پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

فیلم برادران لیلا در جشنواره کن 2022 + عکس و ویدیو

فیلم برادران لیلا در جشنواره کن 2022

فیلم سینمایی برادران لیلا – Leyla’s Brothers به نویسندگی و کارگردانی: سعید روستایی در جشنواره کن امسال حضور داشت و توانست نمایش خوبی را از خود به جا بگذارد. پس از پایان سانس این فیلم، به مدت طولانی، حاضرین به تشویق آخرین ساخته سعید روستایی پرداختند! در فیلم برادران لیلا  ,  ,  ,  ,  به ایفای نقش پرداخته اند!

دانلود فیلم برادران لیلا

فیلم برادران لیلا در جشنواره کن 2022

فیلم: تشویق بلند مدت برادران لیلا در جشنواره کن 2022 | تصاویر فیلم برادران لیلا جشنواره کن با حضور پیمان معادی ترانه علیدوستی نوید محمدزاده

 

 

فیلم سینمایی برادران لیلا – Leyla’s Brothers به نویسندگی و کارگردانی: سعید روستایی در جشنواره کن امسال حضور داشت و توانست نمایش خوبی را از خود به جا بگذارد. پس از پایان سانس این فیلم، به مدت طولانی، حاضرین به تشویق آخرین ساخته سعید روستایی پرداختند! در فیلم برادران لیلا  ,  ,  ,  ,  به ایفای نقش پرداخته اند!

در سن چهل سالگی، لیلا تمام زندگی خود را صرف مراقبت از والدین و چهار برادرش کرده است. خانواده‌ ای که در شرایط تحریم ایران دایما در حال بحث و زیر فشار قرض‌ های متعدد است. در حالی که برادران او به سختی تلاش می‌ کنند که خرج زندگی خود را دربیاورند، در این شرایط لیلا نقشه‌ ای می‌ چیند…

فیلم برادران لیلا در جشنواره کن 2022 + عکس و ویدیو

 

با پایان اولین نمایش فیلم «برادران لیلا» در سالن لومیر جشنواره کن، درنخستین نمایش این فیلم، تماشاچیان عوامل فیلم را تشویق کردند. سعید روستایی در پایان این نمایش گفت: «باعث افتخار من است که فیلمم را در مهم ترین جشنواره دنیا آدم‌ های مهمی مثل شما می‌ بینند». وی همچنین در مصاحبه ای جداگانه ابراز کرد که چنانچه به فیلمم در ایران، سانسور و اصلاحیه ای وارد شود، قید اکران در ایران را خواهم زد!

 

 

درخشش بدون جلوه‌گری/ درباره بزرگ‌ترین نام سینمای ایران در جشنواره کن/ یادداشت حسین لامعی

🔹یک- روزهای گذشته در فستیوال «کَن»، اتفاقاتِ رسانه‌ایِ بسیار رقم خورد؛ به‌خصوص برای سینمای ما… از پُر سر و صداترین‌ها؛ بازگشتِ «زهرا امیرابراهیمی» پس از ۱۶ سال به سینما و حضورش روی فرش قرمزِ این فستیوال؛ تا حضورِ چشم‌گیرِ «ترانه علیدوستی»؛ و همراهِ هم آمدنِ جذابِ «نوید محمدزاده» و همسرش «فرشته حسینی»،  و ایضاً، تشویق‌های ممتد و طولانیِ منتقدان و تماشاگران، پس از تماشای «برادران لیلا»…

🔹دو- در این میان اما، آنچه برای نگارنده؛ و آنچه برای بسیاری از مخاطبانِ جدّیِ سینما و سینه‌فیل‌ها، خاص‌تر و چشم‌گیرتر از هرچیزِ دیگری‌ست؛ حضورِ بازیگری روی فرش قرمزِ «کن» بود، که از بازیگران اصلیِ «برادرانِ لیلا»ست… حضورِ بازیگری حدودِ ۸۰ سال، با کارنامه و کاراکترهایی، پُر از آثارِ درخشان و ماندگار؛ اما، همیشه فراری از دوربین. از بازیگری که در طولِ زندگانی‌اش، حتی ۱ بار، تن به مصاحبه نداد؛ چه مکتوب، چه تصویری!… بازیگری بزرگ، اما همیشه آرام و بی‌صدا… استاد؛ «سعید پورصمیمی»…

🔹سه- از «سعید پورصمیمی» چه باید گفت؟ در وصفش چه باید نوشت؟ از بازیگری که حتی در این زمان، یعنی در زمانِ سُلطه‌ی «سلبریتی»، هنوز و همچنان، آرام و بی‌صداست. از بازیگری که از همان سالیانِ دور، حتی در آن «جشنواره فجر»ی که برایش بزرگداشت گرفتند؛ تن به مصاحبه با هیچ مجله و رسانه‌ای نداد؛ و حتی، تن به مصاحبه با بولتنِ رسمی جشنواره نداد. از بازیگری که همیشه، از بس، «گوشه‌نشین» بود؛ که حتی عکاسانِ حاضر در «کن»، ندانستند چه موجودِ بزرگی؛ در آن صحنه حاضر است. از بازیگری «تمام‌استاد»، که بزرگی‌اش را، هیچگاه فریاد نزد، و حتی روی فرش قرمزِ «کن»، همیشه، گوشه‌ی قاب است؛ با کمترین اَکت‌ها، حرکات و واکنش‌ها… بازیگری که گویی، از حضور در آن محیط، معذّب است؛ گویی، سختش است! گویی آن فضا، به او نمی‌ساخت…

🔹چهار- «سعید پورصمیمی»، این بازیگرِ دلنشین و نازنین؛ برآمده از نسلی‌ست که بزرگانِ آن نسل، «هنر» برایشان، همیشه، حرفِ اول و آخر را می‌زند‌. نسلی که برای «هنر»، نفس کشید، برای «هنر»، زیست؛ و برای «هنر»، مُرد… نسلی فراری از مِدیا؛ فراری از ژورنال؛ فراری از فضای مجاز؛ و فراری از هیاهوی جمعیّت… نسلی که هرچند، از جلوه‌گری فراری‌ست؛ اما جای بزرگانش، به ذهن و قلبِ ما، و به ذهن و قلبِ همه شیفتگانِ هنر، تا ابد، ماناست و جاودان…

 

عکس های فیلم برادران لیلا در جشنواره کن 2022

 

خلاصه داستانی که سایت جشنواره کن از فیلم برادران لیلا منتشر کرد:

این فیلم درامی درباره فروپاشی غم‌انگیز خانواده‌ای است که برای ثروتمند شدن در کشور ایران، با وجود تحریم‌های اقتصادی بین‌المللی مدام در تلاش است .

در این فیلم، خانواده لیلا با بازی ترانه علیدوستی زیر بار بدهی له می‌شوند. با اینکه آنها به‌شدت تحت‌ تاثیر تورم ویران‌کننده کشور قرار گرفته‌اند اما برادران او جاه‌طلبی‌های خود را در اولویت قرار می‌دهند که به قیمت رفاه خانواده تمام می‌شود.

درحالی‌که آنها به‌شدت به حمایت مالی نیاز دارند، لیلا متوجه می‌شود که پدرشان اسماعیل با بازی سعید پورصمیمی، مخفیانه یک میراث خانوادگی را پنهان کرده است تا در زمان مناسب با آن میراث بتواند به یک پدرسالار جدید تبدیل شود.
لیلا برای رهایی از این وضعیت و در شرایطی که برادرانش ضمن باخبر شدن از این میراث، در تلاش برای گذراندن زندگی‌های خود هستند و با وجود تمام دعواهایی که خانواده بر سر بدهی‌های خود دارند؛ اما به تکاپو می‌افتد تا با میراث پیدا شده، کسب‌وکاری را راه‌اندازی کند .

در همین زمان لیلا متوجه بیماری و شرایط نامناسب سلامتی پدرش می‌شود. حالا در این شرایطی که مقدار قابل‌توجهی پول جمع کرده تا کاری را راه‌اندازی کند اما با بدتر شدن وضعیت سلامتی پدرش، خانواده خود را در آستانه فروپاشی می‌بیند. خانواده‌ای که با هر یک از اقدامات اعضای خود یک‌قدم به سمت انفجار نزدیک می شود.

 

تصاویر فیلم برادران لیلا در جشنواره کن 2022

 

بازیگران فیلم برادران لیلا در جشنواره کن

 

 

ویدیو فیلم برادران لیلا در جشنواره کن

 

فرش قرمز فیلم برادران لیلا در جشنواره کن 2022

 

عکس های جدید و به روز فیلم برادران لیلا جشنواره کن

 

سعید روستایی فیلم برادران لیلا در جشنواره کن

 

نتیجه جایزه فیلم برادران لیلا در جشنواره کن

 

> دانلود فیلم برادران لیلا

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5473 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 2 )

  1. دلجو
    دلجو

    رواج فضایل انسانی و دوست داشتن آدمها بویژه خانواده کار ارزشمندی است. این تابوهای نادرست بایستی شکسته شود. با نوید وفرشته موافقم.

  2. به
    به

    رابطه و تماس زن و شوهر طبیعی است اما هنجارهای یک جامعه بوسیدن زن و شوهر را در ملا عام نمی پذیرد و هنجارشکنی است. بهتر بود عادی و نرمال رفتار میکردند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟