پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

برای اولین بار: اکران همزمان هفت فیلم کمدی

4.3/5
برای اولین بار: اکران همزمان هفت فیلم کمدی

فیلم های کمدی هواداران بسیاری دارد و همیشه پرفروش ترین و محبوب ترین فیلم های سینمایی که در ایران پخش می شود متعلق به ژانر طنز و کمدی می باشد. با ما در این پست همراه باشید تا به بررسی و معرفی 7 فیلم کمدی حال حاضر سینمای ایران بپردازیم و در انتها نیز لینک صفحه دانلود هر کدام از این فیلم ها را در اختیار شما کاربران گرامی قرار دهیم!

برای اولین بار: اکران همزمان هفت فیلم کمدیمی خوای بدونی چه فیلم های کمدی همین الان روی پرده سینما هاست؟ برای علاقمندان به فیلم های طنز و کمدی روز!

 

به گزارش کول دانلود ، در حال حاضر و شاید از جمله مواقع نادر است که در یک برهه زمانی هفت فیلم سینمایی طنز در حال نمایش در سینماهای سراسر کشورد است. در این نوشتار به بررسی کامل فیلم های کمدی جدید پرداخته ایم! فیلم های محبوب و شناحته شده ای چون: هاوایی، ویلای ساحلی، هتل، فسیل، جوجه تیغی، گیج گاه و ورود خروج ممنوع

 

فیلم های کمدی هواداران بسیاری دارد و همیشه پرفروش ترین و محبوب ترین فیلم های سینمایی که در ایران پخش می شود متعلق به ژانر طنز و کمدی می باشد. با ما در این پست همراه باشید تا به بررسی و معرفی 7 فیلم کمدی حال حاضر سینمای ایران بپردازیم و در انتها نیز لینک صفحه دانلود هر کدام از این فیلم ها را در اختیار شما کاربران گرامی قرار دهیم!

 

 

 

 

  • 1- فیلم طنز جدید هاوایی – Hawaii Film

فیلم سینمایی ایرانی هاوایی

هاوایی در صدر این لیست قرار می گیرد. چرا که جدیدترین فیلم کمدی است که از این هفته آغاز به اکران می کند. هاوایی با نام پیشین “رقصنده” به کارگردانی  و با حضور سوپراستارهای سینمای ایران مانند  ,  ,  ,  , مرتضى رحیمى ساخته شده است.

هاوایی داستان بوکسورى به نام «صمد» است که به قصد پیشرفت زیر بار مهاجرت و پناهندگى می رورد اما از جایى به بعد در بازى قرار می گیرد که او را به یک بچه معروف مجازى تبدیل می کند و حالا بازى براى او عوض می شود…

 

دانلود فیلم هاوایی


 

  • 2- فیلم کمدی گیج گاه – Gijgah Film

فیلم گیج گاه

گیج گاه به تهیه کنندگی میرولی الله مدنی ، نویسندگی عادل تبریزی و ارسلان امیری ، کارگردانی: عادل تبریزی از محصولات 96 که تا مهر 1402 مجال اکران پیدا نکرد!

در گیج گاه  ,  ,  ,  ,  , بیژن بنفشه خواه، مریم همتیان, ایمان اسماعیل پور, بهرنگ علوی، علی راد و علی باغفر به عنوان بازیگر حضور دارند.

داستان گیجگاه در دهه 70 روایت می شود و روایت گر زندگی حسن خشنود، یک مربی کاراته است. وی کتاب تطبیق شاهنامه فردوسی با فنون رزمی را که تالیف کرده به یکی از هنرجویانش هدیه می دهد، اما در نهایت پشیمان می شود و در پی پس گرفتن کتاب است… .

گیج گاه تا به امروز (8 دی 1402) به فروشی بالغ بر 15 میلیارد تومان دست یافته است!

 

 

دانلود فیلم گیج گاه


  • 3- فیلم طنز فسیل – Fossil Film

دانلود فیلم فسیل

فیلم فسیل دستپخت کریم امینی است که با هنرآفرینی  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ساخته شده است و تبدیل به غول چراغ جادوی کل دوران سینمایی ایران شده است. این فیلم لقب سلطان فیلم های کمدی را به دوش می کشد با فروش بیش از 300 میلیارد تومان!

فسیل روایت سه خواننده د‌ر دهه 50 می باشد که در گذر زمان و پس‌ از انقلاب هرکدام از این سه نفر دچار تغییراتی می شوند. اسماعیل، سعید و صفا که عضو گروه موسیقی بلک داگز هستند، برای معروفیت و موفقیت تلاش دارند. اسماعیل (با نام خوانندگی اسی) دنبال اجرا جلوی شاه است. اما صفا گرایش چپ دارد با سرودن ترانه های اعتراضی سعی می کند محبوبیتی بین مردم کسب کند ولی به زندان می افتند.

دانلود فیلم فسیل


 

 

  • 4- فیلم کمدی ویلای ساحلی – Beach Villa

فیلم ویلای ساحلی پژمان جمشیدی رضا عطاران

ویلای ساحلی هم نام دیگر فیلم کمدی حال حاضر سینما است که اگرچه کارگردانش یعنی کیانوش عیاری اصرار دارد که فیلم طنز نساخته است ولی به گفته ایشان یک فیلم خوش ساحت و مفرح است.

 

در ویلای ساحلی  ,  ,  ,  ,  , مهران رجبی به هنرآفرینی پرداخته اند. داستان خانواده ای روستایی را روایت می کند که به عنوان سرایدار قرار است برای 6 ماه از یک ویلا نگهداری کنند. چاوش، صاحب ویلا، قرار است برای دانشگاه رفتن دخترش 6 ماه در خارج از ایران زندگی کند و ویلا را به یونس (پژمان جمشیدی) و همسرش (ریما رامین فر) می سپارد و آن ها با 3 فرزندشان به ویلا نقل مکان می کنند، اما برادر زن یونس (رضا عطاران) با ورود به خانه داستان هایی را رقم می زند.

آمار فروش ویلای ساحلی حول و حوش 24 میلیارد تومان می باشد!

دانلود فیلم ویلای ساحلی


 

  • 5- فیلم خنده دار هتل – Hotel

دانلود فیلم هتل

هتل ساخته  از جمله پرفروش ترین کمدی های تاریخ سینما و در واقع پس از فسیل رکورددار است.

هتل با بازی ، ، ، ، ، ، ، ،  و  یک فیلم کمدی می باشد که قصه یک هتل پرماجرا در کیش را پس از ورود 2 مرد و 4 زن ناخوانده روایت می کند…

 

فروش این فیلم نزدیک به 204 میلیارد تومان می باشد

 

 

دانلود فیلم هتل


 

  • 6- فیلم طنز ورود و خروج ممنوع

فیلم سینمایی کمدی ورود و خروج ممنوع

فیلم ورورد حروج ممنون ساخته امید آقایی می باشد! داستان درباره اتفاقاتی است که پیرامون یک روحانی می افتد. این روحانی مسایل طنزی را بازگو می کند. این فیلم که سبکی کمدی-اجتماعی دارد به کارگردانی امید آقایی بوده و در سال 1398 ساخته شده است. در این فیلم یاسر جعفری (بازیگر سریال جراحت) در نقش یک روحانی ظاهر می شود و داستان فیلم را روایت می کند.

 

بازیگران ورود و خروج ممنوع به ترتیب زیر است:

 ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  , 

 

آمار فروش فیلم ورود و خروج ممنوع تا به امروز کمتر از 10 میلیارد تومان بوده است!

 

دانلود فیلم ورود و خروج ممنوع


 

  • 7- فیلم کمدی و طنز جوجه تیغی

دانلود فیلم جوجه تیغی

جوجه تیغی نویسندگی: مصطفا زندی و سجاد پهلوان ‌زاده با کمک و یاری رسانی در مقام کارگردان که به گفته خودش در آغاز هم قرار نبود این فیلم را بسازد، تهیه و تولید شده است.

جوجه تیغی ماجرایی طنز از زندگی ناخواسته یک جوان متعصب‌ را روایت می‌ کند که پیشنهادی عجیب، گذشته و آینده‌‌ او را تحت تاثیر قرار می‌ دهد…

 ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  , پانته آ پناهی ها, هادی عطایی فر, مهتاب ثروتی, آیدا ماهیانی, صحرا اسداللهی, آرزو نبوت, امید روحانی و نوشین تبریزی کستینگ و لبست بازیگران جوجه تیغی را تشکیل داده اند!

فروش گیشه جوجه تیغی در مرز 11 میلیارد تومان می باشد!

 

 

دانلود فیلم جوجه تیغی

4.3/5
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5473 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟