پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

خلاصه داستان قسمت دوم سریال سرگیجه

خلاصه داستان قسمت سوم سریال سرگیجه

قسمت دوم سریال سرگیجه با سکانسی از نحوه آشنایی و حضور فریبا به عنوان مشاور حقوقی در شرکت کامران آغاز می شود. سوال های بیشمار و در مقابل جواب های همراه با دروغ فریبا پیمان را بیشتر به سوی شک و تردید سوق می‌ دهد. آن ها...

دانلود کامل سریال سرگیجه

خلاصه داستان قسمت سوم سریال سرگیجه

 

اینفو و بیوگرافی سریال سرگیجه

📌 موضوع:درام | رازآلود
سریال سر گیجه با بازی بازیگرانی چون:
حامد بهداد، رعنا آزادی‌ور، هومن سیدی، هادی حجازی‌فر، شبنم مقدمی، علی عمرانی، مهراوه شریفی‌نیا، پیام دهکردی، ژرژ هاشم‌زاده، فرید سجادی حسینی، عرفان ناصری، مریم شیرازی، میلاد معیری و…
به کارگردانی: بهرنگ توفیقی است.

 

پیمان (حامد بهداد) پس از یک سوتفاهم خانوادگی با کامران (هادی حجازی فر) درگیر می شود. درگیری که اگرچه به واسطه وکیل شرکت یعنی فریبا (رعنا آزادی ور) بوده است، ولی داستان را به سمت و سویی دیگر می برد که بی بازگشت است. گمان ها به این سمت می رود که پیمان کامران را کشته. ماجرایی که شاید به قیمت زندگی پیمان تمام شود.

 

سرگیجه – Sargijeh محصول سال 1401 که از 26 دی ماه 1401 به وسیله وبسایت کول دانلود در شبکه نمایش خانگی پخش شد، به تهیه کنندگی: مهدی بدرلو، نویسندگی: محمد منعم و کارگردانی: بهرنگ توفیقی تولید و ساخته شده است. این سریال که در سکوت کامل خبری مراحل ساخت را سپری کرده بود، بدون تبلیغات و اخبار از پیش تعیین شده، به یک باره آغاز به پخش کرد. شما می توانید به وسیله وبسایت کول دانلود جهت دانلود و یا تماشای این سریال اقدام کنید.

 

 

دانلود قسمت دوم سرگیجه

 

 

📄 خلاصه داستان قسمت دوم 2 سرگیجه:

قسمت دوم سریال سرگیجه با سکانسی از نحوه ی آشنایی و حضور فریبا به عنوان مشاور حقوقی در شرکت کامران آغاز می شود.

کامران در حالی که روبروی فریبا قرار گرفته او را خطاب قرار می‌دهد و با گفتن صد بار سپردم اینجا جای پارتی بازی نیست و شما بارها با اشتباه و خرابکاری به شرکت ضرر مالی رسانده اید و همه می‌گویند به جای وکیل کارها را به یک کارآموز سپرده ایم و از این به بعد هر خسارتی جبرانش با شماست و دو ماه آینده از حقوق خبری نیست فریبا را اشک ریزان مجبور به ترک اتاق می‌کند اما به محض خروج کارکنان شرکت در حالی که کیک در دست دارند او را مورد تشویق قرار می‌دهند،فریبا غافلگیر میشود،در این حال کامران از او بخاطر حل مشکل بزرگ حقوقی شرکت تشکر و او را رسما به عنوان مشاور حقوقی معرفی می‌کند.

پیمان بخاطر ضربه ای که به کامران وارد کرده است مات و مبهوت و پریشان صحنه را ترک و سراسیمه از پارکینگ خارج می‌شود .
فریبا مدام با گوشی پیمان تماس می‌گیرد
اما با عدم پاسخگویی او مواجه می‌شود بنابراین با منزل تماس میگیرد،بچه ها آرتین را بخاطر لو نرفتن سورپرایز سالگرد ازدواج وادار می‌کنند که از حضور پیمان اظهار بی اطلاعی کند.

فریبا که با حالی آشفته به دفتر محل کارش رسیده پیغامی صوتی برای پیمان ارسال می‌کند و از اینکه پیمان موبایلش رو جواب نمی‌دهد اظهار نگرانی می‌کند.
پیمان که گوشی خود را گم کرده دوباره به محل حادثه برگشته است، که با پارکینگ شلوغ ، تجمع مردم و حضور نیروی انتظامی و آمبولانس مواجه میشود.
اما مرگ کامران هنوز برای ببینده قطعی و مسجل نیست.

پیمان در ادامه پیدا کردن موبایل خود به پیشنهاد یکی از کارکنان به اتاق دوربین های مدار بسته پارکینگ می‌رود شاید بتواند موبایل خود را پیدا کند که از قضا بر اثر سهل انگاری مامور آنجا و ترک محل خدمت خود با جعبه شکسته شده که حاوی اطلاعات دوربین هاست برخورد می‌کند.
این می تواند بزرگترین شانس برای پیمان باشد چون آرشیو دوربین های مدار بسته از بین رفته و دیگر ردی از پیمان به جا نمانده است.
پیمان از طریق موبایل یک رهگذر با فریبا تماس می‌گیرد و او را به کافه نزدیک دفتر دعوت می کند.

سوال های بیشمار و در مقابل جواب های همراه با دروغ فریبا پیمان را بیشتر به سوی شک و تردید سوق می‌دهد.
آنها به منزل رفته اند و با سورپرایزی که پیمان با حضور دوستانشان برایش تدارک دیده است حسابی غافلگیر میشود.

عدم حضور کامران همه را نگران کرده و تماس با موبایلش نیز بی ثمر است چون جوابگو نیست.
تمام تلاش پیمان این است که در جشن سالگرد ازدواجشان عادی رفتار کند اما نیمه شب و بعد از اتمام مراسم آنچه را دیده با فریبا در میان می‌گذارد اما باز هم با دروغ و انکار های او مواجه می‌شود.
و سکانس پایانی سریال آتش زدن ماشین کامران توسط شخصی ناشناس در پارکینگ است.

 

دانلود قسمت سوم سرگیجه

 

دانلود سریال سرگیجه

> دانلود سریال سرگیجه

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5473 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟