پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

عکس های جدید یو سونگ هو بازیگر سریال Moonshine 2021

4/5

بیوگرافی یو سونگ هو بازیگر سریال Moonshine 2021 در منطقه گی یانگ، اینچئون، کره جنوبی متولد و بزرگ شده استدر سال ۲۰۱۲ یوسئونگ اولین تجربهٔ نقش اولی خود را با بازی در درام Operation Proposal به دست آورد.جدیدترین سریال او Moonshine است...

پروفایل:

بیوگرافی یو سونگ هو بازیگر سریال Moonshine 2021

 

 

  • نام و نام خانوادگی: Yoo Seung ho , یو سونگ هو , 유승호
  • تاریخ تولد: 17 اگوست 1993 , 26 مرداد 1372
  • محل تولد: کره جنوبی . اینچون
  • حرفه: بازیگر
  • قد: 175 سانتی متر

 

 

 

 

 

 

 

بیوگرافی و عکس های جدید یو سونگ هو بازیگر سریال Moonshine

بیوگرافی


 

  • معرفی:

♥در منطقه گی یانگ، اینچئون، کره جنوبی متولد و بزرگ شده است

او کوچکترین بچه توی خونوادس و دو خواهر و یک برادر بزرگتر از خودش دارد.

او به خاطر شباهتش به بازیگر مذکور به «لیتل سو جی ساب» معروف است.

از یک خانواده فقیر بود.

 

 

  • شروع کار:

از ۱۹۹۹ تاکنون

 

  • تحصیلات:

دبیرستان باکشین

 

  • فعالیت ها:

همراه با پارک شین هی، در موزیک ویدیوی سو به نام «پاک کن» بازی کرد.

اولین بازی خود را در سال 1999 هنگامی که شش ساله بود با حضور در یک تبلیغ تلفن همراه، پس از ارسال عکس فوری مادرش به یک آژانس تبلیغاتی، انجام داد.

اولین بازیگری او به عنوان یک بازیگر کودک در سال 2000 با مجموعه تلویزیونی “بابا ماهی” اتفاق افتاد.

در تاریخ ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ به عنوان سرباز عادی برای خدمت سربازی اجباری ثبت نام کرد , قبل از اینکه به سربازی برود با دوستانش به جزیره ججو رفت و در 13 آذر 1393 مرخص شد.

او در نقش یک قاتل در Warrior Baek Dong-soo در شمشیربازی و هنرهای رزمی آموزش دید.

آغازگر فعالیت‌های یوسئونگ هو، شرکت او در یک آژانس تجاری با نام n016 در سال ۱۹۹۶ بود. هنگامی که او هفت سال سن بیشتر نداشت حرفهٔ خود را به عنوان یک بازیگر کودک در سال ۲۰۰۲ آغاز کرد و دراولین سریال کره‌ای خود به ایفای نقش پرداخت.

اما سریال The Way Home ‘ اولین فعالیت او بود که باعث درخشش کم نطیر او در دنیای بازیگری شد. او در این سریال نقش یک پسر شهرستانی را داشت که درگیر ودار درک معنای زندگی بود و با مادربزرگ نیمه شنوای خود روزگار می‌گذراند.

این فیلم اگرچه بودجهٔ کمی را به خود اختصاص داده بود اما با جذب ۴ میلیون مخاطب به خوبی درخشید.

پس از آن یو به ترتیب در سریال‌های “Korea’s Younger Brother” و (Heart Is… (2006 ایفای نقش کرد. Heart Is… دربارهٔ علاقهٔ یک پسر جوان به سگ موردعلاقه اش است

(Unforgettable (2008 هم نام دیگر اثر اوست که در داستان این درام به کودکان یک جزیرهٔ دورافتاده برمیگردد که در دههٔ ۱۹۷۰ مجبورند تا برای گذران زندگی در یک کارخانهٔ آبنبات‌سازی در سئول مشغول به کار شوند.

او هم چنان کار خود را در تلویزیون با درخشش در سریال Magic Warriors Mir & Gaon 2005، ادامه داد. سریالی که از سحر و جادو و ماجراجویی‌های کودکانه حکایت داشت. او در طی یک سال توانست دوستان هم سن و سال خود را با بازی در سریال‌ها و نقش‌های زیر پیدا کند و سال‌های سال همکاری خود را با آنان ادامه دهد: Yi Sun-sin در Immortal Admiral Yi Sun-sin 2004, سئونگ‌جونگ چوسان در The King and I 2007, در گوآنگ گائتو بزرگ در افسانه (درام کره‌ای) 2007.

در سال ۲۰۰۹ او درنقش یک نوجوان یاغی با سرطان کلیه درخشید که پدرخوانده اش معتاد به الکل بودو پدر خونی او هم در موسسه‌های روسپی گری فعالیت می‌کرد. این نوجوان در کشمکش‌هایی گرفتار می‌شود که پس از وقوع یک قتل در کلاس درسش اتفاق می‌افتد. با شروع قسمت ۳۴ از این سریال یو در شبکه‌ای دیگر در نقش متفاوتی ظاهر شد که آن سریال در سال ۲۰۰۹ برترین سریال کره‌ای سال شناخته شد. نام این سریال Queen Seondeokبود. از ۴ سال پیش که او سنین نوجوانی خود را پشت سر گذاشت در نقش‌های اصلی دیده شد.

سال ۲۰۱۰ بود که او در نقش Baek-hyun و در سریال Master of Study بازی کرد. این سریال برپایهٔ داستان مصور ژاپنی به اسم Dragon Zakura بوده و داستانش دربارهٔ وکیل مصمی است که معلم یک مدرسه ناموفق می‌شود و برای نجات مدرسه از منحل شدن، کلاس ویژه‌ای را از پنج دانش آموز که جزء بدترینهای مدرسه هستند تشکیل می‌دهد تا آنهارا برای رفتن به بهترین دانشگاه‌های کشور تعلیم دهد.

او قبلاً در موزیک ویدئویی از تی-آرا با نام ” Lies “هم بازی کرد که در این کار بازیگر سریال Master of Study’ یعنیPark Ji-yeonهمراه او بود.

هم چنین اودر موزیک ویدیوی “Like The Stars” که کار مشترک The One و Taeyeon از سونوشیده بود، شرکت کرد. این موزیک ویدیو ۱۷ نوامبر سال ۲۰۱۰ منتشر شد.

Flames of Desire فیلمی بود که یو سئونگ را به بازی در نقش‌های بزرگتر دعوت کرد. یو در این فیلم نسل دوم از یک خاندان ثروتمند راایفا می‌کرد که بی علاقه به جنگ جانشینی در میان وابستگان خود بود و در سن ۲۱ سالگی ازدواج کرد.

همین‌طور، در سال ۲۰۱۰ سئونگ هو با IU آهنگی “Believe In Love” خواندند که برای برنامهٔ خیریهٔ معروف کره‌ای Love Request بود. سئونگ هو آن‌ها در این برنامه به محله‌های فقیرنشین در هند رفتند و از نزدیک شاهد شرایطـ سخت زندگیشان بودند.

در سال ۲۰۱۱ او تحت تعلیم لی جائه هیون برای آموزش‌های رزمی قرار گرفت و برای بازی در Warrior Baek Dong-soo” فنون شمشیر زنی خود را به اجرا گذاشت. این فیلم در ژانر اکشن اکران شد. لیفی مرغی در جنگلمجموعه‌ای بود که به صورت کاست در اختیار کودکان قرار گرفت. این مجموعه برگرفته از رمانی به قلم هوانگ سان-می بود که پرفروش‌ترین انیمه‌های کره‌ای با اقتباس از آن ساخته شد. داستان این رمان به گونه‌ای بود که به نوعی ماجرای جوجه اردک زشت را تداعی می‌کرد. یوسئونگ هو در این مجموعه به صدا پیشگی پرداخت.

Blind فیلمی دیگر بود که یو در آن نقش یک پسر پستچی را بازی کرد که در ماجرای زندگی یک افسر اسبق پلیس که حالا نابینا شده‌است سهیم گردیده.

در سال ۲۰۱۲ یوسئونگ اولین تجربهٔ نقش اولی خود را با بازی در درام Operation Proposal به دست آورد. این درام بازسازی شدهٔ یک سریال ژاپنی بود و روایتگری جوانی را برعهده داشت که در ورزش بیس بال فعالیت داشته. او هرگز نتوانسته بود که در کودکی عشق خود را به همبازی خود ابراز کند از این رو حالا مجبور بود تا به سفر درزمان بپردازد و با بازگشت به قدیم این محبت را ابراز نماید تا معشوقه اش را در جوانی از دست ندهد.

در آگوست سال ۲۰۱۲، سئونگ هو نقش پادشاه بهشت را در سریال تاریخی Arang and the Magistrate در کنار لی جونگی و شین مین آه بازی کرد. این سریال تاریخی بر پایهٔ باورها و اعتقادات سنتی دربارهٔ Arang هست که در آن به‌طور ناعادلانه کشته می‌شود و برای افشای حقیقت مرگش به صورت یک روح بازمی‌گردد.

در اکتبر سال ۲۰۱۲، سئونگ هو نقش کانگ هیون جون (Harry Borrsion) را در سریال Missing You بازی کرد. بازیگران دیگر این سریال پارک یوچون و یون ایون‌های بودند. داستان دربارهٔ Soo-yeon و Jung-woo دو عاشق و معشوق دبیرستانی بود که در یک ماجرای هولناک از هم جدا می‌شوند و این ماجرا تا زمان بزرگسالی هم ادامه پیدا می‌کند. تا چند سال بعد که بازرس Jung-woo که احساس گناه می‌کند ناامیدانه به دنبال Soo-yeon می‌گردد؛ ولی وقتی به‌طور اتفاقی با او روبه رو می‌شود، Soo-yeon دیگر آن Soo-yeonسابق نبود و هویت جدیدی برای خودش دست و پا کرده بود. جالب است بدانید که در مطبوعات به دلیل شباهت یو سئونگ به So Ji-subبه او لقب سوجی کوچک را داده‌اند. این دو در سال‌های ۲۰۰۸ و ۲۰۱۳ دو موزیک ویدئو را با همکاری یک دیگر منتشر کردند. این دو موزیک ویدئو به ترتیب با نام‌های Lonely Life و Eraser هستند.

لازم است ذکر شود که یوسئونگ در ۹ آوریل ۲۰۱۳ سفرنامه‌ای از خود با نام Travel Letter, Spring Snow, And… منتشر کرد که عکس‌های آن توسط بوری عکاس معروف کره گرفته شده‌است. این عکس‌ها آخرین پروژهٔ حرفه‌ای بوری پیش از مرگش محسوب می‌شود

 

بیوگرافی یو سونگ هو

زندگینامه یو سونگ هو

 

جدیدترین سریال او Moonshine است که می توانید آن را از این لینک دانلود کنید: دانلود سریال Moon Shine

 

 

  • چند حقیقت:
  1. او تصمیم گرفت کالج را دنبال نکند چون میخواست روی حرفه بازیگری تمرکز کند.
  2. حیوانات رو خیلی دوس داره مخصوصا گربه ها رو.
  3. دوستای صمیمیش Kwon Hyunbin و جین از بی تی اس هستن.

 

 

  • رابطه عاطفی:

شخص ایده آل یو سونگ هو ..در مصاحبه ای با رسانه کره ای Newsen گفت: “من کسی را ترجیح می دهم که در حدود سن من باشد.” “تفاوت سنی چهار ساله کافی است.” و او باید یک غیر سلبریتی باشد.

یو گفت: “من زنانی را دوست دارم که بمعصوم به نظر می رسند.”

تیپ ایده آل من از زمانی که از سربازی برگشتم تغییر کرده است. من زنانی را دوست دارم که موهای بلند و موج دار دارند.»

در طول مصاحبه KBS با پارک شین های، او همچنین زن ایده آل خود را پوشیدن رنگ های تیره، دوست داشتن حیوانات و حمل کتاب توصیف کرد. اما او عجله ای برای ازدواج ندارد و برنامه بازیگری اش شلوغ تر از قبل از سربازی است.

 

فیلم و سریال ها


سریال های یو سونگ هو

سریال Moonshine

 

سریال ها:

Moonshine (KBS2, 2021)

Memorist (tvN, 2020)

My Strange Hero (SBS, 2018)

Player (OCN, 2018) cameo

I’m Not a Robot (MBC, 2017)

Ruler: Master of the Mask (MBC, 2017)

Remember (SBS, 2015)

Imaginary Cat (MBC Every1, 2015)

I Miss You (MBC, 2012)

Arang and the Magistrate (MBC, 2012)

Operation Proposal (TV Chosun, 2012)

Warrior Baek Dong Soo (SBS, 2011)

Flames of Ambition (MBC, 2010)

God of Study (KBS2, 2010)

You’re Beautiful (SBS, 2009) cameo

Queen Seon Deok (MBC, 2009)

The King and I (SBS, 2007)

The Legend (MBC, 2007)

Alien Sam (Tooniverse, 2006)

Sad Love Song (MBC, 2005)

Magic Fighter Mir & Gaon (KBS2, 2005)

Precious Family (KBS2, 2004)

The Immortal Lee Soon-Shin (KBS1, 2004)

MBC Best Theater (MBC, 2004)

Sweet Buns (MBC, 2004)

Love Letter (MBC, 2003)

MBC Best Theater (MBC, 2003)

MBC Best Theater(MBC, 2001)

MBC Best Theater (MBC, 2001)

Daddy Fish (MBC, 2000)

 

 

فیلم های یو سونگ هو

 

فیلم ها:

Seondal: The Man Who Sells the River (2016)

Joseon Magician (2015)

Fragments of Sweet Memories (2012)

Leafie, A Hen Into the Wild (2011)

Blind (2011)

City of Fathers (2009)

Fourth Period Murder Mystery (2009)

Astro Boy (2009)

Unforgettable (2008)

My Teacher (2006)

Hearty Paws / Heart is… (2006)

Don’t Tell Papa (2004)

Happy (Ero)

Christmas (2003)

The Way Home (2002)

تصاویر


 

یو سونگ هو بازیگر سریال Moonshine

یو سونگ هو در سریال جدیدش Moonshine

…………………………………………………………………………………………………………………………………….

عکس های یو سونگ هو بازیگر سریال Moonshine

یو سونگ هو در سریال جدیدش Moonshine

…………………………………………………………………………………………………………………………………….

عکس های جدید یو سونگ هو در سریال Moonshine

یو سونگ هو در سریال جدیدش Moonshine

…………………………………………………………………………………………………………………………………….

عکس های جدید یو سونگ هو در سریال When Flowers Bloom I Think of the Moon

یو سونگ هو در سریال جدیدش Moonshine

…………………………………………………………………………………………………………………………………….

بازیگران سریال کره ای Moonshine

یو سونگ هو در کنار بازیگر سریال Moonshine

…………………………………………………………………………………………………………………………………….

عکس های قدیمی یو سونگ هو

یو سونگ هو در نوجوانی

…………………………………………………………………………………………………………………………………….

عکس های جدید یو سونگ هو

…………………………………………………………………………………………………………………………………….

عکس های یو سونگ هو

…………………………………………………………………………………………………………………………………….

عکس های جذاب یو سونگ هو

…………………………………………………………………………………………………………………………………….

جدیدترین عکس های یو سونگ هو

…………………………………………………………………………………………………………………………………….

بیوگرافی کامل یو سونگ هو

…………………………………………………………………………………………………………………………………….

یو سونگ هو در سریال دلم برات تنگ شده

4/5

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 4856 مطلب )

ادمین (زهرا)

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟