پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

عکس ها و تصاویر سریال سیاه چاله

 

سریال جذاب و تماشایی سیاه چاله برای پخش در شبکه نمایش خانگی و به وسیله وبسایت کول دانلود در بهار امسال در نظر گرفته شده است. قسمت اول سریال سیاه چاله در تاریخ 1 اردیبهشت ماه 1402 پخش شد. پیشنهاد می کنیم که تماشای این سریال کمدی مفرح و شاد را از دست ندهید!

 

,  ,  , , , , ,  مجید نوروزی، سعید عطاییان، مهرناز افلاکیان، آیان یاربیگی، صفر محمدی، سعید نعمتی، ایمان برات پور، میثم رازفر، رحمان تقی پور، رضا بهبودی بازیگران سیاه چاله را تشکیل داده اند.

در خلاصه داستان سیاه چاله، آمده است که: این سریال داستان یک مرد 60 ساله به نام جمشید را بازگو می کند که در کهنسالی دچار بیکاری و اجاره نشینی شده است. در این وضعیت است که جمشید مجبور می شود به خانه پدری خود در خارج از شهر برود، و به همین واسطه است که از ماجرایی مطلع می شود که تصور می کند زندگی خانواده را بهبود خواهد بخشید ولی اقدام او تمام اعضای خانواده را وارد چاله ای بزرگ تر می کند.

 

در این پست برای شما عکس ها و تصاویری از کارکترهای این سریال را فراهم آورده ایم.

 

مهران احمدی سریال سیاه چاله

شهره سلطانی سریال سیاه چاله

 

سیاه چاله نام یک سریال شبکه نمایش خانگی به کارگردانی حسین نمازی ست که از تاریخ 1 اردیبهشت ماه 1402 در وبسایت کول دانلود پخش شد.

داستان از این قرار است که در خانه ای قدیمی به طور اتفاقی لوله ای کشف می شود که از آن مقادیر زیادی نفت خارج می شود. اهالی خانه از این روش می خواهند که به ثروت بسیاری دست یابند ولی در این میان برخی دیگر از اعضای خانه با این کار مخالفند و آن را نوعی دزدی به حساب می آورند. در واقع همه چیز از خط لوله نفت، در این خانه قدیمی شروع می شود. اعضای خانه وقتی متوجه می شوند که لوله نفت اصلی از زیر زمین خانه شان رد می شود تصمیم به فروش و درآمدزایی از طریق نفت می کنند و این عملیات خیلی از شرایط زندگی آن ها را بهم می زند.

 

بهرنگ علوی سریال سیاه چاله

الناز حبیبی سریال سیاه چاله

شهره سلطانی سریال سیاه چاله

مجید نوروزی سریال سیاه چاله

ژاله صامتی سریال سیاه چاله

 

دانلود سریال سیاه چاله

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5473 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟