعاتی را دباره کارها و نقشه های میثم برایش بیاورند. هرچند که این دو زیر بار نمی روند ولی شفاعت دست بردار نیست. رفته رفته شرایط برای طلوعی بدتر از پیش نیز می شود، طلوعی حتی مناقصه را نیز می بازد و فرنحاد دست بالا را می گیرد. طلوعی از شخصی که دکتر نامیده می شود و هنوز مشخص نیست که چه کسی است نیز رودست می خورد. در همین حال است که طلوعی دست به اقدام خونینی می زند. روزی که فرنحاد برای انجام یک عمل جراحی کوچکی به دکتر رفته بود، در مطب بمب گذاری می کند و فرنحاد را از میان می برد.

 

حال باید دید که در قسمت نهم فصل دوم زخم کاری چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. در این جا شما را دعوت به تماشای قسمت 9 زخم کاری 2 می کنیم. پیشنهاد می کنیم که این سریال جذاب را به هیچ وجه از دست ندهید!

3/5
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5473 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟