پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

خلاصه قسمت دوم قهوه ترک

خلاصه داستان قسمت دوم سریال قهوه ترک

 

خلاصه داستان و ماجراهای اتفاق افتاده در قسمت دوم سریال قهوه ترک: ترانه در همان روزهای آغازین ورودش به استانبول و حضورش در هتل با سورپرایز های عاشقانه و هیجان انگیز پرهام مواجه می شود، لحظاتی …

 

اینفو و بیوگرافی سریال قهوه ترک

 

📌 ژانر: درام | اجتماعی | خانوادگی

کستینگ و بازیگران:

, , , , ,

کارگردان:

 

 

قهوه ترک – Ghave Turk محصول سال 1401 که از 3 خرداد ماه 1402 به وسیله وبسایت کول دانلود در شبکه نمایش خانگی پخش شد، به تهیه کنندگی: محمد شایسته، نویسندگی: محمد رضایی و کارگردانی: تولید و ساخته شده است. شما می توانید به وسیله وبسایت کول دانلود جهت دانلود و یا تماشای این سریال اقدام کنید.

 

 

دانلود قسمت دوم قهوه ترک

 

📄 خلاصه داستان قسمت دوم 1 قهوه ترک:

 

در قسمت 2 قهوه ترک دیدیم که ترانه در همان روزهای آغازین ورودش به استانبول و حضورش در هتل با سورپرایز های عاشقانه و هیجان انگیز پرهام مواجه می شود، لحظاتی رمانتیک که ترانه سر خوش و مسرور خود را خوشبخت احساس می‌کند. طنین به روزهایی فکر می‌کند که ترانه برای مهاجرت مصمم شده بود و هیچ چیز و هیچکس قادر نبود او را از رفتن منصرف کند.

سکانسی زیبا و احساسی از رفتن ترانه با آهنگ و صدای زیبای روزبه نعمت الهی که در آن ترانه با گذاشتن نامه برای خواهر دو قولویش و گفتن جمله ی اون چشم اندازی که تو برای آینده داری با مال من فرق میکنه برای همیشه خانواده اش را ترک می‌کند.

پرهام با خبری مسرت بخش به ترانه اطلاع می‌دهد که آلمان را به مقصد استانبول ترک کرده و در حال ملحق شدن به ترانه است و فقط یک شب را فرصت دارد تا از لحظات تنهایی اش نهایت استفاده را ببرد و برای گذراندن وقت خود به استانبول گردی بپردازد،

اما این گشت و گذار ترانه توامان با اعتراضات مردمی در استانبول شده است که آن حجم از شلوغی حسابی ترانه را به دردسر می اندازد و اگر کمک راننده تاکسی نبود امکان دستگیری اش توسط پلیس ممکن بود. بهر حال با زحمت و سختی فروان از آن مهلکه نجات پیدا می‌کند و خود را به هتل می رساند.

شب موعود فرا می رسد و ترانه بی تاب و نگران خود را برای استقبال از پرهام به فرودگاه می رساند اما لحظه های نفسگیر تمامی ندارد و خبری از ورود پرهام نیست. ترانه که آشفته و نگران است برای لحظاتی از کیف دستی خود فاصله می گیرد. ورود ناگهانی و سراسیمه نیروهای های پلیس به فرودگاه حکایت از خبر بمب گذاری در فرودگاه را دارد. ترانه از همه جا بی خبر و در فکر و سودای پرهام به عنوان یکی از مظنونین بمب گذاری در فرودگاه دستگیر و زندانی می شود.

حضور نماینده ی سفارت ایران برای کمک به ترانه نیز راه به جایی نمی برد. پاسپورت ترانه مهر ورود ندارد و این یعنی مهاجرت غیر قانونی و قاچاق که علاوه بر اتهام بمب گذاری ،دردسر تازه ای را برای او رقم زده است. در قسمت بعد باید دید چه اتفاقات پیش بینی نشده و غیر منتظره ای در انتظار اوست.

 

حال باید دید که در قسمت 3 سریال قهوه ترک چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. شما را دعوت به تماشای قسمت سوم قهوه ترک در این جا می کنیم.

 

 

دانلود قسمت سوم قهوه ترک

 

دانلود سریال قهوه ترک

دانلود سریال قهوه ترک

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5473 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟