پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

نقد سریال مگه تمام عمر چند تا بهاره

نقد سریال مگه تمام عمر چند تا بهاره

نگاهی به کمدی جدید سروش صحت مگه تمام عمر چند تا بهاره: باقی مونده جز مختصری نیست!

 

سریال طنز و کمدی مگه تمام عمر چند تا بهاره از تاریخ 25 خرداد 1402 به وسیله وبسایت کول دانلود در شبکه نمایش خانگی پخش شد.

 

 ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  بازیگران اصلی مگه تمام عمر چند تا بهاره را تشکیل داده اند.

در خلاصه داستان مگه تمام عمر چند تا بهاره، آمده است که: زندگی آرام اعضای خانواده ربانی با ورود ناخواسته یک مار، پیدا شدن یک نسخه خطی نفیس و یک حفره اسرارآمیز دچار تحولاتی می شود…‌

 

 

نقد و بررسی سریال مگه تمام عمر چند تا بهاره / باقی مونده جز مختصری نیست!

 

نگاه اکتیو: مسیری که سروش صحت پس از سریال «شمعدونی» پیش گرفت؛ توجه بیشتر به جامعه و رفتار آدم ها بود.او کمی از قصه های چارچوب بندی شده روتین طنزهای ۹۰ شبی فاصله گرفت و عمق بیشتری به کاراکترهایش داد اتفاقی که شاید در دو سریال قبلی‌اش «ساختمان پزشکان» و «پژمان» کمتر رخ داده بود.

در واقع آن دو سریال بیشتر امضای قاسمخانی را داشتند تا صحت؛ کاراکترهایی کاریکاتورگونه که بیشتر تیپ هستند.صحت با همکاری با ایمان صفایی در «شمعدونی» به یک لحن جدید رسیدند و توجه بیشتر به ارتباط انسان در جامعه داشتند.لحنی که در سه گانه «لیسانسه ها» فانتزی‌اش بیشتر شد و مورد توجه قرار گرفت. «جهان با من برقص» اولین فیلم صحت نیز در ادامه این تجربه ها به روابط آدمی با جامعه می پردازد؛ این که لذت بردن در کنر دیگری یا دیگران کجاست و چه زمانی افرادی می‌تواند آسیب پذیر باشند.

حالا قسمت اول سریال جدید سروش صحت پس از حدود دو سال از شروع فیلمبرداری منتشر شده؛ سریالی که حالا در فضایی به دور از سانسورهای سفت و سخت تلویزیون می تواند تصویر واقعی تری از زندگی در ایران را به نمایش بگذارد.در قسمت اول صحت نشان داد که قرار است بی رودربایستس و سانسور آدم ها را نقد کند و نشان دهد که چگونه می توان آدم ها را با خلقیات ویژه یا حد اعصاب خورد کن‌شان دوست داشت و با آنها ارتباط گرفت.

آدم های که هر روز با آن ها مواجه ایم‌. احتمالا تجربه فانتزی در «لیسانسه ها» در «مگه تموم عمر چند تا بهاره؟!» به اوج خود برسد.با این وجود احتمالا این سریال یک طیف مخاطب خواهد شد و آنهایی که «لیسانسه ها» را دیدند حتما می تواند ارتباط بیشتری با این سریال برقرار کنند.

در پایان باید اشاره داشت این باعث خوشحالی است که شاهد سریالی هستیم که با آگاهی از جامعه خود و یک سواد بالا به آدم ها توجه می‌کند و راوی قصه هایی که تا پیش از این به آنها با این دید توجه نمی‌شد.قصه هایی از لحظات کنار هم بودن آدم ها در سالهایی که مثل برق باد می گذرد. شما چه نظری درباره این سریال دارید؟

 

 

حدود دو هفته ای می شود که سریال تازه خالق دکتر افشار ساختمان پزشکان، هوشنگ شمعدونی و حبیب لیسانسه ها با نام “مگه تموم عمر چندتا بهاره” پخش خود را آغاز کرده است و تاکنون 2 قسمت از آن پخش شده که واکنش های مثبتی را به دنبال داشته است. در قسمت اول این سریال مخاطب با روند پیشرفت داستانی کندی مواجه است و سریال بیشتر درگیر حاشیه ها است و بجز چند مورد نمیتواند مخاطب را وادار به خندیدن کند.

اما در همان قسمت اول مشخص است که با سریال جذابی رو به و بازی های خوبی را شاهد هستیم. پدیده سریال تازه صحت بازیگریست که پیش‌تر در عرصه تئاتر ظاهر شده است. مجید یوسفی کاراکتر جالبی دارد در هر دو قسمت این سریال بازی خوبی داشته است. بازی کاظم سیاحی و قدرت الله ایزدی در دو قسمت این مجموعه طوری بوده است که مخاطب مجبور به خندیدن به آن است!

اما در قسمت دوم این سریال با کمدی پخته تری مواجه هستیم و روند پیشرفت داستان در کنار کمدی جذاب این سریال در قسمت دوم به طور کامل نمایان میشود و مخاطب میتواند حدس بزند که با چه سبک سریالی رو به رو است. بعضی سکانس ها و شباهت هایی در این سریال مخاطب را یاد شمعدونی و لیسانسه ها می اندازد. سروش صحت در مگه تموم عمر چندتا بهاره مانند تمامی آثار قبلی خود کارگردانی خوبی از خود اراعه داده است به طوری که از ناشناس ترین بازیگران این سریال هم بازی خوبی شاهد هستیم.

در این سریال به طور قابل توجهی با بازیگران مهمانی که در آن ایفا میکنند رو به رو هستیم. در قسمت دوم اولین بازیگر مهمان این سریال یعنی فلامک جنیدی حضور داشت و در قسمت های آینده نیز بازیگران مهمان سرشناس زیادی در این سریال خواهیم دید. هوتن شکیبا، پژمان جمشیدی، بهنام تشکر، امیرکاظمی، امیرحسین رستمی و شقایق دهقان از افرادی هستند که نام آنها برای حضور به عنوان مهمان در این سریال شنیده شده است اما بازیگران مهمان دیگری نیز در این سریال حضور دارند.

 

 

دانلود سریال مگه تمام عمر چند تا بهاره

دانلود سریال مگه تمام عمر چند تا بهاره

3/5

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5473 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

دیدگاه ها

( 9 )

  1. خان بابا
    خان بابا

    با درود
    علاوه بر اینکه وقت و هزینه آدم رو به هدر میده که هیچ؛
    از طرفی خیلی اثرات منفی فرهنگی داره؛چون از یک طرف (مردها) رو آدمهای بی محتوا و (زنها) رو آدمهای گستاخ میده و این مزخرف فرهنگی رو به جامعه تزریق میکنه.
    لطفا خواهشا دیگه ادامه ندین🙏

  2. معین
    معین

    خیلی خیلی سریال مضخرف و بی معنی واقعا حیف پول و وقتی که براش هدر بشه

  3. متین
    متین

    خیلی بد و نچسب ، حیف وقت و هزینه ، تماشای آن آدم رو احمق میکنه به نظرم

  4. اون بازیگر مجید اسمش فکر کنم خیلی مزخرفه

  5. خواهشا اون بازیگر مجیده اسمش نمیدونم تو هیچ سریال یا فیلمی نیارین دیگه چون مزخرفه..ممنون

  6. خیلی خیلی خیلی زیاد فیلم مزخرفیه مخصوصا با شرکت اون بازیگر مو بلنده مجیده اسمش فکر کنم… این چیه اوردین تو سریال..متاسفم..خواهشا از پخش بقیه‌اش جلوگیری بشه تا ابرو ریزی بیشتر نشه..اون مرده موفرفری هم خواهشا تو هیچ سریالی فیلمی تیاتری نمایشی هیچی نیارین چیه بخدا هیچی بلد نیست..یا پولداره پارتی داره که اوردنش یاکه…… یاحق 🥱🥱🥱🥱🥱

  7. نازنین
    نازنین

    به شدت سریال مزخرفیه و خیلی رو مخ حتی دانلود رایگان هم ارزش نداره وقت تلف کن حرص درار مگه انقدر ادم احمق و لج درار میشه
    دو قسمت دیدم ولی دیگه نمیبینم

  8. الی
    الی

    من ولی دیگه سر صحنه های در رابطه با اون دوتا مرغ عشق میزنم جلو بس که اعصاب خوردکنن ولی بقیه داستان خوبه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟