پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

رکورد فروش فیلم هتل

رکوردهای فروش خیره کننده فیلم هتل آیا رقیب جدی فسیل خواهد شد؟

ادامه رکورد شکنی های فیلم اطیابی
هتل در ۱۰ روز اکران ۲۰ میلیاردی شد! / 15 مهر 1402

 

فیلم کمدی «هتل» تازه‌ ترین ساخته مسعود اطیابی در ادامه رکورد شکنی هایی که از ابتدای اکران انجام داده بود، تنها با گذشت 10 روز اکران به فروش 20 میلیارد تومان رسید.

«هتل» طی روزهای پنجشنبه و جمعه گذشته هم توانسته بود با جذب ۱۱۸ هزار و ۷۸۰ مخاطب گیشه خود را از مرز 6 میلیارد و 300 میلیون تومان عبور دهد. پیش بینی می شود با افزایش میزان فروش هتل به فروش 100 یا حتی 200 میلیارد تومان دست یابد!

 

به این ترتیب  کمدی جدید اطیابی در کمتر از 10 روز به رتبه پنجم جدول فروش اکران امسال رسید.

در فیلم کمدی و طنز محبوب «هتل» در حالی بازیگرانی چون ، ، ، ، ، ، ، ،  و  به ایفای نقش پرداخته اند که در خلاصه داستان آن می خوانیم:

هتل یک فیلم کمدی می باشد که قصه یک هتل پرماجرا در کیش را پس از ورود 2 مرد و 4 زن ناخوانده روایت می کند…

 

 

 

رکوردهای فروش خیره کننده فیلم هتل

فیلم سینمایی هتل

فیلم طنز کندی هتل

 

 

ادامه رکوردشکنی هفتگی؛ 19 مهر 1402
هتل در 14 روز 24 میلیاردی شد!

 

استقبال نیم میلیونی مخاطبان

فیلم سینمایی هتل از همان ابتدا با استقبال مخاطبان رکورد فروش افتتاحیه و همچنین پرفروش‌ترین فیلم هفته اول اکران را با ۱۰ میلیارد و ۷۵۰ تومان به نام خود کرده بود؛ در ادامه این مسیر در هفته دوم نیز از این رکودشکنی بی‌نصیب نماند.

«هتل» توانست با ثبت فروش ١٣ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در ٧ روز دوم اکران و جمعا فروش ٢۴ میلیاردی با جذب ۵٠٨ هزار مخاطب، رکورد بیشترین فروش یک فیلم تا هفته دوم اکران در سینمای ایران را بشکند و از رقیبان خود در ثبت این رکورد پیشی بگیرد.

 

 

آپدیت – 29 مهر 1402

هتل و ثبت رکورد عجیب 50 میلیارد در 23 روز!

 

فیلم سینمایی هتل که از ۵ مهرماه اکران خود را آغاز و از همان ابتدا با استقبال مخاطبان رکوردهای متفاوتی را به نام خود کرده بود؛ طبق اعلام سامانه سمفا با گذشت 23 روز از آغاز اکران، با جذب 1 میلیون و 73 هزار مخاطب، به فروش 50 میلیاردی رسید. این بازه زمانی، سریع ترین زمان رسیدن یک فیلم به رقم فروش 50 میلیارد تومان در سینمای ایران است. همچنین این فیلم سینمایی توانست با ثبت فروش 4 میلیارد و 850 میلیون تومان در روز جمعه 28 مهرماه، پرفروش ترین روز اکران یک فیلم که پیش از این در اختیار فیلم فسیل بود را به نام خود کند و باز هم رقم جدیدی را در کارنامه رکورشکنی خود در مقایسه با سایر رقبا به ثبت برساند.

 

 

6 آبان 1402 – هتل رکورد فروش یک ماهه را زد

فیلم اطیابی در یک ماه 70 میلیاردی شد

 

هتل که از 5 مهر توسط شایسته فیلم اکرانش را شروع کرده و تا امروز رکورد های متعددی رو گذرانده و توانست در یک ماه اکران خود 70 میلیاردی شود که رکورد قبلی فروش یک ماه برای فسیل که 40 میلیارد فروخته بود. این اعلام روابط عمومی فیلم درحالی است که اختلال سامانه سمفا همچنان ادامه دارد و میزان فروش هتل در این سامانه همچنان روی عدد 46 میلیارد و 400 ثابت مانده است.

 

 

«هتل» وارد باشگاه 100 میلیاردی ها شد/ 17 آبان 1402

پس از گذشت تنها 40 روز از آغاز اکران فیلم کمدی و محبوب «هتل» که از پنجم مهرماه سال جاری اکران خود را در سینماهای سراسر کشور آغاز کرده بود ، این فیلم توانست که به فروش 100 میلیارد تومانی برسید. هتل با جذب 2 میلیون و 231 هزار مخاطب توانست که به این رکورد برسد.

 

آمار فروش هتل از 130 میلیارد تومان نیز گذشت!!/ 26 آبان 1402

فیلم کمدی هتل تا کنون توانسته است 130 میلیارد تومان در سینماهای سراسر کشور بفروشد و بنابراین به راحتی می تواند در روزهای آتی این رقم را بیشتر هم کند!

 

 

 

هتل از مرز 160 میلیارد تومان هم گذر کرد!!

آپدیت – 11 آذر 1402

 

ادامه رکوردشکنی های کمدی جدید اکران: «هتل» با 3 میلیون و 700 هزار مخاطب، 165 میلیاردی شد!

هتل، رکوردشکن تازه سینمای ایران است! نکته جالب این که این فیلم که به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه کنندگی محمد شایسته تولید شده است، تنها شصت و پنجمین روز از اکران آن می گذرد و در همین زمان کوتاه توانسته است از فروش 160 میلیارد تومان گذر کند و به تعقیب فسیل 290 میلیاردی بپردازد.

 

 

فیلم هتل به جمع 10 فیلم برتر راه یافت

سرانجام هتل به جمع 10 فیلم برتر راه یافت!!

آپدیت – 25 آذر 1402

پیشتازی هتل از «آدم برفی» و «عروس» / فیلم اطیابی در 80 روز در جمع 10 فیلم پرمخاطب تاریخ سینما قرار گرفت!

فیلم سینمایی «هتل» به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه‌کنندگی محمد شایسته و نویسندگی امیر برادران، مصطفی زندی و پیمان جزینی، با جذب حدود 4.5 میلیون مخاطب در مدت زمان کمتر از 80 روز، به جمع ده فیلم پرمخاطب تاریخ سینمای ایران در جایگاه ۹ این جدول رسید.

همچنین پیش از این و در مدت زمان 35 روز پس از اکران، این فیلم سینمایی رتبه دومین فیلم پرفروش تاریخ سینما را به نام خود کرده بود و هم‌اکنون نیز با فروش 192 میلیارد تومان، به مرز فروش 200 میلیارد تومان در سینماها رسیده است.

 

 

هتل وارد باشگاه 200 میلیاردی ها شد!

هتل در کمتر از 3 ماه 200 میلیاری شد!

 

فیلم سینمایی «هتل» به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه‌کنندگی محمد شایسته که پرفروش‌ترین کمدی پاییزی سینماها بود، زمستان را با ثبت فروش ۲۰۰ میلیارد تومان با جذب ۴ میلیون و ۶۰۰ هزار مخاطب در بازه زمانی کمتر از ۳ ماه آغاز کرد، این بازه زمانی کمترین مدت زمان رسیدن یک فیلم به رقم ۲۰۰ میلیارد است که می‌توان به عنوان رکورد جدیدی در کارنامه این فیلم سینمایی از آن نام برد.

 

 

هتل 250 میلیارد را هم پشت سر گذاشت!

هتل 250 میلیارد را هم پشت سر گذاشت!

با ادامه استقبال پرشور مخاطبان از کمدی پر مخاطب «هتل»، این فیلم در مدت ۴ ماه اکران و با جذب ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار مخاطب، ۲۵۰ میلیاردی شد.

اکران این فیلم سینمایی به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه‌کنندگی محمد شایسته در سینماهای سراسر کشور ادامه دارد و پیش‌بینی می‌شود رکوردشکنی‌های جدیدی را در ادامه در کارنامه خود ثبت کند.

 

 

 

دانلود فیلم هتل

> دانلود فیلم هتل

3.9/5

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5473 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟