پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

رونمایی از تصاویر سروش صحت و گلاره عباسی در فیلم جنایی بی بدن!

4.2/5
رونمایی از تصاویر سروش صحت و گلاره عباسی در فیلم جنایی بی بدن!

همزمان با به پایان رسیدن فیلمبرداری فیلم بی بدن، نخستین تصاویر از سروش صحت و گلاره عباسی در این فیلم اجتماعی منتشر شد. این فیلم از یک پرونده قضایی مهم الهام گرفته است. فضای فیلم به یک پرونده معروف جنایی دهه 90 اشاره دارد. پرونده قتل غزاله شکور به دست آرمان عبدالعالی که چندین بار تا...

بنا بر گزارش کول دانلود ، فیلم بی بدن اولین ساخته سینمایی مرتضی علیزاده و یکی از فیلم های ملتهب اجتماعی بخش نگاه نو جشنواره چهل و دوم فیلم فجر است. در ادامه نگاهی به یکی از جنجالی ترین فیلم های حاضر در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر می اندازیم:

 

داستان فیلم جنایی بی بدن

این فیلم از یک پرونده قضایی مهم الهام گرفته است. فضای فیلم به یک پرونده معروف جنایی دهه 90 اشاره دارد. پرونده قتل غزاله شکور به دست آرمان عبدالعالی که چندین بار تا مرحله اجرای حکم رفت و برگشت. غزاله شکور دختر 19 ساله ای بود که روز 12 اسفند سال 1392 به دست دوست پسرش آرمان عبدالعالی کشته شد و جسدش هرگز پیدا نشد. آرمان عبدالعالی در زمان وقوع جرم کمتر از 18 سال سن داشت. روند طولانی رسیدگی به پرونده غزاله شکور در نتیجه مفقودی جسد و همینطور صدور احکام متعدد اعدام و لغو در آخرین لحظات، این پرونده را پیچیده کرد. عبدالعالی سرانجام در دادگاه مجرم شناخته و بامداد چهارشنبه 3 آذر 1400 به دار آویخته شد. از این پرونده به عنوان یکی از پیچیده ترین پرونده های جنایی ایران یاد می شود.

 

بازیگران

الناز شاکردوست و نوید پورفرج از بازیگران اصلی این فیلم معرفی شده اند.

الناز شاکردوست در دهه اخیر با بازی در آثار مهم سینمایی از جمله شبی که ماه کامل شد، تی تی و ابلق توجه مخاطبان را به خود جلب کرده و اکنون در جدیدترین فعالیتش یکی از نقش های اصلی فیلم بی بدن را به عهده گرفته است.

نوید پورفرج پیش از این با سه فیلم زالاوا، مغز استخوان و مغزهای کوچک زنگ زده در جشنواره فیلم فجر حضور داشته که با هر سه این فیلم ها نامزد جایزه بهترین بازیگر این جشنواره شده است و نقش آفرینی او در بی بدن می تواند به نقطه عطف کارنامه کاری پورفرج تبدیل شود.

سروش صحت که خود با فیلم صبحانه با زرافه ها در جشنواره فجر حضور دارد، دیگر بازیگر این فیلم است که در کنار گلاره عباسی نامش در ترکیب بازیگران آمده است.

 

نکات جالب توجه فیلم

کاظم دانشی کارگردان، که پیش از این فیلم علفزار را ساخته بود، نویسندگی فیلمنامه بی بدن را برعهده داشت.

مصطفی احمدی نیز که سابقه تهیه فیلم درخت گردو را در کارنامه خود دارد و با مهران مدیری برنامه هایی نظیر دورهمی را تولید کرده، به عنوان تهیه کننده این اثر حضور پیدا کرده است. مهدی سعدی تدوینگر فیلم و حبیب خزایی فر آهنگساز مطرح سینما که شاهکار موسیقی زخم کاری از کارهای اوست، آهنگسازی این فیلم را برعهده دارد.

 

 

 

دانلود فیلم بی بدن

4.2/5

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 55 مطلب )

ادمین (ویولنیست)

لیلا هستم. ۲۲ سالمه و نویسنده حواشی و اخبار سینمایی در سایت کول دانلود. علاقه زیادی به فیلم و سریال دارم و ژانر تاریخی و ژانر اکشن از ژانرهای مورد علاقم هستن.

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟