پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

دلیل پخش نشدن میدان سرخ چیست؟

5/5

آپدیت جدید / واکنش تهیه کننده «میدان سرخ» به ممنوع کاری فرزاد فرزین: کلی هزینه می کنم و یک باره به خاطر عکس یک بازیگر در فضای مجازی کارم ممنوع می شود.

توقیف سریال میدان سرخ

توقیف سریال میدان سرخ

ممنوعیت فرزاد فرزین فقط برای «میدان سرخ»؟!

 

سریال میدان سرخ درست در آستانه پخش به دلیل انتشار آهنگ زخم از فرزاد فرزین توقیف شد! این ترک آهنگ تیتراژ میدان سرخ نیز بود. ولی تیتراژ گیسو با صدای فرزاد فرزین و بازی او در سریال ملکه گدایان این هفته بدون مشکل پخش شد. این دوگانگی مشخص نیست که از کجا آب می خورد!!

 

صبح سینما: طی روزهای گذشته اخباری پیرامون ممنوع از کاری فرزاد فرزین در شبکه نمایش خانگی مطرح شده است؛ ابتدا گفته شد این ممنوع کاری توسط ساترا انجام شده اما علی سعد، معاون کاربران و تنظیم گری اجتماعی ساترا،با انتشار متنی در توییتر در واکنش به این خبر عنوان نمود که ساترا (سازمان تنظیم مقررات رسانه‌ های صوت و تصویر فراگیر) در مورد صلاحیت افراد اظهارنظری ندارد.

این واکنش سعد به این معناست که اگر حکمی هم برای ممنوع کاری فرزین صادر شده از طرف ساترا نبوده است. گفته می شود ممنوع کاری فرزین مربوط به قطعه «زخم»است که به تازگی منتشر شده؛ این قطعه تیتراژ سریال میدان سرخ است و ویدیو یک دقیقه ای آن به صورت آنونس این سریال به تازگی در اینستاگرام رسانه ها و نسخه کامل آن در یوتیوب فرزاد فرزین منتشرشده.

ترانه سرای این قطعه روزبه بمانی است و مضمونی انتقادی دارد. همین امر باعث شده تا ساترا مجوز تیتراژ این سریال را با صدای فرزاد فرزین ندهد. این در حالی است که ذر چهارشنبه سی ام تیرماه بازی فرزین در سریال «ملکه گدایان» و صدای او در تیتراژ ابتدایی سریال «گیسو» (که همان قطعه عاشقانه سریال«عاشقانه» است) بدون مشکل پخش شد.

با این تفاسیر به نظر می رسد این ممنوع کاری مربوط به پروژه های آتی و پخش نشده فرزین باشد و آثار در حال پخش او از این ممنوعیت مصون باشند. فرزین در سال های اخیر در نمایش خانگی و پلتفرم ها پرکار بوده و ابتدای امسال اجرای یک تاک شو با نام«منو بشناس» را نیز بر عهده داشته که طبق اخبار بنا بود فصل دوم آن با تعداد قسمت های بیشتر و اجرای فرزین در دستور کار قرار گیرد.

باید دید این ممنوعیت در حد حذف صدای فرزاد فرزین از «میدان سرخ» باقی می ماند یا باعث آسیب به پروژه های آتی او چه بازی و اجرا و چه خوانندگی در بستر نمایش خانگی می شود. هنوز مشخص نیست که تنها فرزین به خاطر انتشار قطعه «زخم» مورد ممنوعیت قرار گرفته یا این ممنوعیت گریبان روزبه بمانی ترانه سرای این قطعه نیز خواهد شد؛ بمانی که این روزها خود یک خواننده پرطرفدار است؛ قبل از شروع رسمی خوانندگی طعم ممنوعیت را در صدا و سیما چشیده برای نمونه نام او به دلیل همکاری با داریوش اقبالی و فائقه آتشین (گوگوش) از تیتراژ سریال«آوای باران» به عنوان ترانه سرا در آن سال ها حذف شد. باید دید این ترانه برای او نیز حاشیه ساز می شود یا خیر؟

 

آپدیت 3 امرداد 1400

واکنش تهیه کننده «میدان سرخ» به ممنوع کاری فرزاد فرزین

کلی هزینه می کنم و یک باره به خاطر عکس یک بازیگر در فضای مجازی کارم ممنوع می شود.

 

جوادنوروزبیگی، تهیه کننده سریال«میدان سرخ» در گفت و گو با برنامه رادیویی«پرانتز بار»پیرامون حواشی این سریال و فرزاد فرزین عنوان نمود: ما تهیه کنندگان قدیمی به خوبی جامعه را می شناسیم و می دانیم چه صحنه ها و تصاویری را نباید نشان داد یا برای مثال باید از نمای دور به تصویر کشید. ضمن اینکه ما برای ترویج ارزش های جامعه فیلم و سریال می سازیم، خودمان هم نگران سلامت خانواده هستیم و دوست نداریم خانواده هایمان به تماشای صحنه های نامناسب با عرف جامعه بنشینند. خود بازیگران ما هم الان ممیزی ها را می شناسند و می دانند برای مثال پوششان باید چگونه باشد.

الان ما همه توجیه هستیم ولی اینکه فردی در اینستاگرام یک عکس می گذارد و یا مصاحبه ای انجام می دهد و به یکباره ممنوع التصویر می شود، برای سازندگان یک پروژه که از قبل قراردادی را بسته اند، به شدت آسیب زننده است.

خواهش می کنم رفتار شخصی افراد را از رفتار جمعی جدا کنید. اگر بازیگری مصاحبه ای انجام داده یا عکسی را در فضای مجازی منتشر کرده، بابت همین رفتار به او تذکر بدهید اما یک پروژه را معلق نگه ندارید. ضمن اینکه من‌ اخیرا در قرارداد با عوامل این موارد را لحاظ می‌کنم.

منِ تهیه کننده  وقتی می بینم خواننده ای با نظام نظراتش یکی است و چند روز قبل برای سازمان «اوج» خوانده، از طرفی در سریالی دیگر مشغول بازی است که پخش می شود، با او قرارداد می بندم غافل از اینکه جدیدا مورد ممیزی قرار گرفته است و یکباره نامه می آید که از او استفاده نکنید. خب یک منو جلوی تهیه کننده بگذارید که از چه کسانی می توانم استفاده کند. در حال حاضر برای ساخت یک سریال بالغ بر ۴۰ ـ ۵۰ میلیارد هزینه می شود و من تهیه کننده باید امنیت شغلی داشته باشم. کلی هزینه می کنم و یک باره به خاطر عکس یک بازیگر در فضای مجازی کارم ممنوع می شود و کل هزینه و کار زیر سوال می رود.

پلتفرم ها باعث شدند که شبکه‌های ماهواره ای فارسی زبان کنار بروند، اما هیچ وقت فیلمسازان برای این اتفاق مورد تشویق قرار نمی گیرند.

احساس می کنم امنیتی ندارم و نمی دانم چه اتفاقی می خواهد بیفتد. در حال حاضر چهار سریال در شبکه نمایش خانگی با چنین مشکلاتی مواجه هستند و بالغ بر ۲۰۰ میلیارد برای ساخت آنها هزینه شده است.

 

 

آپدیت 4 امرداد 1400

دلیل توقیف یا پخش نشدن میدان سرخ چیست؟ ممنوع کاری فرزاد فرزین یا کارگردان چهارم

تغییر مجدد کارگردان «میدان سرخ»
این بار کمال تبریزی وارد میدان شد!

هفت صبح نوشت: «حاشیه های سریال در دست تولید «میدان سرخ»تمامی ندارد.سریالی که قرار بود توزیع آن بهمن ماه شروع شود همچنان بلاتکلیف است و وضعیت مشخصی ندارد. چندی پیش برای سر و سامان دادن به اوضاع، کارگردان سریال تعویض شد اما کارگردان تعویضی هم نتوانست گره ای از مشکلات سریال باز کند. حالا خبر رسیده کارگردان تعویضی هم از پروژه کنار گذاشته شده و کمال تبریزی جایگزین او شده است.

منظر اول| تغییر کارگردان:هدف از تولید سریال «میدان سرخ» ساخت یک سریال اکشــن متفاوت و البته ساختارشکنانه است.با چنین هدفی این سریال جلوی دوربین رفت تا بهمن ماه سریال آماده توزیع شود. اما روند کند تصویربرداری و وسواس های ابراهیم ابراهیمیان موجب شد تا در زمان تعیین شده سریال آماده پخش نشود.بعد از آن تصمیم بر این شد تا سریال در تاریخ دیگری یعنی بعد از تعطیلات نوروز ۱۴۰۰ پخش شود.قبل از توزیع قسمت های ضبط شده بازبینی میشود اما ماحصل کار مورد تایید سرمایه گذار قرار نمی گیرد و مقرر می شود تا ابراهیمیان جایش را به بهرام بهرامیان بدهد.طبق توافق انجام شده بهرامیان موظف می شود تا قسمت های ابتدایی را مجدد کارگردانی کند، اما برای این کار با یک چالش مواجه میشود. برخی از بازیگران حاضر نمی شوند جلوی دوربین او بازی کنند و خواهان بازگشت ابراهیم ابراهیمیان می شوند. ابراهیمیان دوباره به پروژه برمیگردد تا کار برای توزیع در بیست و چهار تیر ماه آماده شود.

منظر دوم| تغییر دوباره:کارگردان کیفیت کار همچنان مورد تایید سرمایه گذار نیست به همین خاطر«میدان سرخ» باز هم به پخش نمی رسد.از همین رو عذر بهرام بهرامیان هم از پروژه خواسته می شود تا کار فقط با حضور ابراهیمیان جلو برود.اما ابتلای این کارگردان به ویروس کرونا موجب خانه نشینی و توقف روند تولید «میدان سرخ» می شود. از آنجایی که تولید این سریال تا همین جا بیش از برآورد اولیه هزینه داشته، تهیه کننده تصمیم می گیرد پروژه را با کارگردان دیگری جلو ببرد.جواد نوروزبیگی که سابقه همکاری های متعددی با کمال تبریزی دارد از او برای به سرانجام رساندن «میدان سرخ» دعوت به همکاری می کند.این کارگردان در حالی برای به سرانجام رساندن سریال پر حاشیه وارد کار شده که در سریال های اخیرش دو سریال شکست خورده را در کارنامه اش ثبت کرده است.یکی سریال «ابله» و دیگری سریال«الف ویژه»که به خاطر ضعف ساختاری «سیما فیلم» دستور به توقف تولید داد و تبریزی را از پروژه کنار گذاشت.»

 

 

 

 

> دانلود سریال میدان سرخ

5/5

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5473 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 2 )

  1. الان سرمایه گذار راضی نبوده از کیفیتش یا مشکل دیگری بوده

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟