پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

کل کل عمو پورنگ و ساسی مانکن درباره یک موزیک مبتذل

2.4/5

کل کل عمو پورنگ و ساسی مانکن درباره موزیک مبتذل او واکنش عمو فیتیله ای به آهنگ ساسی مانکن/ پس از همه این ها عمو فتیله ای نیز به رویدادهای رخ داده پیرامون آهنگ جدید ساسی واکنش نشان داد!

کل کل عمو پورنگ و ساسی مانکن درباره موزیک مبتذل او

ساسان حیدری ملقب به ساسی مانکن، که به مدت دو سال پس از ازدواجش کاری منتشر نکرده بود اخیرا موزیک ویدئویی کوتاه به نام برادران لیلا از خود منتشر کرده که در آن ادای عمو قناد مجری برنامه کودک را دراورده و آهنگ می خواند، با حواشی زیادی همراه شد.

 

 

بنابر گزارش کول دانلود ، داریوش فرضیایی معروف به عمو پورنگ با انتشار پستی در اینستاگرامش در واکنش به این ویدئو نوشت: به اندازه کافی این روزها داغون و پریشون هستم ولی با دیدن این کلیپ بیشتر دلم گرفت…!

وی همچنین با اضافه کردن این که همچین آثاری بی محتوا و باعث گمراهی بچه های مردم هستند ذکر کرد؛ کاش حداقل به بهانه شادی چنین آثاری رو به خورد بچه های معصوم ندید.

او همچنین با به یاد آوردن به تازگی پدر شدن ساسی مانکن از او خواست کمی وجدان داشته باشد.

ساسی مانکن نیز با انتشار مطلبی، با واکنشی تند، خطاب به او گفت که قبل از انتشار ویدیو بیان کرده بود که کار مثبت 18 است و اگر بچه های شما گوش می دهند، مشکل از تربیت شماست.

وی با اشاره به اینکه داریوش فرضیایی از زمان بچگی ساسی در صدا و سیما کار می کند، گفت: می تونستی با برنامه هات جوری بچه ها را تربیت کنی که از این آهنگ ها گوش ندهند. او اضافه کرد که اگر صدا و سیما دست من بود کاری میکردم همه بچه ها مطیع من باشند.برش تو کره را هم نمی برد!

 

 

متن کامل عمو پورنگ:

فاجعه پشت فاجعه. کمی وجدان داشته باشید. بچه‌های معصوم چه گناهی کردند که باید طعمه شما قرار بگیرند. کاش کمی انسانیت حالی‌تان بود. من به اندازه کافی این روزا داغون و پریشون هستم ولی با دیدن این کلیپ بیشتر دلم گرفت. نمی‌دونم چی تو سرتون می‌گذره ولی لااقل به بچه‌های بی‌گناه و معصوم رحم کنید، به بهانه شادی چنین آثار بی محتوایی رو به خورد این فرشته‌های معصوم ندید. من خودم عاشق شادی و ترانه‌های شاد کودکانه هستم ولی نه به این قیمت!

کمی وجدان داشته باشید، نا سلامتی شما خودتون تازه‌گی‌ها پدر شدید. بیچاره بچه‌های ما که این وسط گیر افتادند و بیچاره کسانی که دغدغه کار کودک دارند اما… بنده هیچ ادعایی ندارم ولی وجدانم اجازه نمی‌ده بچه‌های مردم رو به گمراهی بکشونن، خدا رو خوش نمیاد!

 

پاسخ ساسان حیدری یافته:

دقیقا این جا مشکل از خودِ توِ داداش از وقتی من بچه بودم صدا سیما دستته ، نتونستی جوری تربیتشون کنی با برنامه هات که از این اهنگ ها گوش ندن ؟ پس سودِ تو چیه ؟ پس چی کار‌ می کنی تو اون خراب شده!

بابا بس کنید ، اول که من گفتم کار مثبت 18 هستش ، دوم ، باز من اومدم ؟ چقدر نامردین شما ، ۲ ساله من اهنگ نخوندم ، یک بار فکر نکردین مشکل از خودتونه ؟؟؟ نه پس ، همه تو کلاب مست و پاره اردک تک تک بزاریم . برو بابا ، ببین من هستم ، هر سال ۱ بار ، تو هستی هر روز ۱ بار ، لعنتی بازی و به من که نباید ببازی اقا من دیگه چجوری بگم ؟؟ اهنگ من ماله بچه ها نیست !!!!! بچه ی شما گوش میده ؟ مشکل تربیت توِ نه من … عمو جون ، یک بودجه بگیر از صدا سیما بده خودم یک اهنگ بسازم بترکونی شبکه یک رو ، مثلا ، تک تک اردک ، اردک با شُرتک ، 😂😂 اینو بچه ها بیشتر دوست دارن لامصب از تو بعید بود ، من اگه اندازه تو با بچه ها سر و کار داشتم الان ارتش داشتم ، می گفتم بشینید کل بچه های دنیا می نشستن تو بُرِشت کَره رو هم نمی بُره

 

 

واکنش عمو فیتیله ای به آهنگ ساسی مانکن

پس از همه این ها عمو فتیله ای نیز به رویدادهای رخ داده پیرامون آهنگ جدید ساسی واکنش نشان داد:

من همیشه در این زمینه معترض بوده‌ام، اما متاسفانه گوش شنوایی برای حل این مشکلات وجود ندارد. اکبر عبدی، علیرضا خمسه، مرضیه برومند و بسیاری از چهره‌هایی که در سال‌های گذشته در حوزه کار کودک بسیار فعال بودند، اکنون کجا هستند؟ تصمیم گیرندگان اصلا فکر نمی‌کنند که با این رفتار‌های خود چه خطراتی را برای کودکان ایجاد می‌کنند. آقای جبلی مدام می‌گویند آغوش ما برای هنرمندان همواره باز است. اما در عمل چیزی از این آغوش نمی‌بینیم.

 

عباس عبدی تحلیلگر مسایل سیاسی در واکنش به مشاجره مجازی ساسی مانکن با داریوش فرضیایی درتوییتر نوشت:

«پاسخ ساسی مانکن، ویرانگرتر از کلیپ او بود. موفقیت و شکست هر ساختاری در رسانه رسمی آن دیده می‌شود.»

متن ترانه موسیقی این کلیپ جنجالی، در کنار نام آن؛ برادران لیلا که از فیلمی با همین نام به کارگردانی سعید روستایی، الهام گرفته شده است، ترکیبی عجیب از یک موزیک ویدیو را ساخته که با چاشنی تصاویر نامناسب و غیراخلاقی، به هیچ وجه برای کودکان مناسب نیست.

 

 

نظر شما چیست؟

به نظر شما حق با چه کسی است؟ آیا این خواننده حق این را داشته که با این موزیک به قلب کودکان و تربیت و پرورش آن ها شلیک کند؟

2.4/5

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 55 مطلب )

ادمین (ویولنیست)

لیلا هستم. ۲۲ سالمه و نویسنده حواشی و اخبار سینمایی در سایت کول دانلود. علاقه زیادی به فیلم و سریال دارم و ژانر تاریخی و ژانر اکشن از ژانرهای مورد علاقم هستن.

دیدگاه ها

( 6 )

  1. این دیدگاه حاوی اسپویل است و داستان فیلم را لو می‌دهد.
    رز
    رز

    حق با عموپورنگ هستش .انشاءالله خدا ساسی رو هدایتش کنه.

  2. رز
    رز

    حق با عموپورنگ هستش آخه شما تاحالا توی آهنگای ساسی شده که فحش نشنوید؟؟؟؟؟این بچه ها هم طفلکی ها وسوسه میشن با همین آهنگا هم بزرگ میشن خداروخوش نمیاد این بچه های طفلکی رو اذیت کنه ساسی!!!انشاءالله خدا هدایتش کنه.

  3. ساسی واقعا بی حیا هست چرا همچین اهنگ هایی میسازی اگه همین اردک تک تک اردک با شرتک و می خوندی بعتر از اهنگ مسخره بود … خودت مگه زن نداری /// با این همه زن میگردییییییییییییییییییییییییییییییی😡😡🤬🤬🤬🤬🤬عمو پورنگ حق داره اصلا مگه خودت نگفتی از بپگیم تو صدا سیما بودی پس چدرا حرمت بزرگ ترو نگه نمی داری .. با حرفای تو بچه ها نمی رن اهنگتو گوش می کردن موزیک ویدیوی این اهنگ که خیلی +18 هست بین دختر عمه های کوچکم پخش شده😡

  4. بدون نام
    بدون نام

    متاسفانه نه احترام نگه می‌دارند ونه چیزی وواقعا آهنگ هایی میسازن که اصلا مناسب نیست وبچه های دهه هشتادی وحتی دهه نودی هم براشون عادی شده ومعلومه که از الان آینده سازان این مملکت به جای ساختن آینده خود با گوش دادن به‌این آهنگ ها داغون میشن وجدانتون انگاری کاملا از بین رفته پس انسانیت کجاست ؟؟ آهنگ ها واقعا غیر شرعی هست ونباید پخش بشه ولی متاسفانه به این فکر نمی‌کنند که ممکنه بچه های این دوره زمونه که باهوش هستن وفضای مجازی زیر دستشون میچرخه بلاخره با این آهنگ ها در هر صورت مواجه میشن وکنجکاو وبعد گوش میدن وچیزی هایی که باید از سن ۱۸به بالا بفهمن زیر ۱۰سال می‌فهمن ومناسب سن خودشون نیست ومیتونه خیلی داغونشون کنه کاش کمی به فکر بودید…..

  5. تیانا
    تیانا

    تو غلط کردی . یه مشت رکیک بافتی. فکر کردی کی هستی .افسارت دست اون ابی نامرد .
    بو والله اگر شعر جنسی و رکیک نمی خوندی سگ هم بهت نگاه نمی کرد .

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟