پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

خلاصه داستان قسمت سوم سریال سرگیجه

خلاصه داستان قسمت سوم سریال سرگیجه

در قسمت سوم سریال سرگیجه با نحوه آشنایی فریبا و پیمان در سال ها پیش روبرو شدیم. در جایی که فریبا ظاهرا تازه به تهران آمده بود و نیاز به فراهم کردن یک خانه اجاره ای بود و چون فردی مجرد بود، با همکاری یک دوست مشترک (همسر کامران) که او نیز، پیمان را معرفی کرده بود، مشکل را حل می کند. به این ترتیب فریبا و پیمان به اتفاق هم جهت بازدید از خانه ای به محل مورد نظر می روند و این گونه وانمود می کنند که هر دو نامزد هم هستند. گرچه فرد مشاور املاک، باور نمی کند و در نهایت حاضر به اجاره دادن این واحد مسکونی می شود.

خلاصه قسمت سوم سرگیجه

خلاصه داستان قسمت سوم سریال سرگیجه

دانلود کامل سریال سرگیجه

 

خلاصه داستان و ماجراهای قسمت سوم سریال سرگیجه / در قسمت 3 سرگیجه چه گذشت: فریبا و پیمان در قالب دو نامزد قلابی به بازدید از خانه ای می روند و…

 

 

اینفو و بیوگرافی سریال سرگیجه

📌 موضوع:درام | رازآلود
سریال سر گیجه با بازی بازیگرانی چون:
حامد بهداد، رعنا آزادی‌ور، هومن سیدی، هادی حجازی‌فر، شبنم مقدمی، علی عمرانی، مهراوه شریفی‌نیا، پیام دهکردی، ژرژ هاشم‌زاده، فرید سجادی حسینی، عرفان ناصری، مریم شیرازی، میلاد معیری و…
به کارگردانی: بهرنگ توفیقی است.

 

پیمان (حامد بهداد) پس از یک سوتفاهم خانوادگی با کامران (هادی حجازی فر) درگیر می شود. درگیری که اگرچه به واسطه وکیل شرکت یعنی فریبا (رعنا آزادی ور) بوده است، ولی داستان را به سمت و سویی دیگر می برد که بی بازگشت است. گمان ها به این سمت می رود که پیمان کامران را کشته. ماجرایی که شاید به قیمت زندگی پیمان تمام شود.

 

سرگیجه – Sargijeh محصول سال 1401 که از 26 دی ماه 1401 به وسیله وبسایت کول دانلود در شبکه نمایش خانگی پخش شد، به تهیه کنندگی: مهدی بدرلو، نویسندگی: محمد منعم و کارگردانی: بهرنگ توفیقی تولید و ساخته شده است. این سریال که در سکوت کامل خبری مراحل ساخت را سپری کرده بود، بدون تبلیغات و اخبار از پیش تعیین شده، به یک باره آغاز به پخش کرد. شما می توانید به وسیله وبسایت کول دانلود جهت دانلود و یا تماشای این سریال اقدام کنید.

 

 

دانلود قسمت سوم سرگیجه

 

 

📄 خلاصه داستان قسمت سوم 3 سرگیجه:

در قسمت سوم سریال سرگیجه با نحوه آشنایی فریبا و پیمان در سال ها پیش روبرو می شویم. در جایی که فریبا ظاهرا تازه به تهران آمده بود و نیاز به فراهم کردن یک خانه اجاره ای بود و چون فردی مجرد بود، با همکاری یک دوست مشترک (همسر کامران) که او نیز، پیمان را معرفی کرده بود، مشکل را حل می کند. به این ترتیب فریبا و پیمان به اتفاق هم جهت بازدید از خانه ای به محل مورد نظر می روند و این گونه وانمود می کنند که هر دو نامزد هم هستند. گرچه فرد مشاور املاک، باور نمی کند و در نهایت حاضر به اجاره دادن این واحد مسکونی می شود.

 

در ادامه دیدیم که چگونه ناپدید شدن کامران از سویی و همچنین سرقت اموال و بیت کوین های شرکت باعت به وجود آوردن یک بحران و معضل دیگر می شود. تا جایی که مردمی که با شرکت همکاری و احیانا در طرح های آن سرمایه گذاری کرده بودند و همینک مالباخته شده اند، در ضلع وروردی شرکت تجمع کرده و باعث ایجاد اختلال در نظم شرکت می شوند.

 

همچنان از سرنوشت و وضعیت کامران خبری در دست نیست. همسرش به همراه فریبا به کلانتری مراجعه می کنند و اعلام مفقودی می کنند. در همین حال فردی ناشناس بر روی واتس اپ فریبا، فیلم درگیری پیمان و کامران را می فرستد. موضوعی عجیب و معما گونه، چرا که در شب درگیری، مامورین حراست هتل به دلیل عدم ضبط دوربین ها و وجود خرابی در آن، مورد مواخذه قرار گرفتند و ظاهرا اصلا فیلمی در کار نبوده است. به این ترتیب دلهره و نگرانی های فریبا بیش از پیش می شود.

 

مشاجرات و اختلافات فریبا و پیمان بیشتر و بیشتر از قبل می شود. پیمان همچنان بر سر این موضع ایستاده است که فریبا به او خیانت کرده است. پیام های ناشناس و فیلم هایی که افراد مجهول برای هر دو می فرستند، پیمان را به این نتیجه می رساند که این اتفاقات ارتباطی به پوشه ای که در شب درگیری بین کامران و فریبا رد و بدل شده است، دارد.

 

در انتهای این اپیزود است که سر و کله هومن سیدی پیدا می شود. فردی که در ظاهر به اسم یکی از طلبکار ها و سرمایه گذارها به شرکت آمده است ولی به نظر نمی رسد که او واقعا یک طلبکار ساده باشد حداقل. چرا که از اطلاعات بسیاری باخبر است. مثلا از ناپدید شدن کامران و… . به نظر می رسد که وی نیز به نوعی در معماهای این داستان درگیر و دخیل است. ولی این که چه ارتباطی بین این فرد و کامران وجود دارد، بر ما پوشیده است.

 

خانم سپهری (مهراه شریفی نیا) مشاور حقوقی شرکت مسوول مذاکره با وی می شود تا بتواند به این قضیه پی ببرد که او از کجا آمده است و خواهان چه چیزی است؟ در جریان صحبت های این دو مشخص می شود وی اصلا سرمایه گذار نیست و در واقع یک افسر بلند پایه اداره آگاهی است که در حال تکیمل پرونده مفقودی کامران زاهدی می باشد.

 

هنوز مشخص نیست که دقیقا چه اتفاقی افتاده است! آیا کامران دزد واقعی بیت کوین ها است؟ و در شب حادثه خودش یا با افراد نزدیکش، آن فیلم را ضبط کرده و حال با مفقود شدن می خواهد این گونه وانمود کند که به وسیله پیمان کشته شده است. تا با این کار هم از دسترس طلبکارها در امان باشد و هم این که از پیمان بتواند باج بگیرد!؟

 

برای رسیدن به پاسخ این پرسش ها، شما را دعوت به تماشای قسمت چهارم سرگیجه می کنیم. توصیه اکید داریم که حتما و قطعا قسمت 4 سریال سرگیجه را از دست ندهید.

 

 

 

دانلود قسمت چهارم سرگیجه

 

دانلود سریال سرگیجه

> دانلود سریال سرگیجه

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5473 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟