پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

محبوب ترین و بهترین سریال های کره ای 2024

محبوب ترین و بهترین سریال های کره ای 2024

مخاطبین بسیاری در سال های اخیر به جمع هواداران سریال های کره ای افزوده شده است و علاقمندان زیادی را توانسته است در ایران و سایر نقاط جهان جذب کند. بینندگان خاص و البته دوآتیشه سریال های کره ای می خواهند تا از زمان پخش و آثاری که در سال جدید قرار است منتشر شوند مطلع شوند! به نظر شما معروف ترین و پربیننده ترین سریال های کره ای سال 2024 کدام عناوین هستند؟ لیست پیش بینی ما این موارد است!

بهترین سریال های کره ای 2024

محبوب ترین و بهترین سریال های کره ای 2024

به گزارش کول دانلود مخاطبین بسیاری در سال های اخیر به جمع هواداران سریال های کره ای افزوده شده است و علاقمندان زیادی را توانسته است در ایران و سایر نقاط جهان جذب کند.

 

بینندگان خاص و البته دوآتیشه سریال های کره ای می خواهند تا از زمان پخش و آثاری که در سال جدید قرار است منتشر شوند مطلع شوند!

به نظر شما معروف ترین و پربیننده ترین سریال های کره ای سال 2024 کدام عناوین هستند؟ لیست پیش بینی ما این موارد است:

 

All of Us Are Dead season 2 2024

مردگان بار دیگر برمی خیزند. سریال محبوب کره‌ای زامبی «همه ما مرده‌ایم» برای فصل دوم در نتفلیکس تمدید شد. سریال ترسناک زامبی یکی از ده برنامه برتر پخش کننده غیر انگلیسی زبان در تمام دوران و دومین نمایش موفق کره ای آن پس از «بازی مرکب» سال گذشته است.فصل اول که در 28 ژانویه 2022 منتشر شد، شامل 12 قسمت بود و به سرعت به صدر جدول های جهانی نتفلیکس راه یافت و حتی بسیاری از بینندگان سریال را با بازی مرکب هوانگ دونگ هیوک مقایسه کردند. این سریال که دومین سریال کره‌ای شد که رتبه اول را در نمودارهای جهانی کسب کرد.

 

 

Marry My Husband 2024

“با شوهرم ازدواج کن” یک سریال کره جنوبی است که توسط شین یو دام نوشته شده و پارک مین یانگ، نا این وو، لی یی کیونگ و سونگ ها یون در آن بازی می کنند. این سریال بر اساس یک وبتون به همین نام ساخته شده است و برای اولین بار در تاریخ 1 ژانویه 2024 برنامه ریزی شده است و هر دوشنبه و سه شنبه ساعت 20:50 (به وقت کره) از tvN پخش می شود.

 

 

Queen of Tears 2024

” ملکه اشک ها “یک سریال کره جنوبی در ژانر کسب و کار، عاشقانه و درام به کارگردانی “جانگ یونگ وو” و “کیم هی وو” و به نویسندگی “پارک جی اون” است. این سریال از دسامبر 2023 در قالب 16 قسمت پخش خود را آغاز خواهد کرد. (نام دیگر سریال: ملکه اشک)

 

Death’s Game 2024

بازی مرگ یک سریال کره جنوبی در ژانر فانتزی و درام به کارگردانی ها بیونگ هون است که با نام یی جائه بزودی خواهد مرد هم شناخته می شود و براساس وبتونی با نام Ije God Jukseubnida ساخته شده است. سو این-گوک، پارک سو دام،گو یون جونگ، کیم جی هون، چویی شی وون، سونگ هون، کیم کانگ هون، جونگ سونگ جو، لی جائه ووک، لی دو هیون، کو یون جونگ، کیم جائه ووک، اوه جونگ سه و… از جمله بازیگرانی می باشند که در این سریال ایفای نقش می کنند.

 

Pachinko season 2 2024

پاچینکو یک سریال کره جنوبی در ژانر تاریخی , عاشقانه و درام به کارگردانی جاستین چون می باشد و بر اساس رمانی با همین نام ساخته شده است. در 29 آوریل 2022، اپل این سریال را برای فصل دوم تمدید کرد. فیلمبرداری قرار است در تورنتو از 9 ژانویه تا 27 مارس 2023 و در ژاپن از 27 مارس تا 16 ژوئن 2023 انجام شود. این سریال محبوب بر اساس پرفروش‌ ترین کتاب نیویورک تایمز، امیدها و رویاهای یک خانواده مهاجر کره‌ ای را در چهار نسل به تصویر می کشد که در تلاشی تسلیم‌ ناپذیر برای بقا و رشد، وطن خود را ترک می کنند …

Gyeongseong Creature 2024

موجود گیونگ‌ سونگ (یا هیولای گیونگ‌ سونگ) (به انگلیسی: Gyeongseong Creature) یک مجموعه تلویزیونی کره جنوبی با بازی پارک سو جون، هان سو هی، کیم کلودیا، کیم هه سوک، جو هان چول و وی ها جون است.  فصل اول این مجموعه در نیمه اول سال 2023 از نتفلیکس منتشر خواهد شد. در 3 نوامبر 2022، پارت دوم این مجموعه تایید شد که در 5 ژانویه 2024 پخش خواهد شد.

Love Song for Illusion 2024

ولیعهد ساجو هیون یک شخصیت روشنفکر است که از حس هنری ذاتی خود برای کار به عنوان طراح مد در یک بوتیک مرکز شهر استفاده می کند و در عین حال هویت ولیعهدی خود را پنهان می کند. او از دوران کودکی به خاطر پدر ستمگرش ساجو سونگ زخمی در اعماق قلبش دارد.

شخصیت دیگر ساجو هیون، آک هی، یک شخصیت جذاب است که می تواند به راحتی دیگران را اغوا کند، اما او نفرین شده است که وقتی با دیگران تماس فیزیکی برقرار می کند، درد شدیدی را احساس کند.

یون وول زندگی پر از پیچ و خم ها را دارد . یئون وول از نوادگان سلطنتی سلسله سقوط کرده یون و تنها دختر یون پونگ هاک است. یون وول هویت خود را پنهان می کند و برای انتقام از خانواده اش قاتل گی را می شود. در حالی که قصد ترور پادشاه را دارد، در دامی می افتد که توسط یک فرد ناشناس گذاشته شده و روز بعد بیدار می شود و هیچ خاطره ای از گذشته خود ندارد.

Night Blooming Flower 2024

این درام جدیدترین پروژه کارگردان جانگ ته یو است که درام های موفقی مانند “عشق من از ستاره”، “درختی با ریشه های عمیق” و “عاشقان آسمان سرخ” را کارگردانی کرده است.
چو یئو هوا به مدت 15 سال بیوه بوده است. همس او از معتبرترین خانواده اصیل در منطقه است. در طول روز، او آرام در خانه زندگی می کند و هرگز بیرون نمی رود. اما، در طول شب، یئو هوا مخفیانه از روی دیوار اطراف می پرد و از افرادی که به کمک نیاز دارند مراقبت می کند. در این روند، او با پارک سو هو درگیر می شود و شروع به رویاپردازی در مورد آینده خود می کند. در همین حال، سو هو یک افسر ارشد است. او در کارش مهارت دارد و ظاهری جذاب دارد.

Dr. Slump 2024

یک سریال رمانتیک و کمدی درباره پزشکانی که در تلاش برای احیای زندگی خود در رکود هستند. داستان آنها عشق و رشد دو شخصیت را به تصویر می کشد که پس از ترک شغل خود به عنوان پزشک در خانه ای روی پشت بام زندگی می کنند و … شما می توانید این سریال جذاب را از سایت کول دانلود در این مطلب دریافت نمایید.

Taxi Driver season 3 2024

طرفداران راننده تاکسی از زمانی که این سریال جنایی به پایان رسید، مشتاقانه آرزوی فصل دوم این سریال جنایی را داشتند و سرانجام آرزوی آنها برآورده شد .فصل دوم در 28 بهمن 1401 برای بار نخست پخش شد. در 16 آپریل 2023 این سریال برای فصل سوم تمدید شد.

کیم دو گی فارغ التحصیل آکادمی نیروی دریایی بوده ، اما زندگی او وقتی که مادرش توسط یک قاتل زنجیره ای به قتل میرسد دچار تغییر می شود. بعد از آن او به عنوان راننده تاکسی مشغول به کار می شود. او صرفا یک راننده تاکسی معمولی نیست بلکه قصد دارد از جانب قربانی هایی که قانون نتوانسته حق آن ها را بگیرد، انتقام بگیرد و …

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5473 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟