پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

سورپرایز تولد الناز ملک در پشت صحنه فصل سوم زخم کاری

بنابر گزارش کول دانلود ، فصل سوم سریال «زخم کاری» به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه کنندگی محمدرضا تخت کشیان این روزها در مرحله فیلمبرداری است. که به تازگی عکس هایی از تولد 28 سالگی الناز ملک، یکی از بازیگران این سریال، در پشت صحنه آن منتشر شده است.

فیلمبرداری فصل سوم زخم کاری همچنان در هفته ها و ماه های آینده نیز ادامه خواهد داشت و انتظار می رود که با پایان مراحل فنی و مونتاژ از بهار سال 1403 شاهد پخش زخم کاری 3 باشیم.

جشن تولد الناز ملک در پشت صحنه فصل سوم زخم کاری

بیوگرافی الناز ملک

الناز ملک متولد 19 آذر سال 1374 و زاده تبریز است.او در دی ماه 1399 با فیلم کوتاه «میل شخصی» برای نخستین بار وارد عرصه هنرپیشگی شد سپس در دو فیلم کوتاه «کافه فراموشی» و «چاه سرخ» و علاوه بر این ها در دو تئاتر «مکبث» و «ایوب خان» حضور پیدا کرد.

این بازیگر، در فیلم سینمایی «وهم سرد» همراه بازیگرانی چون محمود مقامی، فرشته آلوسی و سیروس کهوری نژاد در فروردین 1401 حضور داشت و پس از آن حضور مختصری در سریال «آنتن» داشت سپس در دی ماه همان سال با بازی در سریال «سقوط» در نقش آیسان و همکاری با بازیگرانی چون؛ حمید فرخ نژاد و سجاد بابایی به شهرت رسید.او به تازگی علاوه بر سریال سقوط در سریال «آکتور» نیز هنرنمایی کرده است.

گویا هنر او تنها به بازیگری ختم نمی شود زیرا که این بازیگر در نواختن پیانو و کمانچه مهارت بالایی دارد و بارها در صفحه شخصی خود نوازندگی اش را به اشتراک گذاشته است.

فصل دوم زخم کاری

 

چه چیزی در فصل سوم سریال زخم کاری در انتظارمان است؟

فصل سه دنباله فصل دوم خواهد بود که در این فصل مالک با بازی جواد عزتی خود را نمایان می کند به گونه ای که به دنبال انتقام و طی کردن مسیری به هدف نابود کردن طلوعی است. سیما با بازی الناز ملک، نیز بعد از مرگ شوهر و دختر خوانده اش و همچنین فراری شدن شهریار به حدی دچار خشم و نفرت است که می تواند دست به هر کاری بزند.

بنابرگزارش ها، زمانی که مهدویان مشغول ساخت فصل دوم این سریال بوده، نویسندگان نگارش فصل سوم را درپیش گرفته بودند و اکنون به پایان رسیده و صحنه های مربوط به طلوعی در مرحله فیلمبرداری است.گویا مالک در این فصل حضور پررنگی خواهد داشت و نقش مکمل آن دستمالچی خواهد بود و همینطور یکی از نقش های پیچیده و چالش برانگیز این فصل نقش پانته آ بایندر با هنرمندی مهراوه شریفی نیا خواهد بود.

 

در فصل های یک و دو زخم کاری چه گذشت؟

زخم کاری یک مجموعه نمایش خانگی در ژانر درام و جنایی است که براساس رمان «بیست زخم کاری» به نویسندگی محمود حسینی زاد ساخته شده است.

از بازیگران آن می توان به جواد عزتی، رعنا آزادی ور، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان، الهه حصاری، عباس جمشیدی فر، مهدی زمین پرداز، مرتضی امینی تبار، امیرحسین هاشمی و مائده طهماسبی اشاره کرد که در فصل دوم آن کامبیز دیرباز، مهران غفوریان و الناز ملک نیز به این سریال پیوستند.

فصل اول زخم کاری با 15 قسمت و فصل دوم آن با 13 قسمت به پایان رسید.

فصل یک این سریال داستان آن روایتگر شخصیت مالک مالکی است که پسری باهوش از یک خانواده فقیر است که توانسته جا در خانواده بزرگ و ثروتمند ریزآبادی باز کند.مالک موفق به بستن قرارداد بزرگ نفتی با یک شرکت نروژی می شود که سودی فراوان را نصیب مالک می کند.از طرفی دیگر فرزندان ریزآبادی در پی برهم زدن رابطه مالک با پدرشان هستند.

رابطه ای عاشقانه میان مالک و منصوره، دختر نعمت ریزآبادی، که مربوط به سال های گذشته است شکل داشت که مسبب اتفاقات جدیدی در شرکت می شود. بعد از اینکه نعمت ریزآبادی به طرز مشکوکی فوت می شود، درگیری ها میان مالک و فرزندان ریزآبادی شکل می گیرد و در این میان سمیرا، همسر مالک، نقش پررنگی را ایفا می کند و درنهایت منجر به کشته شدن تعدادی از شخصیت های اصلی و فرعی در فصل یک می شود.

در فصل دوم زخم کاری میثم مالکی، پسر مالک، نقش پررنگی را ایفا می کند و ارتباط میثم با طلوعی، پشت پرده اصلی هولدینگ ریزآبادی و خیریه طلوع، را روایت می کنذ. میثم که طلوعی را مقصر اصلی مرگ پدرش می داند، به دنبال انتقام از اوست که در این بین رابطه ی عاشقانه ای میان میثم و شیدا شکل می گیرد. فصل دوم این سریال با مرگ شخصیت هایی چون؛ میثم، شیدا، ناصر و شفاعت به پایان رسید و حالا باید دید در فصل سوم چه می گذرد…!

 

 

تولد گرفتن عوامل زخم کاری 3 برای الناز ملک

دانلود فصل سوم سریال زخم کاری

4/5
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 55 مطلب )

ادمین (ویولنیست)

لیلا هستم. ۲۲ سالمه و نویسنده حواشی و اخبار سینمایی در سایت کول دانلود. علاقه زیادی به فیلم و سریال دارم و ژانر تاریخی و ژانر اکشن از ژانرهای مورد علاقم هستن.

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟