پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

خلاصه داستان اپیزود 2 سریال زخم کاری بازگشت

خلاصه داستان قسمت اول سریال زخم کاری 2

خلاصه داستان و ماجراهای اتفاق افتاده در قسمت دوم سریال زخم کاری 2 بازگشت: نقشه به خوبی و با موفقیت اجرا می شود. افراد طلوعی به همراه شخص سمیرا به ملاقات ناصر می روند و ...

قسمت دوم فصل دوم  زخم کاری

خلاصه داستان قسمت دوم سریال زخم کاری 2

 

خلاصه داستان و ماجراهای اتفاق افتاده در قسمت دوم سریال زخم کاری 2 بازگشت: نقشه به خوبی و با موفقیت اجرا می شود. افراد طلوعی به همراه شخص سمیرا به ملاقات ناصر می روند و …

 

اینفو و بیوگرافی سریال زخم کاری 2

 

📌 ژانر: درام / جنایی

کستینگ و بازیگران:

 ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  و امیر دژاکام

کارگردان: محمدحسین مهدویان

 

 

زخم کاری 2 بازگشت – Mortal Wound Season 02 محصول سال 1402 است که از 17 شهریور 1402 به وسیله وبسایت کول دانلود در شبکه نمایش خانگی پخش شد. این سریال به تهیه کنندگی: محمدرضا تخت کشیان و کارگردانی: محمدحسین مهدویان تولید و ساخته شده است. شما می توانید به وسیله وبسایت کول دانلود جهت دانلود و یا تماشای این سریال تماشایی اقدام کنید.

 

 

📄 خلاصه داستان قسمت دوم زخم کاری 2:

 

قسمت دوم فصل دوم زخم کاری با ادامه بازجویی های افراد دخیل در قتل مالک و در واقع مباشرین و نیروهای تحت فرمان ناصر دنبال می شود. پلیس در صدد اعتراف گیری های بیشتر از آن ها است و این افراد که اشخاص بزدلی بودند به راحتی اعتراف کرده و جو را بر علیه ناصر می کنند. از سویی مشاجرات و اختلافات میثم و مادرش روز به روز بیشتر می شود. میثم تا حدودی از رابطه پنهانی و احتمالا حسی که بین سمیرا و طلوعی رخ داده، بو برده است و با نیش و کنایه این مسایل را با مادرش بیان می کند.

 

در همین حال است که سمیرا به دیدار شفاعت و متعاقب آن طلوعی می رود و همین باعث شک بیشتر میثم می شود. در آن جا طلوعی مسایل بسیاری را مطرح می کند. از جمله این که برای ادامه کار شرکت و هولدینگ ریزآبادی ها نیاز است که آن ها قراردادشان با نروژی ها را تمدید کنند. چیزی که با عدم حضور مالک به نظر غیرممکن می آید. چرا که در آغاز این قرارداد با طرف حسابی مالک بسته شده بود.

 

راه حلی که طلوعی جلوی پای سمیرا می گذارد او را به شدت به فکر و تردید فرو می برد، چرا که وی برای انجام این کار دست روی برخی از املاک و دارایی های سمیرا در شمال کشور می گذارد. سمیرا از این کار سرباز می زند و می گوید که حداقل فعلا نمی تواند با این خواسته موافقت کند و بهتر است که راه دیگری را مطرح کند. به نظر می رسد که سمیرا متوجه برخی نیات طلوعی شده است ولی به دلیل این که فعلا به او نیاز دارد، با او همکاری می کند.

 

میثم پس از مراجعت از مادر در راه با تعقیب یک موتور سوار و خطر سوقصد روبرو می شود. به دلیل حال بدی که پس از این لحظات تنش زا پیدا می کند در پارکینگ شرکت تصادف جزیی با یک دختر جوان می کند که  بعدا مشخص می شود این دختر در واقع فرزند شفاعت است و قبلا او را در یک مراسم جشن تولد دیده است. همین آشنایی، خود باعث رقم خوردن اتفاقات دیگری می شود.

 

میثم در هنگام تصادف باعث شکستن شیشه عطر دختر می شود، عطری که از قضا برای او خیلی مهم بوده، بنابراین وی به نزد او می رود و با خرید عطر مشابه همان مارک، سعی در دلجویی از او می کند. میثم از طریق صفحه اینستاگرام او متوجه می شود که دختر اهل تیاتر می باشد و عصر همان روز هم در فضای عمومی یک پارک، نمایشی را با گروهشان تدارک دیده اند.

 

پس از این دیدار فان در پارک، همه در مراسمی که طلوعی تدارک دیده بود حاضر می شود و به این ترتیب باری دیگر میثم و دختر شفاعت نیز یکدیگر را ملاقات می کنند و بیش از پیش با هم گرم صحبت می شوند. به نظر می رسد که این دو جذب همدیگر شده اند و قضیه جدی است. ولی این همه ماجراهای رقم خورده در این پارتی نیست. چرا که هنوز مهم ترین سکانس باقی مانده است.

 

طلوعی به یک باره در جمع بلند شده و بی محابا و ناگهانی جلوی همه مهمان های حاضر در مراسم، از سمیرا خواستگاری می کند!! چیزی که با بهت و تعجب فراوان وی همراه می شود. البته می توان حدس زد که این وصلت بیشتر برای پیشبرد اهداف و جاه طلبی های دو طرف است تا عشق، چرا که ظاهرا یکی از شروط سمیرا برای تن دادن به این عشق، از میان برداشتن ناصر می باشد.

 

نقشه به خوبی و با موفقیت اجرا می شود. افراد طلوعی به همراه شخص سمیرا به ملاقات ناصر می روند و او را به قتل می رسانند. متعاقب آن، میرلوحی بسیار سراسیمه و آشفته به شرکت می آید و با سمیرا و میثم درگیر می شود. اقدامی که هیچ راهی از پیش نمی برد و گوش آن ها اصلا به این مسایل بدهکار نیست.

 

و البته گل سرسبد ماجرا و مهم ترین سکانس قسمت دوم فصل زوم زخم کاری بازگشت، هنوز مانده است. در صحنه ای غیرمنتظره و شوکه کننده، دستمالچی به مالک خبر مرگ ناصر را می دهد!! سرانجام مشخص می شود که مالک به طور قطع زنده است و نمرده است. البته این چیزی بود که در اپیزود پیشین هم حداقل حدس زده شده بود.

 

در همین حال، مالک که به دلیل ضربات چاقو به شش و ریه توانایی تنفس عادی و بدون دستگاه را ندارد در همان حال نامساعد و پریشان، خنده های شیطانی و بیمارگونه سر می دهد. مالک از خون سیر نمی شود و همچنان در تب و تاب ادامه بازی خون آلودی ست که در یک شب نحس و شوم با سمیرا در حمام ویلای شمال با قتل خان عمو راه انداخته بودند!

 

حال باید دید که در قسمت سوم فصل دوم زخم کاری چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. در این جا شما را دعوت به تماشای قسمت 3 زخم کاری 2 کنیم. پیشنهاد اکید و جدی داریم که این سریال جذاب را به هیچ وجه از دست ندهید!

 

>>ویدیو جذاب: سوپرایز قسمت 2 زخم کاری 2

 

دانلود فصل دوم زخم کاری

دانلود فصل دوم زخم کاری

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5473 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟