پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

خلاصه داستان قسمت ششم قورباغه

آنچه در قسمت ششم از سریال قورباغه هومن سیدی گذشت , خلاصه داستان قسمت 6 قورباغه + لینک دانلود همه قسمت های قورباغه خلاصه قسمت ششم قورباغه

در این پست قصد داریم که مرور به خلاصه داستان قورباغه قسمت ششم به همراه اسکرین شات و تصاویر و عکس ها و ویدیوهای مهم آن بپردازیم.

خلاصه قسمت ششم قورباغه

 

قسمت ششم از سریال قورباغه از ساعت 20:00 روز 6 بهمن ماه پخش شد. این سریال که در ژانر درام, معمایی, جنایی تولید شده است و با محدودیت و رده بندی سنی +18 دوشنبه هر هفته از سایت کول دانلود پخش می شود.

در این پست قصد داریم که به مرور خلاصه داستان قسمت ششم قورباغه به همراه اسکرین شات، تصاویر، عکس ها و ویدیوهای مهم آن بپردازیم. با ما در ادامه این نوشتار همراه شوید!

 


اپیزود ششم قورباغه با دعوا و مشاجره فرانک با دوست پسرش آغاز می شود. در جایی که این درگیری لفظی اوج گرفته است و در حالی که فرانک در حال بیرون انداختن وی از آپارتمان است، به یک باره سروکله رامین پیدا می شود. رامین که شب گذشته تا صبح با چشمان باز در اتوبان بیدار مانده و نخوابیده بود (به دلیل هیپنوتیزم فرانک در تلافی کردن مورد مشابه این واقعه در دوران دانشجوییشان) با چشمان سرخ و متورم به خانه فرانگ آمده است تا انگشت قطع شده جادویی را از او پس بگیرد.


فرانک به او اشاره می کند که انگشت در یخچال است ولی خاصیت خور را از دست داده است، چرا که وی از آن برای اثزگذاری بر روی دوستش استفاده کرده است. چیزی که با خشم رامین همراه می شود. رامین انگشت از خاصیت افتاده را برداشته و رهسپار خانه خودشان در شهرک اکتباتان می شود. شب را در آن جا می خوابد. صبح مامورین آگاهی ولی به آن جا آمده و دنبال او هستند، رامین از موضوع مطلع شده و سعی در فرار دارد. مامور بررسی پرونده او، یعنی شخصی که پس از هیپنوتیز شدن از ماشین حمل مجرمین، خود را به درون خیابان پرت کرده بود، همچنان زنده بوده و در راس مامورین به تعقیب گریز رامین می پردازد.


در نهایت رامین می تواند فرار کند و خود را به داخل یک ماشین حمل گوشت انداخته و باری دیگر از مخمصه رهایی یابد. ولی مشکل دیگری برایش پیش می آید، راننده بدون این که متوجه حضور رامین شود، از ماشین پیاده شده و به محلی دیگر می رود. رامین درون این یخچال و سردکننده محبوس شده و هر لحظه امکان بیهوشی و مرگ وی می رود. در نهایت با فرانک تماس می گیرد و از طریق فرستادن لوکیشن او را در جریان محلی که در آن قرار دارد می کند.


فرانک به محل آمده و با باز کردن در عقب ماشین، او را نجات می دهد. پس از آن هر دو با هم راهی می شوند. در مسیر به دلیل اختلافات گذشته با یکدیگر مشاجره می کنن و رامین پیاده می شود ولی دوباره فرانک به دنبال او می آید و به او پیشنهادی می دهد. فرانک این طور خواسته و در واقع پیشنهادش را بیان می کند که اگر رامین بتواند یک بار دیگر آن مواد خاص را به دستش برساند، می تواند با بررسی فرمول شیمیایی آن، از آن به مقدار زیاد تولید کرده تا بتوانند از خاصیت عجیب آن استفاده کنند ولی رامین زیر بار نمی رود.


رامین به دنبال مهیا کردن یک پاسپورت جعلی ست تا با خروج غیرقانونی از ایران به سمت ترکیه، ادامه سفرش را با پاسپورت مذکور انجام دهد. این ظاهرا تمام چیزی ست که در ذهن رامین می گذرد ولی پس از به نظر می رسد که پس از شنیدن پیشنهاد فرانک کمی به فکر فرو می رود. اکنون موادی که بر روی انگشت قطع شده وجود داشت، تمام شده و رامین برای این که بتواند باز هم مقداری از آن را به دست بیاورد فکر تازه ای می اندیشد.


رامین باری دیگر به نزد نوری می رود تا با شگردی جدید باز هم از او اخاذی کنید ولی این بار یک تفاوت وجود دارد…. بهتر است که خود به تماشای این قسمت و قسمت های دیکر سریال جذاب و تماشایی قورباغه بنشینید.

 

 

 

 

 

جهت دانلود سریال قورباغه روی بنر زیر کلیک کنید:

دانلود سریال قورباغه

> دانلود سریال قورباغه

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5473 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟