پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

بیوگرافی کیم هیون جو بازیگر سریال اهل جهنم

4/5

بیوگرافی کیم هیون جو بازیگر سریال اهل جهنم کیم هیون جو  یک هنرپیشه، و بازیگر سینما اهل کره جنوبی است و یک برادر کوچکتر از خودش دارد. سال 2010 سال سختی برای کیم بود، با مرگ سه تن از عزیزانش به ترتیب: دوستش، بازیگر پارک یونگ ها، در 30 ژوئن خودکشی کرد، مدیر شرکت سازنده که او را در فیلم The Land انتخاب کرده بود. در 1 ژوئیه به دلیل مشکلات مالی خودکشی کرد و پدرش کیم ته بیوم پس از یک بیماری طولانی در 7 ژوئیه درگذشت.

پروفایل:

بیوگرافی کیم هیون جو بازیگر سریال اهل جهنم

 

 

 

———————————————————————————————                                                             

  • نام و نام خانوادگی: Kim Hyun Joo , کیم هیون جو , 김현주
  • تاریخ تولد: 24 آپریل 1977 , 4 اردیبهشت 1356
  • محل تولد: کره جنوبی , گویانگ
  • حرفه: بازیگر
  • وضعیت تأهل: مجرد
  • قد: 168 سانتی متر
  • گروه خونی: B

 

 

 

 

 

 

 

 

بیوگرافی و عکس های جدید کیم هیون جو بازیگر سریال اهل جهنم

 

بیوگرافی


♥کیم هیون جو  یک هنرپیشه، و بازیگر سینما اهل کره جنوبی است و یک برادر کوچکتر از خودش دارد

وی از سال ۱۹۹۶ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است. او بخاطر بازی درسریال تاجر پوسان در نقش دانی یونگ محبوبیت یافت.

کیم هیون جو وقتی در سال سوم دبیرستان بود، مدلینگ را در مجلات نوجوان شروع کرد.

در سال 1996، زمانی که در موزیک ویدیوی کیم هیون چول “One’s Lifetime” بازی کرد، اولین فعالیت خود را انجام داد.

علیرغم اینکه تازه وارد بود، برای نقش اصلی در فیلم اگر برف در کریسمس (1998) با پارک یونگ ها انتخاب شد، و پس از آن کالا (1999) با سونگ سونگ هئون انتخاب شد. پس از انجام چند کمدی، کیم رزومه خود را با ایفای نقش های مکمل در تلویزیون ساخت.

در سال 1999، او اولین نقش اصلی خود را با حضور در فیلم Jang Dong-gun بازیگر Springtime (همچنین به عنوان جوانی) به دست آورد، که رتبه های پایینی دریافت کرد. اما فیلم محبوب Into the Sun در اواخر همان سال به همراه بازیگران دیگرش چا ته هیون، جانگ هیوک و کیم هانول به حرفه کیم رونق بخشید.

در اوایل سال 2000، او در قسمت 7 درام داستان عشق سونگ جی نا با عنوان “بی خوابی، دستی و آب پرتقال” ظاهر شد. کیم سپس اولین نقش اصلی تلویزیونی خود را در فیلم فضیلت (دئوک یی) به دست آورد، پس از آن در سال 2001 نقش‌های مکمل بیشتری با «خانه اش» (با تیتر توسط کیم نام جو) و درام تاریخی سانگدو (بر اساس رمان چوی این هو درباره تاجر چوسون) بازی کرد. من سانگ اوکی هستم.

کیم در سال 2002 با نقش سیندرلا در فیلم دمپایی شیشه‌ای، در مورد دو خواهری که در کودکی از هم جدا شده‌اند و در بزرگسالی ناآگاهانه با یکدیگر روبرو می‌شوند، به یک ستاره اصلی دست یافت. همچنین با بازی Kim Ji-ho، Han Jae-suk و So Ji-sub، این درام با رتبه بندی بیش از 30٪ موفقیت آمیز بود و کیم جوایز بازیگری و محبوبیت را در جوایز SBS Drama دریافت کرد.

Glass Slippers در چین، تایوان، هنگ کنگ و ویتنام نیز موفق بود و با محبوبیت جدید کیم در سراسر آسیا، او در مقابل بازیگر/خواننده تایوانی وانس وو در فیلم هنرهای رزمی Star Runner (2003) بازی کرد. برای تلاش میلیون دلاری خانم کیم (همچنین به عنوان پروژه یک میلیارد برنده خانم کیم و ماجراهای دوشیزه کیم در ساختن یک میلیون نیز شناخته می شود)،

او و جی جین هی به ترتیب نقش های کمدی خود را در نقش یک دختر رها شده در محراب و یک پسر ورشکسته به نمایش گذاشتند. ، که در یک طرح پول سازی به نیروها می پیوندند.

نقش بعدی کیم به عنوان علاقه عاشقانه لی سونگ جائه در فیلم کمدی تعویض بدن Shinsukki Blues بود. از اواخر سال 2004 تا 2005، کیم نقش قهرمان چوی سو هی را در توجی، سرزمین، اقتباسی تلویزیونی از رمان مشهور پارک کیونگ نی، توجی (“سرزمین”) بازی کرد که زندگی و عشق دهقانان و اشراف را به تصویر می‌کشید. “yangban” در کره در آغاز قرن 20th، از حکومت استعماری ژاپن تا تقسیم شبه جزیره. این تولید پرهزینه موفقیت آمیز بود و کیم نامزد بهترین بازیگر زن تلویزیون در سال 2006 در جوایز هنری Baeksang شد.

با الهام از شوی تلویزیونی آمریکایی جو میلیونر، ازدواج با یک میلیونر (2005) درباره یک مرد معمولی (گو سو) بود که به عنوان مفهوم یک برنامه واقعی دوستیابی وانمود می کرد که ثروتمند است، که سپس واقعاً عاشق یکی از شرکت کنندگان (کیم) می شود. تنها دختری که حقیقت را می داند کیم پس از ازدواج با یک میلیونر، دو سال به وقفه رفت.

او بعداً گفت که استراحت کرده است زیرا از ظاهر شدن در نقش هایی با تصویری ملایم و معصوم متنفر است. اما با گذشت زمان، او گفت که از تصمیم خود پشیمان است و به جای آن باید بیشتر تلاش می کرد تا بر رکود شغلی خود غلبه کند.

کیم در سال 2007 با بازی In-soon Is Pretty به تلویزیون بازگشت، و نقش شخصیتی را بازی کرد که به دلیل کشتن غیر عمدی شخصی در دبیرستان به زندان رفت و پس از گذراندن دوران محکومیت خود، در حین بازسازی زندگی خود باید به عنوان یک خلافکار سابق با تعصب روبرو شود.

علی‌رغم رتبه‌بندی پایین درام، کیم برای بازیگری‌اش مورد تحسین قرار گرفت و جایزه برتر برتری را در جوایز درام KBS دریافت کرد.[7] در سال 2009، او به عنوان خواهر بزرگتر سرسخت اما شیک قهرمان در نقش مکمل کوچک (یا کوتاه مدت) انتخاب شد. سپس در درام حقوقی شریک، کیم نقش یک وکیل بیوه را بازی کرد که ایده آلیسم پرشورش با بدبینی جالب همکارش (لی دونگ ووک) در تضاد است.

کیم سپس ده روز را در ونکوور، ویسلر و ویکتوریا گذراند تا مستند ECO Canada ساخته کیم هیون جو را که از شبکه MBC Life پخش شد، فیلمبرداری کند.

این عکس که به عنوان یک عکس در مجله Sure پخش شد، با تأکید بر پس‌زمینه‌های طبیعی کانادا، و نشان دادن شیوه‌های سبز کیم مانند استفاده از کیسه‌های پارچه‌ای به جای پلاستیک و جدا کردن وسایل برقی بلااستفاده از برق، آگاهی‌های محیطی را ارتقا داد. کتاب او به نام داستان دست ساز هیون جو در 20 دسامبر 2009 منتشر شد که شامل مقالات و عکس های شخصی در مورد سوزن دوزی و بافتنی او بود.

سال 2010 سال سختی برای کیم بود، با مرگ سه تن از عزیزانش به ترتیب: دوستش، بازیگر پارک یونگ ها، در 30 ژوئن خودکشی کرد، مدیر شرکت سازنده که او را در فیلم The Land انتخاب کرده بود. در 1 ژوئیه به دلیل مشکلات مالی خودکشی کرد و پدرش کیم ته بیوم پس از یک بیماری طولانی در 7 ژوئیه درگذشت.

او بقیه سال را برای کار داوطلبانه خود به عنوان سفیر حسن نیت برای همسایگان خوب، یک سازمان غیردولتی بشردوستانه، به بنگلادش و فیلیپین سفر کرد.

او پول تسلیت جمع آوری شده برای مراسم خاکسپاری پدرش و بخشی از فروش کتاب خود را به همسایگان خوب اهدا کرد که برای ساخت کتابخانه در 11 یتیم خانه در مناطق فقیر نشین داکا استفاده شد.

کیم گفت: “من به معنای واقعی کلمه پس از یک سری تراژدی های شخصی به بنگلادش رفتم، اما با لبخند کودکانی که در این شرایط وخیم زندگی می کنند، تسلی گرفتم. عمل به اشتراک گذاری به من قدرت زندگی بخشیده است.”

او به عنوان مربی برای چندین کلاس که توسط Good Neighbors سازماندهی شده است کار می کند و به دانش آموزان دبستانی کره ای در مورد فقر در سراسر جهان آموزش می دهد.

او فعالیت های بازیگری خود را در سال 2011 از سر گرفت، و در نقش دختری از یک شرکت انتشاراتی ثروتمند بازی کرد که وقتی متوجه شد که او در بدو تولد با نوزاد دیگری در Twinkle Twinkle عوض شده، زندگی اش زیر و رو می شود. اجرای او جایزه برتر برتری را از جوایز درام MBC به دست آورد.

او همچنین در فیلم کوتاه کیم دائه سونگ، پرسش و پاسخ ایفای نقش کرد، که در فیلم If You Were Me 5، یک فیلم همه جانبه به سفارش کمیسیون ملی حقوق بشر کره قرار گرفت.

سپس در Dummy Mommy (2012)، او نقش یک سردبیر مجله مد با هوش نابغه ای را بازی کرد که از مادر ناتوان رشدی خود (ها هی را) احساس خجالت می کرد.

کیم با انحراف از شخصیت‌های همیشگی خود، در درام دوره‌ای Blooded Palace: The War of Flowers (2013) نقش یکی از زن‌های افسانه‌ای سلسله چوسون، لیدی جو (یا جو گوی‌این) را بازی کرد. او گفت که “بیش از این خوشحال است که به او فرصت داده شده تا چیز جدیدی را امتحان کند” و افزود: “این نقش یک داستان زندگی جدید برای حرفه بازیگری من خواهد بود. من شخصاً فکر می کنم برای یک بازیگر زن جذاب تر خواهد بود.” تصویر بی گناهی مثل خودم که این نقش شیطانی را ایفا کنم.”

منتقدان همه کاره بودن کیم را ستودند، زیرا لیدی جو از یک دختر جوان ساده لوح به یک صیغه سلطنتی جاه طلب تبدیل می شود که از زیبایی و نیرنگ های خود در مورد پادشاه اینجو در عطش او برای قدرت استفاده می کند.

در اوایل سال 2014، کیم میزبانی «سفر موزیکال به دیروز» را آغاز کرد، یک برنامه موسیقی که در آن ترکیبی از خوانندگان بت فعلی و پیشکسوتان صنعت، آهنگ‌های موفقی را از دهه 1970 تا 1990 اجرا می‌کنند.

بعداً در همان سال، او در درام آخر هفته چه اتفاقی برای خانواده من می‌افتد بازی کرد، که بیش از 40 درصد امتیاز داشت. اجرای او جایزه برتر برتری را در جوایز درام KBS به دست آورد. در سال 2015، او نقش دوگانه را در ملودرام، من یک معشوقه دارم، بازی کرد. او برنده جایزه برتر برتری برتر از جوایز ستاره APAN و جوایز درام SBS شد.

کیم سپس در Fantastic بازی کرد و نقش یک فیلمنامه نویس درام را بازی کرد که از یک بیماری لاعلاج رنج می برد.

در سال 2018، او در ملودرام فانتزی معجزه ای که ما ملاقات کردیم، بازی کرد،  او نقش همسری خسته را گرفت که در یک ازدواج بدون عشق به دام افتاده بود. کیم شخصیت خود را Sun Hye-jin به عنوان “یک آتشفشان خاموش در انتظار فعال شدن” توصیف کرد.

در سال 2019، کیم در درام OCN Watcher ظاهر شد. او نقش یک وکیل جنایی را بازی کرد که یک دادستان نخبه و آینده دار سابق بود. عملکرد کیم باعث شد که او “یک شخصیت مستقل و منحصر به فرد را ایجاد کند که قبلاً هرگز دیده نشده بود”.

در ژوئیه 2020، گزارش شد که کیم در فیلم Undercover، بازسازی JTBC از درام بریتانیایی BBC با همین نام، بازی خواهد کرد. در این درام سومین دیدار مجدد او با درام سال 2015 I Have a Lover، جی جین هی، همراه بود.

کیم درباره دلیل پذیرش پیشنهاد پیوستن به درام گفت: دفعه قبل برای کاراکترم از جی جین هی کمک زیادی دریافت کردم، این بار برعکس، احساسات شخصیت جی جین هی، هان جونگ. -هیون باید بیشتر زندگی کند. علاوه بر این، افراد زیادی هستند که می‌خواهند ما دو نفر بعد از اینکه معشوق دارم دوباره به هم برگردیم، بنابراین من می‌خواهم آن عشق را نیز برگردانم.»

در همان ماه 2020، تایید شد که کیم به بازیگران سریال Hellbound، یک سریال نتفلیکس به کارگردانی یون سانگ هو پیوست. او نقش مین هی جین، وکیلی را بازی کرد که در برابر افراط گرایان مذهبی می ایستد.

در جولای 2021، نتفلیکس گزارش داد که کیم در نقش اصلی فیلم علمی تخیلی Jung-E بازی خواهد کرد. او نخبه ترین سرباز و موضوع آزمایش کلون مغزی را به تصویر می کشد.

 

بیوگرافی کیم هیون جو

 

 

سریال ها


 

بیوگرافی کیم هیون جو بازیگر

 

  The Miracle We Met (KBS2, 2018)

 Fantastic (JTBC, 2016)

 What Happens to My Family? (KBS2, 2014)

 Can We Love? (JTBC, 2014) cameo

 Cruel Palace – War of Flowers (JTBC, 2013)

 Dummy Mommy (SBS, 2012)

 Sparkling (MBC, 2011)

 Partner (KBS2, 2009)

  In-Soon is Pretty (KBS2, 2007)

 Marrying a Millionaire (SBS, 2005)

 Land (SBS, 2005)

 Miss Kim Makes 1 Million (SBS, 2004)

 Glass Slippers (SBS, 2002)

 Sangdo (MBC, 2001)

 Her House (MBC, 2001)

 Virtue (SBS, 2000)

 Love Story – Insomnia, Manual and Orange Juice (SBS, 2000)

 Springtime (MBC, 1999)

Into the Sunlight (MBC, 1999)

 I Love You, I Love You (SBS, 1998)

 Ready Go! (MBC, 1997)

 The Reason I Live (내가 사는 이유) (MBC, 1997)

 

و از معروف ترین سریال های کیم هیون جو ⇓

…………………………………………………………………………………………………………………………………….

بیوگرافی یو آه این بازیگر سریال اهل جهنم

 

مردم با پدیده ای ماوراطبیعی مواجه می شوند طوری که با مشخص شدن زمان مرگشان، موجوداتی ترسناک ظاهر شده و آنها را به جهنم می برندشما می توانید این سریال جذاب را از سایت کول دانلود در این مطلب دریافت نمایید.

…………………………………………………………………………………………………………………………………….

  • Undercover 2021

بیوگرافی کیم هیون جو بازیگر سریال Undercover

 

…………………………………………………………………………………………………………………………………….

  • Watcher 2019

بیوگرافی کیم هیون جو بازیگر سریال Watcher

 

…………………………………………………………………………………………………………………………………….

  • Boys Over Flowers 2009

بیوگرافی کیم هیون جو بازیگر سریال Boys over flowers

 

…………………………………………………………………………………………………………………………………….

  •  I have a lover 2015

بیوگرافی کیم هیون جو بازیگر سریال I have a lover

 

 

فیلم ها


 

فیلم های Kim Hyun Joo

 

 Q&A (2011)  Shinsukki Blues (2004)

Star Runner (2003)

Calla (1999)

If it Snows at Christmas (1998)

 

 

جوایز


 

 

جوایز Kim Hyun Joo

 

2015 SBS Drama Awards: Top Excellence Award, Serial Drama – Actress (I Have a Lover)

2015 SBS Drama Awards: Netizen Popularity Award (I Have a Lover)

2015 SBS Drama Awards: Top 10 Stars Award (I Have a Lover)

2015 SBS Drama Awards: Best Couple Award (with Ji Jin Hee) (I Have a Lover)

2014 KBS Drama Awards: Best Couple Award (with Kim Sang Kyung) (What Happens to My Family?)

 

2014 KBS Drama Awards: Full Length Drama Top

Excellence Award, Actress (What Happens to My Family?) 2011 MBC Drama Awards: Serial Drama Top Excellence

Award, Actress (Sparkling)

 

 

 

 

 

 

 

 

تصاویر


عکس های دیدنی کیم هیون جو

…………………………………………………………………………………………………………………………………….

عکس های دیدنی Kim Hyun Joo

…………………………………………………………………………………………………………………………………….

عکس های فشن Kim Hyun Joo

…………………………………………………………………………………………………………………………………….

بروزترین عکس های کیم هیون جو

…………………………………………………………………………………………………………………………………….

بروزترین عکس های Kim Hyun Joo

…………………………………………………………………………………………………………………………………….

فتوشات های Kim Hyun Joo

…………………………………………………………………………………………………………………………………….

عکس های شیک کیم هیون جو

…………………………………………………………………………………………………………………………………….

عکس های شیک Kim Hyun Joo

…………………………………………………………………………………………………………………………………….

تصاویر آپدیت Kim Hyun Joo

…………………………………………………………………………………………………………………………………….

تصاویر آپدیت کیم هیون جو

…………………………………………………………………………………………………………………………………….

جذاب ترین عکس های کیم هیون جو

…………………………………………………………………………………………………………………………………….

کیم هیو جو بازیگر کره ای

…………………………………………………………………………………………………………………………………….

Kim Hyun Joo بازیگر کره ای

4/5

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 4815 مطلب )

ادمین (زهرا)

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟