پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

خلاصه داستان قسمت 1 سریال نیسان آبی 2

خلاصه داستان قسمت اول سریال نیسان آبی 2

خلاصه داستان و ماجراهای اتفاق افتاده در قسمت اول سریال نیسان آبی 2: ممد چاخان (ایمان مصفا) که قبلا خاطرخواه کاملیا بود ولی در نهایت با دختر دیگری به نام اشرف طلوعی (مه لقا باقری) ازدواج می کند. وی دختر خشن و عصبی ...

خلاصه قسمت اول نیسان آبی 2

خلاصه داستان قسمت اول سریال نیسان آبی 2

دانلود کامل فصل دوم نیسان آبی

 

خلاصه داستان و ماجراهای اتفاق افتاده در قسمت اول سریال نیسان آبی 2: ممد چاخان (ایمان مصفا) که قبلا خاطرخواه کاملیا بود ولی در نهایت با دختر دیگری به نام اشرف طلوعی (مه لقا باقری) ازدواج می کند. وی دختر خشن و عصبی …

 

اینفو و بیوگرافی سریال نیسان آبی 2

 

📌 ژانر: طنز / کمدی

کستینگ و بازیگران:

 ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  , 

کارگردان:

 

 

نیسان آبی 2 – Blue Nissan Season 02 محصول سال 1402 که از 1 آذرماه 1402 به وسیله وبسایت کول دانلود در شبکه نمایش خانگی پخش شد، به تهیه کنندگی احسان ظلی پور ، نویسندگی سعید هوشیار و کارگردانی: تولید و ساخته شده است. شما می توانید به وسیله وبسایت کول دانلود جهت دانلود و یا تماشای این سریال اقدام کنید.

 

 

دانلود قسمت اول نیسان آبی 2

 

📄 خلاصه داستان قسمت اول نیسان آبی 2:

 

قسمت اول فصل دوم نیسان آبی با تغییر و تحولات سریع و گسترده آغاز می شود. نخستین پلان مربوط به عروسی ممدچاخان است که خود از بهترین سکانس های این اپیزود است. ممد چاخان (ایمان مصفا) که قبلا خاطرخواه کاملیا بود ولی در نهایت با دختر دیگری به نام اشرف طلوعی (مه لقا باقری) ازدواج می کند. وی دختر خشن و عصبی و البته پولداری ست که از خانواده بسیار متمولی می باشد. همگان در مراسم عروسی این دو حاضر شده ولی چون جمشید قاسم پور (حسین یاری) در مراسم حاضر نیست با اعتراض گسترده ممد چاخان روبرو می شود. در نهایت سلطان نیز در این جشن و ضیافت حضور پیدا می کند. وی که در روز گذشته نیسان معروفش را معامله کرده بسیار غمگین است و به جای آن رضا خرسند (مهران غفوریان) به عنوان تاکسی در خط سرویس شکرآباد به خنازیل مشغول به کار شده است. دی جی این مراسم که بیژن بنفشه خواه است با حالت خاصی در حال گرم کردن مجلس است.

رابطه جمشید و همسرش زری (یکتا ناصر) به دلیل اتفاقات گذشته جمشید و آتوسا اسماعیلی (سحر قریشی) رو به تیرگی رفته است تا جایی که اتاق و محل زندگیشان را عوض کرده اند. از آن سو رضا خرسند نیز با همسرش پری (بهناز جعفری) به مشکل خورده و درگیر طلاق و طلاق کشی است تا جایی که وی نیز رو به پشت بام خوابی آورده است. در همین حال است که سروکله خریدار و در واقع مالک جدید نیسان آبی نیز به مراسم پیدا می شود، جمشید با اجازه از او سواری از نیسان می گیرد ولی در بین راه وسوسه می شود که مسافت بیشتری را با این ماشین برود و حتی برنگردد. هرچند که این ها فقط فکر و خیال هایی بود که در آن شب خاص از ذهن قاسم گذشته است ولی ماشین را فردی با بی هوش کردن او می دزدد و به این ترتیب با شکایت صاحب جدید نیسان آبی روبرو می شود.

ولی ماجرا به همین جا ختم نمی شود. مهمان ها و حاضرین در مراسم که به دلیل تاخیرهای مکرر در صرف شام بسیار خشمگین شده اند در صدد برهم زدن جشن برمی آیند. حتی صحبت های ممد چاخان در راستای جمع و جور کردن جو و تنش بی ثمر می ماند و در نهایت رضا خرسند پشت میکروفون می آید و برای حضار سخنرانی می کند. در نهایت تلاش های او در جهت کنترل اوضاع بی نتیجه می ماند و او وعده عجیب 200 تخم مرغ و 200 گوجه فرنگی برای تهیه املت را می دهد که باعث عصبانی شدن هرچه بیشتر میهمان ها می شود. اوضاع به همین منوال سپری می شود تا جایی که عروسی ممدچاخان و اشرف بهم می خورد و حضار بدون صرف شام و با دلخوری مراسم را ترک می کنند. در همین حال است که مشخص می شود شام این جشن دقیقا در عقب نیسان آبی بوده است که جمشید بدون اطلاع با آن مراسم را ترک کرده بود!

بهم خوردن مراسم اشرف تبعات زیادی دارد. وی در نخستین اقدام به زری زنگ می زند و او را به باد استهزا و اهانت می گیرد و شوهر وی را مسبب این آبروریزی می داند. بین این دو پشت تلفن مشاجره نسبتا سختی درمی گیرد و رابطه شان با کدورت همراه می شود. اشرف که عاشق اسب و اسب سواری است، یک باشگاه اسب سواری نیز دارد و در یکی از روزهایی که برای سرکشی به باشگاه خود رفته است زری را نیز با خود می برد تا عمل واکسیناسیون را برای اسب هایش و به ویژه اسب محبوبش که گویا ناپلیون نام دارد انجام دهد. زری که از فصل قبل به یاد داریم در واقع نهایتا یک تزریقاتچی است و به دروغ خود را دکتر می خواند و حتی دانشجوی دکتری هم نیست در این جا مرتکب اشتباه فاحشی می شود و با زدن واکسن اشتباه یا ناسازگار به اسب محبوب و سوگولی اشرف باعث مرگ او می شود. اتفاقی که باعث خشم بیش از پیش اشرف می شود!

قسمت اول فصل دوم نیسان آبی با سکانس پیدا شدن نیسان آبی مفقود شده به وسیله پلیس پیدا می شود. ماشین معروف و محبوب جمشید در بیابان های حومه و اطراف شهر سرانجام یافت می شود. ولی این همه ماجرا نیست. چرا که بر روی صندلی ماشین یک جسد نیز یافت شده است که همین برای اتفاقات و مصیبت های آتی جمشید و رضا بسنده می کند.

 

حال باید دید که در قسمت دوم نیسان آبی 2 چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. شما را دعوت به تماشای قسمت دوم نیسان آبی 2 در این جا می کنیم.

 

>>ویدیو جذاب: هایلایت قسمت 1 نیسان آبی 2

 

دانلود سریال نیسان آبی 2

دانلود فصل دوم نیسان آبی

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5473 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟