پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

خلاصه داستان اپیزود 1 سریال دفتر یادداشت

خلاصه داستان قسمت اول سریال دفتر یادداشت

خلاصه داستان و ماجراهای اتفاق افتاده در قسمت اول سریال دفتر یادداشت: در آغاز انتظار یک سریال کمدی را داشتیم. حضور رضا عطاران، حسن معجونی و بیژن بنفشه خواه و همچنین تبلیغات و توضیحاتی که پیش از پخش ارایه شده بود. ولی با دیدن اپیزود 1 دفتر یادداشت، تصویر دیگری در ذهن مخاطب نقش می بنند. یکی از دلایلی که...

خلاصه قسمت اول دفتر یادداشت

خلاصه داستان قسمت اول سریال دفتر یادداشت

دانلود کامل دفتر یادداشت

 

خلاصه داستان و ماجراهای اتفاق افتاده در قسمت اول سریال دفتر یادداشت: در آغاز انتظار یک سریال کمدی را داشتیم. حضور رضا عطاران، حسن معجونی و بیژن بنفشه خواه و همچنین تبلیغات و توضیحاتی که پیش از پخش ارایه شده بود. ولی با دیدن اپیزود 1 دفتر یادداشت، تصویر دیگری در ذهن مخاطب نقش می بنند. یکی از دلایلی که…

 

 

 

اینفو و بیوگرافی سریال دفتر یادداشت

 

📌 ژانر: فانتزی / جنایی

کستینگ و بازیگران:

 ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  , 

کارگردان: کیارش اسدی زاده

 

 

سریال دفتر یادداشت The Notebook به تهیه کنندگی حسین اکبری ، نویسندگی مسعود خاکباز و کارگردانی کیارش اسدی زاده برای پخش در شبکه نمایش خانگی به وسیله وبسایت کول دانلود در پاییز امسال در نظر گرفته شده است. قسمت اول سریال دفتر یادداشت از 26 آبان 1402 پخش شد. پیشنهاد می کنیم که تماشای این سریال را از دست ندهید!

 

 

دانلود قسمت اول دفتر یادداشت

 

📄 خلاصه داستان قسمت اول 1 دفتر یادداشت:

 

در آغاز انتظار یک سریال کمدی را داشتیم. حضور رضا عطاران، حسن معجونی و بیژن بنفشه خواه و همچنین تبلیغات و توضیحاتی که پیش از پخش ارایه شده بود. ولی با دیدن اپیزود 1 دفتر یادداشت، تصویر دیگری در ذهن مخاطب نقش می بنند. تصویر ذهنی که کاملا متفاوت با پیش بینی  ها بود. در هر حال ژانر این سریال جنایی / فانتزی است و به هیچ وجه کمدی نیست. هیچ صحنه کمیک و خنده داری نیز در قسمت 1 شاهد نبودیم.

سکانس های اولیه سریال، آتش سوزی در یک محل عجیب که افراد حاضر گمان می کنند دز زمان جنگ و پناهگاه قرار دارند! همچنین لباس عروس پوشیدن مردی دیگر که خودش پلیس است و بهم ریختن ماموریت پلیس ها حین عملیات! همه و همه صحنه هایی فانتزی هستند. در ادامه ولی داستان جنایی پلیسی نیز می شود. بنابراین بهترین ژانری که می توان برای دفتر یادداشت پیدا کرد همان جنایی/فانتزی است.

حال به قصه اصلی بازمی گردیم، ایرج (رضا عطاران) که گویا پیش تر کارآگاه و پلیس اداره آگاهی بوده است به همراه دوستش حمید (حسین معجونی) به دلایلی که هنوز بر ما مشخص نیست در سنین پیری در یک کلینیک روانی تحت مداوا و مراقبت هستند. منیر (مینا ساداتی) مدیر این تیمارستان است و مخصوصا با ایرج به دلیل فراموشی های پی در پی (ظاهرا ذهن او هر یکی دو روز یک بار خالی می شود) و از سویی با شیطنت ها و خرابکاری های حمید، به ستوه و شکوه آمده است.

در این میان خواهر ایرج که سیمین نام دارد، چند وقته پیش برادرش را به این کلینیک روانی آورده بوده تا تحت درمان قرار بگیرد ولی به فاصله چندی، سیمین خود فوت می کند و مسایل به گونه دیگری رقم می خورد. منیر به دلیل وضعیت آشفته روحی و عدم ثبات ذهنی او نمی تواند خبر درگذشت خواهر را به او بدهد و در نهایت این وظیفه بر عهده حمید می افتد. حمید که در واقع از دوران کودکی همسایه ایرج و سیمین بوده و اخیرا وکیل سیمین نیز بوده است، ایرج را از کلینیک به خانه پدریشان می برد تا با یادآوری گذشته ها، خرد خرد و آهسته واقعیت مرگ سیمین را برای او بازگو کند.

وقتی که این دو به خانه می آیند، ایرج با دفترچه ای آشنا می شود که در یکی از برگه هایش نوشته ای درباره سیمین حک شده بود. با رمزگشایی که ایرج می کند، مشخص می شود که این علایم و نشانه ها به دوران کودکی آن ها بازمی گردد. در جایی که آن ها با بچه های همسایه و فامیل بازی های هیجان انگیز می کردند. سیمین صورت خود را با مربا به حالت خونین در می آورد و برای برادرش بر روی یکی از سرامیک های کف اتاق و دقیقا زیر فرش علامت هایی می گذاشت. یکی از این علامت ها مربوط به این موضوع می شود که هرگاه این نشانه را برای ایرج می فرستد، به این معنی ست که جان وی در خطر است.

در همین جاست که شمه کارآگاهی ایرج به کار می افت و متوجه می شود که سیمین به مرگ طبیعی نمرده است و در روز های آخر زندگیش تحت خطر زندگی می کرده. تا جایی که او برای ایرج نشانه گذاشته بود که جانش در خطر است. بنابراین ایرج این گونه استنباط می کند که خواهرش سیمین کشته شده است. این که چه کسی وی را کشته است و چه نفعی از ماجرا می برده است و در این بین ایرج چگونه باید قاتل را پیدا کند، همه و همه به قسمت بعدی موکول شده است چرا که این قسمت دقیقا در همین جا به پایان می رسد.

حال باید دید که در قسمت دوم سریال دفتر یادداشت چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. در این جا شما را دعوت به تماشای قسمت 2 دفتر یادداشت می کنیم.

 

حال باید دید که در قسمت 2 سریال دفتر یادداشت چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. در این جا شما را دعوت به تماشای قسمت دوم دفتر یادداشت می کنیم.

همچنین می توانید در پیج اینستاگرام کول دانلود سکانس هایی از این سریال را تماشا کنید!

 

 

 

دانلود سریال دفتر یادداشت

دانلود سریال دفتر یادداشت

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5473 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟