پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

عکس های جدید هنری کویل بازیگر سریال ویچر

4/5

بیوگرافی هنری کویل بازیگر سریال ویچر هنری کویل در جزیرهٔ جرسی، زادگاه مادرش به دنیا آمد.کاویل کار سینمایی خود را با بازی در لاگونا (2001) و اقتباس کوین رینولدز از کنت مونت کریستو (2002) آغاز کرد.او سال‌ها با الن ویتاکر مجری رابطه داشت. آن‌ها حتی نامزد کردند اما در پایان بهار ۲۰۱۲ از هم جدا شدند.

پروفایل:

بیوگرافی هنری کویل بازیگر سریال ویچر

 

 

———————————                                          

  • نام و نام خانوادگی: Henry Cavill , هنری کویل
  • تاریخ تولد: 5 می 1983 , 15 اردیبهشت 1362
  • محل تولد: جرسی , بریتانیا
  • حرفه: بازیگر
  • قد: 185 سانتی متر

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بیوگرافی و عکس های جدید هنری کویل بازیگر سریال جادوگر

 

 

بیوگرافی


  • معرفی:

♥هنری کویل در جزیرهٔ جرسی، زادگاه مادرش به دنیا آمد و کودکی خود را در آنجا گذراند. پدرش کولین کویل در نیروی دریایی بود و سپس در بازار سهام کار کرد. مادرش ماریان خانه‌دار بود و پنج پسر داشت. هنری فرزند چهارم بود. او ابتدا به مدرسهٔ ابتدایی سنت مایکل رفت و در اجراهای مدرسه شرکت کرد. سپس به مدرسهٔ پسرانهٔ سنتی در بوکینگام شایر رفت. کویل تصمیم گرفت جزیره را در ترک کند، زیرا آن مکان دورافتاده امکان پیشرفت نداشت. اما در مدرسهٔ شبانه‌روزی هم راحت نبود. از آنجایی‌که هنری در وسط سال به آنجا رفته بود، همکلاسی‌هایش او را نمی‌پذیرفتند. او قدکوتاه و چاق بود.

این شرایط از یک سو شخصیت او را شکل داد و از سوی دیگر باعث شد در اجراها شرکت کند. هنری گفت هنگامی که به تئاتر مدرسه رفت و در نقش قهرمان باستانی ظاهر شد، احساس نمی‌کرد کسی به او می‌خندد. او همچنین در عرصهٔ ورزش هم فعال بود و راگبی، هاکی و کریکت بازی می‌کرد و جز تیم مدرسه بود.[نیازمند منبع] با این حال به تاریخ باستان علاقه داشت و نمی‌خواست به حرفهٔ سینما یا ورزش وارد شود. تصمیم داشته به دانشگاه رفته و در رشتهٔ مصرشناسی تحصیل کند و سپس مانند برادر بزرگ‌ترش به ارتش بپیوندد؛ بنابراین هرگز در رشتهٔ بازیگری تحصیل نکرد و پس از فارغ‌التحصیلی به بازیگری روی آورد.

 

 

 

  • شروع کار:

از ۲۰۰۱ تاکنون

 

بیوگرافی هنری کویل

 

 

  • فعالیت ها:

کاویل کار سینمایی خود را با بازی در لاگونا (2001) و اقتباس کوین رینولدز از کنت مونت کریستو (2002) آغاز کرد.

او با حضور در سریال‌های بی‌بی‌سی The Inspector Lynley Mysteries (2002)، فیلم تلویزیونی Goodbye, Mr. Chips (2002) و سریال تلویزیونی Midsomer Murders (2003) ادامه داد.

در سال 2003، او در فیلم I Capture the Castle، نقش مکمل داشت و پس از آن Hellraiser: Hellworld (2005)، شنل قرمزی (2006) و Tristan & Isolde (2006) بازی کردند.

او در اقتباس متیو وان از Stardust (2007) نقش کوچکی داشت. حضور کاویل در اولین اکران فیلم Whatever Works در جشنواره فیلم ترایبکا 2009 از سال 2007 تا 2010، کویل نقش اصلی را در سریال تلویزیونی شوتایم، The Tudors، در نقش چارلز براندون، اولین دوک سافولک داشت. این سریال از نظر تجاری با استقبال خوبی روبرو شد و در سال 2007 نامزد جایزه گلدن گلوب شد و در سال 2008 برنده جایزه امی شد.

هنری اعتبار نمایش را برای تقویت حرفه خود عنوان کرد: “بیشترین کار را تا به امروز برای من انجام داده است. اکنون که در جایی در آمریکا مخاطبی وجود دارد که از کیست من آگاه است، به خاطر The Tudors توانایی فروش بیشتری دارم. برای نمایش “جذابیت، عمق و بدن قاتل”. کاویل قرار بود نقش سوپرمن را در فیلم McG در سال 2004، Superman: Flyby بازی کند.

مک‌جی از پروژه کناره‌گیری کرد و کارگردانی برایان سینگر، کارگردانی که براندون راث را به‌عنوان نقش اصلی در فیلم «بازگشت سوپرمن» انتخاب کرد، بر عهده گرفت. کاویل همچنین باعث شد که طرفداران تلاش کنند تا او را در نقش سدریک دیگوری در هری پاتر و جام آتش (2005) انتخاب کنند.

این نقش در نهایت به رابرت پتینسون رسید. استفنی مایر، نویسنده سریال گرگ و میش، صریحاً به نفع کاویل در نقش شخصیت ادوارد کالن در فیلم گرگ و میش صحبت کرد و او را «ادوارد کامل» نامید. با این حال، زمانی که تولید فیلم شروع شد، کاویل برای ایفای این شخصیت خیلی پیر بود،  و دوباره نقش به پتینسون رسید.

علی‌رغم گزارش‌هایی مبنی بر اینکه او یکی از رقبای بتمن در Batman Begins بود، کاویل تأیید کرد که او هرگز برای این نقش تست بازیگری نداده و به او پیشنهاد نشده است.

در سال 2005، کاویل گزینه نهایی برای نقش جیمز باند در کازینو رویال بود. تهیه کنندگان و کارگردان مارتین کمبل بین او و دنیل کریگ دویده بودند. طبق گزارشات، کمپبل از کاویل حمایت کرد، اما سازندگان باند قدیمی‌تر را ترجیح دادند. کریگ در نهایت این نقش را دریافت کرد. پانزده سال بعد در سال 2020، یک دستگاه هوش مصنوعی، کاویل را به عنوان جانشین بهینه کریگ پس از بازنشستگی کریگ از نقشی که پس از «زمانی برای مردن نیست» انتخاب کرد.

هنگامی که در The Tudors ظاهر می شد، در فیلم ترسناک جوئل شوماخر کارگردان، Blood Creek (2008) بازی کرد و در فیلم کمدی وودی آلن هر چه که کار می کند (2009) نقش مکمل داشت. او در ادامه نقش اصلی تسئوس را در فیلم اسطوره‌ای تارسم سینگ، جاودانه‌ها، که در 11 نوامبر 2011 منتشر شد، بازی کرد.و در کنار بروس ویلیس در فیلم The Cold Light of Day که در سال 2012 منتشر شد بازی کرد. در 30 ژانویه 2011، اعلام شد که کویل برای نقش کلارک کنت / سوپرمن در فیلم Man of Steel ساخته زک اسنایدر انتخاب شده است.

اسنایدر کاویل را “انتخاب عالی برای پوشیدن شنل و سپر S” نامید. در مورد انتخاب شدن برای این نقش، کاویل اظهار داشت: “در پانتئون ابرقهرمانان، سوپرمن شناخته شده ترین و مورد احترام ترین شخصیت تمام دوران است، و من مفتخرم که بخشی از بازگشت او به صفحه بزرگ باشم.” کویل. نقش سوپرمن را در بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت، دنباله‌ای در سال 2016 که یک متقاطع با بتمن و زن شگفت‌انگیز  داشت، تکرار کرد.

او با لباس مبدل در کامیک-کان سن دیگو شرکت کرد تا بازیگران جوخه انتحار را غافلگیر کند. کاویل در کامیک کان سن دیگو 2016 کاویل به عنوان سوپرمن در نسخه تئاتر لیگ عدالت در سال 2017 بازگشت، که توسط کارگردان جاش ویدون پس از ترک پروژه اسنایدر به دلیل یک تراژدی خانوادگی دوباره کار شده بود. او دوباره در لیگ عدالت زک اسنایدر ظاهر شد که در ماه مارس 2021 پس از یک کمپین شدید طرفداران برای دیدن کات اسنایدر در HBO Max پخش شد.مدیر او دنی گارسیا در سال 2016 گفت که او در حال کار بر روی یک فیلم مستقل جدید سوپرمن است. کارگردانان متیو وان  و کریستوفر مک کواری  ظاهرا علاقه مند بودند. مدت کوتاهی پس از انتشار لیگ عدالت، کاویل نشان داد که تحت قراردادی برای بازی سوپرمن در یک فیلم دیگر قرار دارد.

در سال 2015، او با آرمی همر در نسخه سینمایی سریال جاسوسی The Man from U.N.C.L.E. همبازی شد.

در سال ۲۰۱۸، کاویل در نقش آگوست واکر در فیلم اکشن جاسوسی Mission: Impossible – Fallout همبازی شد.

بعداً در همان سال، او در تریلر روان‌شناختی Night Hunter (با نام اصلی Nomis) بازی کرد.

کاویل ابراز علاقه کرده است که نقش جیمز باند را زمانی که دنیل کریگ رها می کند، به عهده بگیرد.

در 4 سپتامبر 2018، اعلام شد که کاویل نقش گرالت از ریویا را در اقتباس نتفلیکس از The Witcher بازی خواهد کرد.این سریال در 20 دسامبر 2019 برای اولین بار پخش شد این سریال اولین بار در 18 دسامبر 2019 در پیست مسابقه Służewiec در ورشو پخش شد.

در 27 ژوئن 2019، اعلام شد که کویل شرلوک هلمز را در اقتباس سینمایی لجندری اینترتینمنت از اسرار انولا هلمز، با میلی بابی براون در نقش همنام به تصویر خواهد کشید.

در 13 مه 2021، اعلام شد که او دوباره نقش خود را در Enola Holmes 2 بازی خواهد کرد

در 21 مه 2021، اعلام شد که کویل نقش اصلی را در ریبوت هایلندر به تصویر خواهد کشید، اگرچه شخصیت دقیق او مشخص نیست.

در 8 ژوئیه 2021، گزارش شد که کاویل به یک بازیگر تمام ستاره برای فیلم جاسوسی جدید کارگردان متیو وان Argylle خواهد پیوست.

در همان ماه، مقاله‌ای توسط Deadline تأیید کرد که او در فیلم The Rosie Project به کارگردانی استیو فالک و بر اساس کتابی به همین نام نوشته نویسنده استرالیایی Graeme Simsion بازی خواهد کرد.

 

  • رابطه عاطفی:

او سال‌ها با الن ویتاکر مجری رابطه داشت. آن‌ها حتی نامزد کردند اما در پایان بهار ۲۰۱۲ از هم جدا شدند. هنری با کیلی کوئوکو بازیگر هم دو هفته رابطه داشت. نبود اطلاعات دربارهٔ روابطش به گمانه‌زنی‌ها دامن می‌زند.او سال‌ها با الن ویتاکر مجری رابطه داشت. آن‌ها حتی نامزد کردند اما در پایان بهار ۲۰۱۲ از هم جدا شدند. هنری با کیلی کوئوکو بازیگر هم دو هفته رابطه داشت.

هنری به شایعات توجه نکرده و زندگی شخصی‌اش را پنهان می‌کند. با این حال به زودی نشریات به رابطهٔ او با تارا کینگ، دانشجوی دانشگاه بریستول، پی بردند. این زوج در مهٔ ۲۰۱۶ از هم جدا شدند. سپس هنری با لوسی کورک بدلکار دیده شد. هنری نمایندهٔ حیات‌وحش دورل و سفیر خیریهٔ نیروی دریایی سلطنتی است. او حتی در دوی راک گیبرالتر در سال ۲۰۱۴ شرکت کرد. او طرفدار حیات‌وحش است و در خانهٔ خود از یک سگ آکیتای آمریکایی به نام کال-ال، برگرفته از نام سوپرمن در سیارهٔ زادگاهش، نگهداری می‌کند.[

 

 

سریال ها و فیلم ها


 

سریال های هنری کویل

سریال جادوگر The Witcher

 

سریال ها:

The Inspector Lynley Mysteries 2002

Goodbye, Mr. Chips 2002

Midsomer Murders 2003

The Tudors 2007

The Witcher 2019

 

 

 

فیلم های هنری کویل

هنری در نقش سوپرمن

فیلم ها:

 

 Laguna 2001

The Count of Monte Cristo 2002

I Capture the Castle 2003

Hellraiser: Hellworld 2005

Tristan & Isolde 2006

Red Riding Hood 2006

Stardust 2007

Whatever Works 2009

Blood Creek 2009

Immortals 2011

The Cold Light of Day 2012

Man of Steel 2013

The Man from U.N.C.L.E. 2015

Batman v Superman: Dawn of Justice 2016

Sand Castle 2017

Justice League 2017

Mission: Impossible – Fallout 2018

Night Hunter 2018

Enola Holmes 2020

Zack Snyder’s Justice League 2021

 Argylle

Enola Holmes 2

Highlander

The Rosie Project

 

 

عکس ها


 

بیوگرافی کامل هنری کویل

…………………………………………………………………………………………………………………………………….

عکس بچگی هنری کویل

هنری در کودکی

…………………………………………………………………………………………………………………………………….

بازیگران سریال ویچر

هنری در کنار بازیگران سریال ویچر

…………………………………………………………………………………………………………………………………….

عکس های جذاب هنری کویل

…………………………………………………………………………………………………………………………………….

عکس های جدید هنری کویل

…………………………………………………………………………………………………………………………………….

عکس های جدید Henry Cavill

…………………………………………………………………………………………………………………………………….

عکس های قدیمی هنری کویل

…………………………………………………………………………………………………………………………………….

اینستاگرام Henry Cavill

…………………………………………………………………………………………………………………………………….

فیلم های جدید هنری کویل

هنری در فیلم Enola Holmes در نقش شرلوک هولمز

 

4/5

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 4824 مطلب )

ادمین (زهرا)

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟