پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

سکانس غم انگیز قسمت آخر سریال خاتون

سکانس سریال راز بقا - عوارضی برزخ

ویدیو: سکانس برتر قسمت 23 سریال خاتون: دوئل شیرزاد و رضا و رجب اف , خلاصه قسمت آخر خاتون چه شد؟ + فیلم

خاتون، نام چهل و هشتمین و جدیدترین سریال نمایش خانگی ست که از روز 18 امرداد 1400 آغاز به پخش کرده است. یک سریال تاریخی فانتزی که از شهریور 1320 و مشخصا اتفاقاتی که در روز 3 شهریور رخ می دهد، می پردازد. خاتون (نگار جواهریان) و شیرزاد ملک (اشکان خطیبی) در قالب زن و شوهری هستند که کارکترهای اصلی سریال را تشکل داده اند. این سریال به تهیه کنندگی علی اسدزاده و نویسندگی و کارگردانی تولید و ساخته شده است.

 

 

در قسمت آخر سریال خاتون که امروز 15 فروردین 1401 پخش شد، شاهد یک سکانس بسیار جالب و تماشایی بودیم بودیم! در جایی که قرار بود زندانیان ایرانی در بند نیروهای متفقین مانند خاتون و… با قطار به اردوگاه های کار اجباری در سیبری تبعید شوند، درگیری شدیدی بین نیروهای رابین هودی و سربازان شوری رخ می دهد. در ادامه شما می توانید این ویدیو را که برگرفته از پیج اینستاگرام کول دانلود می باشد، تماشا کنید!

 

 

 

دانلود سریال خاتون

> دانلود سریال خاتون

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5473 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 2 )

  1. نگار
    نگار

    من از نقش خانوم جواهریان خیلی خوشم اود

  2. احمد
    احمد

    با سلام ، خاتون فیلم زیبا و مملو از صحنه های چشم نواز میباشدلیکن میخواهم از نکاتی سخن بگویم . اول از همه بازی درخور تحسین و درخشان اشکان خطیبی و‌ بابک حمیدیان از نقاط قوت این فیلم بود ،دوم انتخاب خانم نگار جواهریان برای نقش خاتون چند اشکال اساسی داشت ، یکی فیزیک ایشان بوده که با واقعیات فیزیکی دختران بختیاری همخوانی ندارد ، یعنی از آن قدرت و صلابت مورد انتظار خبری نیست دیگر این که چندی پیش این بازیگر فرزند خود را در کانادا بدنیا آورده ، پس گزینه ی باورپذیری برای نامگذاری فرزندش به ایران شناخته نمیشود. ضمنا معلوم نشد چرا همه باید فدای خاتون شوند ، انگیزه های شخصی خیلی ملموس تر ازانگیزه های ملی است خاتون یه فرد ضعیف بود که خاطرخواه داشت ، همین

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟