پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

خلاصه داستان قسمت اول سریال افعی تهران

خلاصه داستان قسمت اول سریال افعی تهران

خلاصه داستان و ماجراهای اتفاق افتاده در قسمت اول سریال افعی تهران: آرمان بیانی (با بازی پیمان معادی) فیلم سازی است که درگیر پروژه ساخت یک فیلم سینمایی است. فیلمی با موضوع قتل های سریالی که عنوان افعی تهران را ...

اینفو و بیوگرافی سریال افعی تهران

 

📌 ژانر: جنایی / درام

📆 سال تولید: 1402
📆 سال انتشار: 1402

کستینگ و بازیگران:

پیمان معادی، سحر دولتشاهی، آزاده صمدی، پژمان جمشیدی، مریلا زارعی، مهسا حجازی، بهادر مالکی، به‌آفرید‌ غفاریان، نیلوفر کوخانی، تورج اصلانی، امیراحمد قزوینی، محمد صدیقی مهر، مجید جوزانی، ماهور نعمتی و…

کارگردان: سامان مقدم

 

 

 

افعی تهران – The Viper Of Tehran محصول سال 1402 که 16 اسپندماه به وسیله وبسایت کول دانلود در شبکه نمایش خانگی پخش شد، به تهیه کنندگی جواد فرحانی، نویسندگی پیمان معادی و کارگردانی: تولید و ساخته شده است. شما می توانید در این نوشتار جهت دانلود و یا تماشای این سریال اقدام کنید. پیشنهاد می کنیم که تماشای این سریال ایرانی جذاب را به هیچ وجه از دست ندهید!

 

 

دانلود کامل افعی تهران

موضوع سریال افعی تهران لو رفت: داستان یک قاتل سینماگر

خلاصه قسمت اول افعی تهران

 

📄 خلاصه داستان کلی سریال افعی تهران:

 

 

در سریال پر بازیگر افعی تهران، آرمان بیانی (با بازی پیمان معادی) فیلم سازی است که درگیر پروژه ساخت یک فیلم سینمایی است. فیلمی با موضوع قتل های سریالی که عنوان افعی تهران را به خود اختصاص داده است و دلیل این اسم مقتول های متعددی هستند که هرکدام به نحوی درگیر کودک آزاری بوده اند و توسط قاتل مسموم می شده اند و قاتل شاهد مرگ تدریجی آن ها بوده است.

آرمان بیانی شخصیتی است که خود در کودکی مورد کودک آزاری قرار گرفته و این تجربه تلخ را پشت سر گذاشته است. اذیت و آزار قرار گرفتن آرمان بیانی در کودکی دلیل محکمی ست برای انگیزه و هدف او برای ساخت این فیلم سینمایی و او را برای انجام این کار مصمم کرده است که به دلایل متعدد برای رسیدن به این هدف ناکام مانده است.

شخصیت آرمان بیانی در زندگی شخصی نیز دچار بحران و مشکلات متعددی است. او به همراه یک فرزند پسر از همسرش جدا شده است. مادری که قصد ازدواج مجدد دارد و فرزند آنها در این میان به مثابه یک قربانی میماند چون هر کدام از طرفین به دلیل مشکلات و بهانه های خاص خود حاضر به پذیرش و نگهداری فرزند پسرشان به نام بابک نیستند.

 

فرزندی که از نظر اخلاقی درگیر بحران است و با انجام رفتار های نادرست و لجبازی های متعدد در جدال با پدرش به سر می برد. در مراجعه آرمان بیانی به یک تراپیست(با بازی سحر دولتشاهی)و بازگو کردن خاطراتش به نکته های دردناکی در زندگی شخصی اش پی می‌بریم اینکه مادرش را در کودکی بر اثر تصادف از دست داده و مواجه شدن با این اتفاق دردناک او را بسیار تحت تاثیر قرار داده است. و در حال حاضر بعد از سالها بی خبری از پدرش اکنون با فوت او رو به رو شده است مرگ پدری که هیچ احساسی در او ایجاد نکرده و نسبت به این اتفاق بی تفاوت است.

 

در این جا قسمت نخست افعی تهران پایان می یابد. حال باید دید که در قسمت دوم سریال افعی تهران چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. شما را دعوت به تماشای قسمت 2 سریال افعی تهران می کنیم. پیشنهاد می کنیم که این سریال جذاب را به هیچ وجه از دست ندهید!

همچنین می توانید در پیج اینستاگرام کول دانلود سکانس هایی از این سریال را تماشا کنید!

 

 

 

 

 

دانلود کامل سریال افعی تهران

دانلود سریال افعی تهران

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5473 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟