پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه
دانلود فیلم قربانی

اسامی بازیگران قربانی: داریوش ارجمند , ابوالفضل پورعرب , نسرین مقانلو , میلاد عراقی , عبدالرضا آشتیانی , عنایت‌ الله بخشی , مجید میرزاییان , علی سرتیپی

خلاصه داستان قربانی: حامد، پسر کوچک حاج نصرت، ربوده می شود. ربایندگان تقاضای مبلغ هنگفتی پول می کنند. بحران خانواده ی‌ حاج نصرت را فرا می گیرد. مجید، پسر بزرگ حاج نصرت، که از همسرش جدا شده و با پسرش در خانه ی پدر زندگی می کند،‌ پدر را مسبب جدایی او از همسرش می داند و علاقه ی خود را به همسر سابقش نشان می دهد. حاج نصرت که به همسر سابق مجید بدگمان است پای او را به پاسگاه می کشاند و...‎

دانلود کامل فیلم قربانی

دانلود فیلم قربانی ساخته رسول صدرعاملی

دانلود فیلم ایرانی جدید «قربانی» کیفیت بلوری 4k

Legal download The Sacrifice movie by Rasoul Sadrameli

 

سال ساخت: — | پخش: 1370 | پخش کننده: کول دانلود

فیلم قربانی – Ghorbani Film | کارگردان: رسول صدرعاملی

تهیه کنندگان: منصور و علی مزینانی | نویسندگان: رسول صدرعاملی و ابراهیم فروزش

 

درباره فیلم قربانی

قربانی فیلمی درام به نویسندگی و کارگردانی رسول صدرعاملی میباشد که در سال 1370 پخش شد. از بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش نموده اند میتوان به داریوش ارجمند , ابوالفضل پورعرب , نسرین مقانلو , میلاد عراقی , عبدالرضا آشتیانی , عنایت‌ الله بخشی , مجید میرزاییان , علی سرتیپی , حمید طالقانی , نسرین خدادوست‌ مقدم , فرشته قربانی , افسانه حسن‌ زاده , ندا آذر انوش  نصر , یوسف آشوری , امیرحسین شریفی , کریم مرائی , فرهاد بافکر , علی زارع , زهره انتظام , ریحانه زارع , زینب انتظام , مارال حسن‌ زاده , سیدحاتم هاشمی و… اشاره کرد.

در خلاصه داستانی از این فیلم آمده: مجید پسری 29 ساله با پدرش حاج نصرت مشکلاتی دارد. مجید پدرش را مانعی در زندگی‌ اش می‌ بیند و به دنبال انتقام است، اما از این کار می‌ ترسد. مجید که می‌ خواهد تسویه حساب کند، تصمیم می‌ گیرد برادر 10 ساله‌ اش را که عشق پدرش است، ربوده و موفق می‌ شود. قصه‌ فیلم که بر اساس یک ماجرای واقعی نوشته شده بر پایه‌ عشق و نفرت بنا شده و روایت برخورد پدر و پسر است.

از دیگر آثار صدرعاملی کارگردان این فیلم، میتوان به آثاری همچون دیشب باباتو دیدم آیدا، دختری با کفش های کتانی، من ترانه 15 سال دارم و… اشاره نمود.

رسول صدرعاملی درباره ابوالفضل پورعرب در فیلم قربانی گفت: پورعرب در فیلم «قربانی» خیلی خوب بود. یادم می‌ آید در آن زمان دلواپسی‌ هایی برای بازی‌ اش داشت که من بعدها با بیشتر شدن تجربه‌ هایم متوجه آن شدم. بازیگری خیلی کار سختی است اینکه یک بازیگر از شب قبل فکر کند که چگونه وارد پلان شود و چگونه خارج شود و حس‌ ها را چگونه وارد فیلم کند بسیار مهم است و پورعرب در کارش بسیار جدی بود. وی ادامه داد: ابوالفضل پورعرب زمانیکه برای فیلم «قربانی» آمد فقط فیلم «عروس» را بازی کرده بود و خودش فیلم را در سینماها ندیده بود زیرا فیلمبرداری «عروس» تمام شده بود و بلافاصله آمد سر فیلم من.

تاریخ اکران قربانی

زمان پخش در شبکه نمایش خانگی

سال 1370


 

لینک های قانونی فیلم قربانی با ترافیک نیم بها

 

همه کیفیت ها -بها: 15,000 تومان

کیفیت بلوری -بها: 14,000 تومان

کیفیت 1080pHQ -بها: 13,000 تومان

کیفیت 1080p -بها: 12,000 تومان

کیفیت 720p -بها: 10,000 تومان

کیفیت 480p -بها: 08,000 تومان


> نکته: چنانچه درباره خرید یا دانلود این محصول نیاز به راهنمایی دارید، تیم پشتیبانی در خدمت شماست. راه های پشتیبانی: 1- ایمیل support@salamcinama.ir و 2- واتس اپ و تلگرام: 09357896697

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 4953 مطلب )

ادمین (زهرا)

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟