پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

رکورد فروش بالای فیلم فسیل

https://upd.cooldl.net/Num1/fosill.jpg

 

ثبت بیشترین آمار فروش: فیلم فسیل به رکورد افسانه ای 200 میلیارد تومان رسید!

 

10 فروردین 1402 : به گزارش کول دانلود در شرایطی که با ترکیب فیلم‌ های اکران نوروز کمتر کسی پیش‌ بینی استقبال از این اکران را می‌ کرد تا اینجا فیلم «فسیل» تبدیل به پدیده اکران سینماها شده و با دوازده روز اکران به 20 میلیارد تومان فروش و 410 هزار نفر مخاطب رسیده.

فروشی حدود ده برابر دیگر فیلم‌ ها که نشان می‌ دهد تا اینجا این فیلم انتخاب اکثریت مخاطبان سینماها بوده!

نکته جالب توجه اما گیشه روز گذشته این فیلم است که با ثبت 79 هزار مخاطب بیشترین مخاطب روزانه یک فیلم بعد از کرونا را به نام خود ثبت کرد. «فسیل» همچنین با فروش 3 میلیارد و 790  میلیون تومان صاحب رکورد بیشترین فروش روزانه سینمای ایران شد که با توجه به افزایش قیمت بلیت در این سالها بارها جا به جا شده است.

«فسیل» مانند دیگر فیلم‌ های پرفروش این سالها یعنی «دینامیت» و «انفرادی» توسط ابراهیم عامریان تهیه شده با این تفاوت که این بار او بجای مسعود اطیابی با کارگردان جوانی به نام کریم امینی همکاری کرده همچنین بعد از «ایران برگر»، «رحمان 1400» و «سگ بند» یک فیلم پرفروش دیگر اکران نوروز در کارنامه بهرام افشاری ثبت شد!

فسیل با بازی بهرام افشاری، الناز حبیبی، هادی کاظمی، الهه حصاری و… روایت سه خواننده د‌ر دهه 50 می باشد که در گذر زمان و پس‌ از انقلاب هرکدام از این سه نفر دچار تغییراتی می شوند. چنانچه به فیلم های کمدی علاقمند هستید، میتوانید این فیلم کمدی را از طریق لینک زیر از سایت کول دانلود دریافت و تماشا نمایید.

 

15 اردیبهشت 1402 : سرانجام فیلم به باشگاه 100 میلیاردی ها رسید!

 

2 خرداد 1402 : ثبت بیشترین آمار فروش تاریخ سینمای ایران: فیلم سینمایی کمدی فسیل به رکورد افسانه ای 150 میلیارد تومان رسید!

 

9 تیرماه 1402: «فسیل» به شکل رسمی باشگاه 200 میلیاردی ها را افتتاح کرد!

بالاتر از «هزار‌پا»، «عروس» و «آدم برفی»: «فسیل» در جمع ده فیلم پرتماشاگر بعد از انقلاب!

فیلم «فسیل» ساخته کریم امینی بعداز ظهر روز جمعه نهم تیرماه با فروش 1میلیارد و 320 میلیون تومان توانست مجموع فروش خود را از مرز 200 میلیارد تومان عبور دهد و رکوردی کم نظیر از خود به جای بگذارد.

فیلم فسیل در این مدت توانسته بیش از 4 میلیون و 500 هزار مخاطب را جذب سالن‌های سینما کند. این فیلم به جذب این تعداد مخاطب ، از فیلم «هزارپا» پیشی گرفت و خودش را در مسیر رسیدن به رکورد مخاطبان «اخراجی‌ها2» قرار داد. با استقبال قابل توجهی که از فیلم «فسیل» شده این اثر تاکنون چند رکورد را به نام خود ثبت کرده و توانسته عناوینی چون پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران، اولین فیلم صد میلیاردی تاریخ سینمای ایران و… را از آن خودش کند. فیلم سینمای فسیل تاکنون بیش 75 هزار و 795 سانس نمایش داشتنه و اکرانش در 583 سالن ادامه دارد.

 

26 امرداد 1402 / فسیل سومین فیلم پرمخاطب

رونمایی از چهارمین پوستر به بهانه رکورد تازه

مخاطبان فیلم سینمایی «فسیل» با عبور از مخاطبان فیلم «بگذار زندگی کنم»، سومین فیلم پرمخاطب سینمای ایران بعد از انقلاب شد. تا این لحظه ۵٫۴۵۹٫۲۶۸ به تماشای این فیلم نشسته اند. همزمان با کسب این افتخار از چهارمین پوستر این فیلم رونمایی شد. با توجه به روند استقبال از این فیلم سینمایی، دور از ذهن نیست که «فسیل» بتواند پدیده‌ای در جذب مخاطب در چهل سال اخیر بشود!

 

29 امرداد 1402 / رکورد فروش جدید فسیل

فیلم کمدی فسیل توانست آمار فروش خود را به رقم 240 میلیارد تومان برساند!

 

10 شهریور 1402 / رکورد جدید

آمار فروش فیلم فسیل از 250 میلیارد تومان هم گذشت!

 

16 مهر 1402 – آخرین آمار و ارقام

«فسیل» به آمار مخاطبین بیش از 6 میلیون و 200 هزار تماشاگر و فروش 270 میلیارد تومان رسید و به این ترتیب با حفظ رتبه پرفروش ترین فیلم تاریخ سینما، دومین فیلم پرمخاطب پس از عقاب ها نیز شد. با افت فروش فسیل در هفته جاری به نظر نمی رسد که این فیلم بتواند به رتبه های بالاتری برسد چرا که فیلم هتل که به تازگی اکران شده است، رقیب جدی این روزای فسیل شده است و در واقع به سلطنت و یکه تازی این فیلم پایان داده است!

 

آمار فروش فیلم فسیل در گیشه سینما

رکورد 200 میلیاردی فروش فیلم فسیل

اکنون «فسیل» در رتبه هشتم پرمخاطب‌ترین فیلم‌های بعد از انقلاب قرار گرفته. بالاتر از فیلم‌های محبوبی چون «آدم برفی»، «عروس»، «هزارپا»، «کلاه قرمزی و پسر خاله»، «دزد عروسک‌ها» و…

طی ۲۵ سال گذشته فقط یک فیلم یعنی «اخراجی‌ها۲» به جمع ده فیلم پرمخاطب بعد از انقلاب رسیده و «فسیل» دومین فیلمی است که در این بازه زمانی به این جدول وارد می‌شود. حدولی که اکثریت فیلم‌هایش را آثار دهه شصت و اوایل دهه هفتاد تشکیل می‌دهند.

با ادامه اکران «فسیل» اما رسیدن به رتبه‌های بالاتر این جدول دور از دسترس نیست. «فسیل» بزودی «اجاره نشین‌ها» و «تاراج» را هم پشت سر می‌گذارد و به احتمال فراوران وارد جمع پنج فیلم پرمخاطب بعد از انقلاب می‌شود. رسیدن به رتبه‌های چهارم و سوم جدول اما اتفاقی‌ است که به عوامل مختلفی بستگی دارد و باید دید «فسیل» موفق به پشت سر گذاشتن فیلم‌های باقی مانده هم می‌شود یا خیر.

 

فسیل سرانجام 300 میلیاردی شد! / 5 دی 1402

در شرایطی که اکران فیلم سینمایی «فسیل» با محدودیت سانس در ایران و خارج از ایران ادامه دارد، فروش این فیلم بر اساس آمار سمفا، لحظاتی پیش در بامداد روز سه‌شنبه ۵ دی ماه دی ۱۴۰۲، با ۶،۹۷۰،۳۰۶ بلیت در ۱۳۵،۷۱۵ سانس، از مرز ۳۰۰ میلیارد تومان گذشت. مدتی بود اهالی سینما در انتظار این اتفاق بزرگ و ثبت چنین رکورد دست نیافتی توسط این فیلم بودند.

 

 

دانلود فیلم فسیل

 

دانلود رایگان فیلم فسیل

 

دانلود کامل فیلم فسیل

فیلم سینمایی فسیل

عکس تصاویر فیلم فسیل

 

دانلود فیلم فسیل

> دانلود فیلم فسیل

4.4/5
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 4794 مطلب )

ادمین (زهرا)

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 6 )

  1. مهبد
    مهبد

    24 مهر 1402 x

  2. سمیرا
    سمیرا

    البته باید مبلغ فروش بر اساس نرخ تورم و قیمت بلیط آن زمان مقایسه شود.
    بعدش هم جمعیت سال 65 را با الان مقایسه می کنید !!!!!
    عقاب ها در آن سالها کولاک کرد با جمعیت سینما رو و مخاطبینی که می توانستند به سینما بروند

  3. علی ملکی
    علی ملکی

    بیشتر از شش ماهه اکران شده
    خب معلومه تعداد مخاطبش بره بالا
    رده بندی باید بر اساس مدت زمان اکران و تعداد مخاطب باشه

  4. حسین
    حسین

    یه فیلم نهایت سه ماه باید تو سینما باشه
    الان داره به یک سال میرسه که فسیل تو سینماست و درم نمیاد!!!!!!!!!!!!!!!!!

  5. محمد
    محمد

    کسی میدونه تاریخ اکران انلاین فیلم کیه؟

  6. بهزاد
    بهزاد

    behzad

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟