پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

دانلود کامل انیمیشن بچه زرنگ

بچه زرنگ پرفروش ترین فیلم کودک تاریخ سینمای ایران شدن

 

 

انیمیشن «بچه زرنگ» که به تازگی ماه نخست اکران خود را پشت سر می گذارد با استقبال باورنکردنی مخاطبین روبرو شده است. تا جایی که در هفته های اخیر توانسته است که در آمار فروش هفتگی حتی رقیب سرسختی چون فسیل را پشت سر بگذارد!

این انیمیشن همینک با ثبت رقم 24 میلیارد تومان، عنوان پرفروش‌ترین فیلم کودک تاریخ سینمای ایران را به خود اختصاص داده است. انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ» به تهیه‌کنندگی حامد جعفری تنها در 5 هفته توانست پرفروش ترین فیلم کودک تاریخ سینمای ایران بشود.

 

این فیلم که از 5 مهرماه آغاز به اکران کرد موفق شده است که تاکنون 700 هزار مخاطب را به خود اختصاص دهد که با رشدی صعودی در گیشه توانسته است به پرفروش‌ترین فیلم کودک تاریخ سینمای ایران و همچنین پرفروش ترین انیمیشن تاریخ سینمای ایران بدل شود. «بچه زرنگ» به تهیه‌کنندگی حامد جعفری از ابتدای اکران توانست با اقبال کودکان و خانواده‌های‌شان مواجه شود و رکوردهای مختلفی را جابه‌جا کرد. این فیلم در ابتدا توانست عنوان دومین فیلم فروش هفتگی و روزانه سینماها را در اختیار بگیرد و در هر هفته با یک رشد صعودی، فروش بیشتری نسبت به هفته قبل داشته باشد.

همچنین این فیلم توانست در چند هفته ابتدایی اکران به پرفروش‌ترین فیلم کودک سال جاری تبدیل شود. انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ» محصولی از گروه هنر پویا و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که به همت یک تیم ۲۵۰ نفره ساخته شده است و هومن حاجی عبداللهی، میرطاهری مظلومی، هدایت هاشمی از جمله صداپیشه ها و سعید شیخ زاده مدیر دوبلاژ این اثر هستند.

 

آپدیت 19 آبان 1402 / بچه زرنگ 30 میلیاردی را رد کرد!

انیمیشن محبوب و پرتماشاگر «بچه زرنگ» پس از شکستن رکوردهای پیاپی، اکنون با رسیدن به مرز مخاطب 900 هزار نفر، 30 میلیاردی شد!!

 

 

آپدیت 1 دی 1402

«بچه‌زرنگ» یک رکورد تازه زد/ تنها غیرکمدی 50 میلیاردی تاریخ سینما

انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ» با ثبت یک رکورد جدید توانست با بیش از یک و نیم میلیون مخاطب به جمع هفت فیلم 50 میلیاردی تاریخ سینمای ایران بپیوندد و توانست تنها غیرکمدی میان این آثار باشد.

▫️به این ترتیب «بچه زرنگ» هفتمین فیلم سینمای ایران است که در کنار آثاری همچون «فسیل»، «هتل»، «شهرهرت»، «انفرادی»، «بخارست» و «دینامیت» توانسته است به این میزان از فروش در سینماهای کشور دست یابد.

 

 

آپدیت 2 اسپندماه 1402

عبور فروش بچه زرنگ از ۶۲ میلیارد / یک انیمیشن سومین فیلم پرمخاطب سال و پرفروش ترین فیلم غیر کمدی تاریخ سینما

▫️انیمیشن سینمایی «بچه‌زرنگ» با عبور از فروش ۶۲ میلیارد تومانی، پرفروش‌ترین فیلم غیرکمدی تاریخ سینمای ایران شد

▫️همچنین «بچه‌زرنگ» با نزدیک به ۱ میلیون و ۹۰۰هزار مخاطب، جایگاه سوم جدول پرمخاطبان اکران سال جاری را از آن خود کرد. به تهیه کنندگی محصول گروه و کانون پرورش فکری کودکان و‌ نوجوانان است.

 

 

 

دانلود انیمیشن بچه زرنگ

 

5/5
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5473 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟