پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

نقد و بررسی فیلم قهرمان

نقد فیلم قهرمان

قهرمان، نام جدیدترین فیلم سینمایی اصغر فرهادی می باشد که از روز 5 آبان 1400 آغاز به اکران کرده است.در این پست، شما دو نقد جالب و خواندنی درباره فیلم قهرمان را می خوانید : محاکمه در خیابان - روایتی دقیق از یک فروپاشی

نقد فیلم قهرمان

نقد فیلم قهرمان

قهرمان، نام جدیدترین فیلم سینمایی اصغر فرهادی می باشد که از روز 5 آبان 1400 آغاز به اکران کرده است. یک فیلم اجتماعی که در شیراز فیلمبرداری شده است. داستان این فیلم درباره مردی است که به دلیل بدهی در زندان است اما وقتی آزاد می شود، متوجه می شود دوست دخترش یک کیف پر از پول پیدا کرده، اما تصمیم می‌گیرد از این پول برای پرداخت بدهی‌ اش استفاده نکند. زمانی که خبر این اقدام ایثارگرانه او در شهر می پیچد، به چهره‌ای معروف بدل می شود و همشهری‌هایش برای کمک به او دست به کار می شوند. این فیلم به تهیه کنندگی الکساندر ماله گی و نویسندگی و کارگردانی اصغر فرهادی تولید و ساخته شده است.

 

در فیلم قهرمان، هنرپیشه های مشهوری از جمله

امیر جدیدی , سارینا فرهادی , محسن تنابنده ، فرشته صدرعرفایی، سحر گلدوست، احسان گودرزی، مریم شاه‌ داعی، علیرضا جهاندیده، صالح کریمایی، فرخ نوربخت، محمد عاقبتی و سارینا فرهادی حضور دارند.

فیلم جدید قهرمان که در ژانر اجتماعی تهیه شده است؛ قرار است که به زودی و پس از گذراندن دوره اکران خود از سایت کول دانلود ، پخش شود. همچنین در انتهای این نوشتار، شما می توانید به صفحه دانلود این فیلم دسترسی داشته باشید.

مریم ابراهیم وند: آن چه موجبات تناقض در جامعه امروز ایرانی را فراهم کرده است، نگاهی سلیقه محور مسوولان است که شخصی را به ظاهر قهرمان و در بوق و کرنا می کنند که در نهایت همان افراد حاضر نیستند به همان شعارهایی که سر می دهند، جامه عمل بپوشانند ! در عوض به جای پای بندی به اخلاقیات سعی می کنند، ‌ابعاد شخصیتی که مورد علاقه شخصی خودشان است را پررنگ جلوه کنند. این نوع رفتار انحصار گرا و نمایشی از یک انسان چیزی جز کلاهبرداری فرهنگی و اندیشه ای به جامعه ارایه نمی دهد که اتفاقا آقای اصغر فرهادی در فیلم «قهرمان»به عنوان یک قهرمان واقعی صحنه های بسیار موثری خلق می کند و نشان می دهد در جامعه ای که مردم عادی را به قهرمانان ارتقا می دهد چه اتفاقی می افتد! و قهرمان سازی با چاشنی دروغ و تزویر در بستر مشکلات اقتصادی ، اجتماعی و فشارهای موجود در جامعه شکل می گیرد و بعضا بر اساس حب و بغض شرایط را به انحراف خواهد کشید.

 

نقد 1 فیلم «قهرمان» : روایتی دقیق از یک فروپاشی

صبح سینما / سام بهشتی

 

نقد فیلم قهرمان اصغر فرهادی

 

موضوع فیلم قهرمان

 

فیلم قهرمان بررسی و نقد

 

بررسی و نقد فیلم قهرمان

 

نقد فیلم قهرمان

 

 

نقد 2 فیلم «قهرمان» : محاکمه در خیابان

صبح سینما / رامین مارالی

داستان فیلم قهرمان

داستان و موضوع فیلم قهرمان
بهترین نقد درباره فیلم قهرمان
تاریخ پخش و توزیع فیلم قهرمان

زمان پخش و توزیع فیلم قهرمان

لینک دانلود فیلم قهرمان

 

 

 

 

دانلود فیلم قهرمان

> دانلود فیلم قهرمان

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5473 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟