پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

خلاصه داستان قسمت 23 سریال بی گناه

خلاصه داستان قسمت 23 سریال بی گناه

خلاصه داستان و ماجراهای قسمت 23 سریال بی گناه / در قسمت 23 بی گناه چه گذشت / کثرتی که تمام این مدت به قصد انتقام به یلدا نزدیک شده بود در یک ویدیو...

خلاصه قسمت 23 بی گناه

خلاصه داستان قسمت 23 سریال بی گناه

 

خلاصه داستان و ماجراهای قسمت 23 سریال بی گناه / در قسمت 23 بی گناه چه گذشت / کثرتی که تمام این مدت به قصد انتقام به یلدا نزدیک شده بود در یک ویدیو…

 

 

خلاصه قسمت 23 سریال بی گناه

در قسمت بیست و سوم بی گناه چه گذشت

 

سریال بی گناه طبق روال همیشه با سکانسی از گذشته آغاز می شود.
فروغ گوشی تلفن را با خود به خانه ی منیریه می‌برد و در آن جا منتظر می نشیند شاید بهمن تماس بگیرد در همین لحظات انتظار شنیدن صدای حفر کردن از زیر زمین خانه فروغ را به آن سمت می کشاند که در کمال تعجب با رشید فرشباف رو به رو می‌شود.

مهتاب به دیدار فروغ می‌رود و گردنبندی که این همه سال همراه بهمن بوده و یادگار بهرام است را به فروغ تحویل می‌دهد.
سهراب فرش های سرقت شده را به انبار بر میگرداند و پولی که از منفرد بالا کشیده بود را پس می‌دهد.

یلدا در تلاش برای آشتی دادن خانواده خواهرش پروین است و سعی می‌کند به مناسبت تولد سینا آن ها را کنار یکدیگر در کافه دور هم جمع کند اما ظاهرا این ترفند راه به جایی نمی برد زیرا سارینا و مادرش همچنان در حال بحث و جدل هستند و عطا از حضور در آنجا امتناع می کند.

 

دانلود قسمت 23 بی گناه

 


 

کثرتی که تمام این مدت به قصد انتقام به یلدا نزدیک شده بود در یک ویدیو اذهان می کند که به قصد تلافی آبروی از دست رفته اش که توسط یلدا انجام شده بود به یلدا ابراز عشق و علاقه کرده و اکنون تمام عاشقانه هایشان را در فضای مجازی پخش خواهد کرد و یلدا بهت زده به آنچه می بیند و می شنود خیره می شود و در شوک و حیرت عمیقی فرو می‌رود.

فروغ در دیداری که با مادرش دارد با گفتن آنچه در گذشته دیده که پدرش در حال حفر زیر زمین خانه ی منیریه بوده ابریشم را بر آن میدارد که سراغ ناهید بروند و او را راضی کنند که به آنها اجازه بدهد زمین را حفر کنند شاید بتوانند به جواب سوالهایشان دست یابند اما با ممانعت و مقاوت همراه با ترس و استرس زیاد ناهید مواجه می‌شوند که در نهایت منجر به حمله قلبی و فوت ناهید می شود.

رشید به سراغ مهتاب می‌رود و اعتراف می‌کند که پدر واقعی اوست.

مهتاب در تماسی تلفنی با ابریشم فرشباف اذهان میکند که خود به سراغ حفر کف زیر زمین رفته و چیزی پیدا نکرده است و قصد رفتن به انگلستان را دارد و ظاهرا ردی از بهمن پیدا کرده است.
فروغ که در حال حاضر فقط با گردنبندی که یادگار پدرش بوده و از بهمن برایش به جا مانده قصد سفر به مقصدی نامعلوم را دارد.

جانا و منفرد هم به وصال یکدیگر رسیده اند و فروغ در آخرین لحظات وداع از او دخترش می‌خواهد به جای تمام سالهایی که او به معنای واقعی زندگی نکرده است شاد و سر زنده زندگی کند.

 

دانلود سریال لیونل مسیسریال بی گناه ، پس از پخش 23 قسمت به پایان رسید. اکنون جدیدترین سریالی که در حال آماده سازی جهت پخش در شبکه نمایش خانگی می باشد، “لیونل مسی” نام دارد. سریال بسیار جذابی که با حضور انبوهی از ستارگان سینمای ایران ساخته شده است. پیشنهاد می کنیم که تماشای این اثر را به هیچ وجه از دست ندهید: دانلود سریال لیونل مسی

 

 

 

 

 

دانلود سریال بی گناه

> دانلود سریال بی گناه

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5473 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟